2000
|
|
Hau horrela izanik, unibertsitatean irakasgaien aldetik dauden gabeziak betetzen saiatzeko sortu zen taldea dugu Laia, Euskal Herriaren inguruko jakintzetan apur bat sakontzeko asmoz. Ikasleen artean sorturiko taldea dugu,
|
baina
gure nahi beretsuak dituen edonorentzat irekita dagoen taldea da.
|
2006
|
|
" Dakiguketekete", oraingoz bederen, ez da delitu eta ez dago legez zigortua. Saihets ditzagun,
|
baina
guk nahi gabe ere etortzen badira, ez dezagun gure bizkarrean gurutze handiegia ezarri. Zuzentzen eta egokitzen saia gaitezen, eta, bidean erortzen bagara, aditza asmatu eta segi aurrera; edo, bestela, inork epaitu eta kondenatu duen" egoera ez normalizatuari eta minorizatuari" edo" errealitate soziolinguistikoari" leporatu errua, eta segi lasai hizketan.
|
2008
|
|
Horiek izan dira gure arrazoiak eta ez alferrik aldatu dut pluraleko lehenengo pertsona" behar" aditza idaztean. Nahi dugu eta ahal dugu, bai,
|
baina
gure nahiak eta ahalmenak hutsalak dira haur horien beharren aldean. Haiek behar dute eta horixe da garrantzitsuena.
|
2012
|
|
Ekoizle batek Eusko Labeleko sagardoa egin nahiko balu, ze prozesu jarraitu luke? Sagardogile kopuru bat dugu orain,
|
baina
gure nahia litzateke ahalik eta sagardogile gehien sartzea prozesuan. Sagardogileek ez dute nahiko sagar prozesu guztia beraien sagarrarekin egiteko, baina prozesu honetan sartuz gero lortzen da labelean bukatuko duen ekoizpena bertako sagarrarekin egin dela bermatzea.
|
2013
|
|
Horiei eskaini zitzaien hau eta orduan topaketa horretan egiten dutena da alde batetik erakutsi akademikoak ez direla entelekia etereo batzuk, baizik eta hezur haragizko gizon emakumeak, pertsonak direla. Eta orduan egiten duguna da bi bat akademiko, batzuetan hiru izan dira, beste zenbait kasutan bat,
|
baina
gure nahia edo norma da bi izan daitezen, joan egiten dira ikastetxe horretara eta orduan topaketa bat egiten dute diskutitzeko edo eztabaidatzeko eta batez ere amankomunean, beno, komunean jartzeko bai batzuk, alde batetik ikasleak, eta bai besteek, beste aldetik akademikoak, dituzten kezkak. Harrigarria da ikustea kezka horiek ez direla oso diferente, nahiz eta adinean diferentzia nabarmena izan batzuen eta besteen artean.
|
2015
|
|
Eta kontuan izanda ikasgela dela irakasleak kudeatzen duen berariazko eremua, uste dugu hor eman behar zaiela hitz egiteko aukera; eta hitz egiteaz ari garenean, ez gara ari modu inprobisatuan eta noizean behin galdetzeaz eta betiko hiztunak erantzuteaz. Ahozko jarduera solte espontaneo eta libreak ongi daude,
|
baina
guk nahi dugu gure ikasle guztiek hitz egitea eta, gainera, beren jarduna hobetzeko, grabatzea, bideoak ikasleek ere ikustea eta balorazioetan alderdi positiboak nabarmentzea (lorpenak); euskarazko ahozko ekoizpenak hobetzen joan ahala, hitz egiteko gogoa
|
2017
|
|
Beraien plazara goaz, bai,
|
baina
guk nahi duguna da haien produktuak modu iraunkor batean ematea beste erosle profil bati. Era berean, esan behar dugu baserritarrei erosiko dizkiegula produktuak.
|
2019
|
|
Horiek izan dira gure arrazoiak eta ez alferrik aldatu dut pluraleko lehenengo pertsona behar aditza idaztean. Nahi dugu eta ahal dugu, bai,
|
baina
gure nahiak eta ahalmenak hutsalak dira haur hauen beharren aldean. Haiek behar dute eta horixe da garrantzitsuena.
|
|
Ba, begira andereño, landare honek arrosa gorri bat izan behar zuen,
|
baina
guk nahi gabe txuria landatu genuen, eta, Erreginak jakiten badu, lepoa moztuko digu hiruroi. Beraz, bera datorrenerako ahaleginak egiten ari gara...
|
2020
|
|
txertoak eta jendearen jarrerak. Txertoa noiz helduko den ez dakigu oraindik,
|
baina
gure nahia da 2021 hasierarako heltzea. Dena ondo bidean, 2021eko lehen seihilekoa amaitzean eman genioke buelta egoerari.
|
2022
|
|
Horregatik gara gu ere lapurrak neurri batean. Ez gara aberatsak,
|
baina
guk nahi dugun bizitzeko aukera izan dezagun, jende asko bizi da gaizki munduaren beste aldean. Guk arropa merkea eros dezagun jende asko esplotatzen dute han urrunean.
|
2023
|
|
12 Eta kontuan izanda ikasgela dela irakasleak kudeatzen duen berariazko eremua, uste dugu hor eman behar zaiela hitz egiteko aukera; eta hitz egiteaz ari garenean, ez gara ari modu inprobisatuan eta noizean behin galdetzeaz eta betiko hiztunak erantzuteaz. Ahozko jarduera solte espontaneo eta libreak ongi daude,
|
baina
guk nahi dugu gure ikasle guztiek hitz egitea eta, gainera, beren jarduna hobetzeko, grabatzea, bideoak ikasleek ere ikustea eta balorazioetan alderdi positiboak nabarmentzea (lorpenak); euskarazko ahozko ekoizpenak hobetzen joan ahala, hitz egiteko gogoa handitu egingo dela pentsatzen baitugu. Horrenbestez, diskurtso, erregistro eta testuinguru ezberdinetan moldatzen ikastea.
|
|
Ez ikusiarena egiten dute. Ez gara espantsionistak,
|
baina
gurea nahi dugu, gure lurraldea nahi dugu.
|
|
“Urte asko daramatzagu eraikin berria eskatzen. Badakigu Lizartzako Udala eta Eusko Jaurlaritzako Hezkuntza Saila ari direla lanean, eta aurrera doala kontua,
|
baina
guk nahi baino askoz polikiago”, esan du zuzendariak. Eraikin hori egingo duela agindu zien Jaurlaritzak, baina ez dute datarik.
|