2001
|
|
2Hren jabekuntza prozesuan parte hartzen duten faktoreak, ikuspegiak eta aldagaiak mota askotakoak dira,
|
baina
lan honen aukeraren baitan, batez ere psikosozialak interesatzen zaizkigu orain. Horregatik, ondoren azalduko diren ereduakbatez ere psikologia sozialaren edo psikosoziolinguistikaren tradizioan sortutakoaketa landutakoak izango dira, zuzenean edo gutxienez zeharka.
|
2002
|
|
Kapitulu honetan Euskal Herriko azpiegiturak ditugu aztergai. Egia esan, hori zengure lehenengo helburua,
|
baina
lan hau egiten genuen heinean, zenbait oztopo etamuga aurkituz joan ginen. Lehenengo oztopoa lurraldetasunari dagokio; alegia, hainbat arrazoi dela medio, Lapurdi, Nafarroa Beherea eta Zuberoa ezin izan ditugu geure lan honetan sartu.
|
2003
|
|
Teknologia berrien bitartez sor daitezkeen ondasun (salgai) berrien eta nekazariek hobetu eta garatu dituzten hazien artean erabilpen eta kudeaketa orekatua duhelburu bioaniztasunak, haren kudeaketak sortutako onurak Iparralde eta hegoaldearen artean modu orekatuan banatzeko helburua ahazteke. Hitzarmenaren emaitzak ez dira oraindik ikusi;
|
baina
lan honetan zehar ikusi ditugun aurrekariei begiratuta, baikortasunerako zantzu askorik ez dago tamalez. Hitzarmenaz egingo denbenetako erabilpenaren nolakoak baldintzatuko du dena, asmo onak eta arriskuak.
|
2006
|
|
Honek guztionek monasterioari eta egileari buruzko hainbesteko ziurtasunik ez dugula adierazten digu azkenean, kontuan izanik, gainera, Abitoren testuan bertan agertzen dela San Petri eta San Paulo izeneko eliza Villamancan, E. Peña Bocos ek identifikatua (1993: 252);
|
baina
lan honen helburua gainditzen du hori guztia ikertzeak.
|
2015
|
|
Jarduera eredu pertsonalizatu eta dinamikoak lortzeko ezinbestekoa da ekintza sekuentzia ezberdinakikastea pertsonako. Orain arte, arazo hori ez da tratatu,
|
baina
lan honetan erakutsi da nola konpon daitekeen, ezagutzan eta datuetan oinarritutako modelatze prozesuak konbinatuz. Lehenik eta behin, aditubatek, ezagutzan oinarritutako jarduera ereduak sortzen ditu, jarduera bakoitza exekutatzeko beharrezkoak diren ekintzak soilik identifikatuz.
|
2017
|
|
Gorago errana izan den bezala, badakigu hizkuntzak aldatzen direla,
|
baina
lan honen helburuaizanen da jakitea zerk aldaratzen duen eta zein aldagaik duen influentzia gehienik hizkuntza horienaldatzeko. Hemen nahia zen gaurko gizartearen argazki baten hartzea, eta horren ondotik, gaurkodatuen ateratzea eta analizatzea.
|
|
Ikusi bezala, automobiletako aplikazioetarako arkitektura orokorrak nahiko definituta daude; tren kasuan, aldiz, eskemak ez dira batere zehatzak. (Mirabadi et al., 1996) k hiru aukeraposible planteatzen ditu (GNSS/ IMU, Doppler radarra/ GNSS eta GNSS/ IMU/ Dopplerradarra/ Takometroa)
|
baina
lan hau nahiko zaharkituta dagoela kontsideratu daiteke GNSS arenzehaztasuna, grabaziorako maiztasuna eta IMU teknologiei buruzko alorrean.
|
|
Hainbat modu daude SnO2 rGO sintetizatzeko
|
baina
lan honetan Botas et al. (2015) ek erabilitakosintesi prozesua jarraitu da. Lehendabizi, grafeno oxido (GO) suspentsioa (6.5 mg ml) prestatu da.Horretarako Timcal (TIMREX.SFG75) konpainiako grafitoa erabiliz eta Hummers metodoanoinarrituz (Hummers eta Offeman, 1958) grafito oxidoa lortu da.
|
2019
|
|
nLehenago ere esan dugunez (8 oin oharra), azterketa osoan etiketa gehiago erabili ditugu (Savary et al., 2019),
|
baina
lan honetan, datuaklaburtzeko asmoz, Bestelakoak multzoan bildu ditugu corpuseko erroreei dagozkienak, analizatzailearen erroreei dagozkienak eta testuingurumurritzegia dutenak ondo sailkatu ahal izateko.
|