2012
|
|
a) Bezeroa enpresa da, antolakundea den aldetik, sozietatea bada, pertsona juridikoa da?, eta enpresako kide bakoitzak dagokion funtzioa egiten du. Marketin komunikazioa erabakiak hartzen dituzten pertsonengan da eraginkorrena; hortaz, denengan, neurri batean edo bestean. b) Esan daiteke biak direla bezeroak, heldua nahiz haurra; izan ere, helduak erabakia hartzen du,
|
baina
enpresaren ahaleginak biak asetzera bideratzen dira. Marketin komunikazioaren helburua erabakiak hartzen dituen heldua da. c) Kasu honetan, oparia egiten duen pertsona da bezeroa, eta komunikazioa harengana bideratu behar da.
|
2013
|
|
Neurri garrantzitsuena da langile horien ordainsaria haien soldata tarteko minimora egokitzea. Horrek 9.000 euroko ekitate kostua du (1 000+ 2 000+ 2 000+ 4 000);
|
baina
enpresako langile guztientzako ekitate kostua 12.000 euro da.Kantitateak kopuru absolututan engainagarriak izan daitezke; beraz, ekitate kostu hori soldaten kostu osoarekin alderatzen badugu, kantitate adierazgarriagoa lortuko dugu. Ekitate kostuaren ehunekoa:
|
|
Enpresek irabazi asmoa dutenez, epe laburrari begira jokatzen dute, ahalik eta etekin handiena lortzeko.Horrek ondorio negatiboak ditu gizartean eta ingurumenean,
|
baina
enpresak ez ditu haiek bere egiten, interes taldeen esku uzten baititu.
|
|
Langile oso onak beren lanpostuan,
|
baina
enpresan sustatzeko aukera txikia dutenak.
|
|
Unitatean zehar, turismo baliabideak eta azpiegitura turistikoak sakonago aztertuko ditugu,
|
baina
enpresak ez ditugu landuko, aurreko unitateetan landu baititugu.
|
|
Alokairuan hartutako auto bategatik ordaindu behar den zenbatekoa hainbat faktoreren arabera dago. Faktore nagusia erabiltzen den egun kopurua da,
|
baina
enpresa batzuek gehigarriak kobratzen dituzte autoa jaso ez den leku batean uzteagatik, egindako kilometroengatik, aseguru motengatik eta abarrengatik.
|
|
Sinatzen den kontratuaren bidez, aseguratzaileak, prima bat kobratuz, kalte ordainak eman behar dizkio aseguratuari, hitzartutako epemugaren barruan, baldin eta gertaeraren bat izaten bada eta hari lotutako arriskua estalia badago. Turismo enpresa gehienek aseguruak kontratatzeko obligazioa dute (adibidez, hotelek suteetarako aseguru bat, logeletan lapurretak izaten direnerako aseguru bat eta erantzukizun zibileko aseguru bat kontratatzen dute),
|
baina
enpresak ez dira aseguru etxeen erabiltzaile bakarrak; turistek ere erabiltzen dituzte. Bidaia aseguruak, baliogabetze aseguruak, meteologia aseguruak, eskiko edo neguko beste kirol batzuetako aseguruak, etab. kontratatzen dituzte, besteak beste alderdi hauek estaltzeko:
|
2017
|
|
Enpresa fabrikatzaile bakoitzaren CO2 emisioen batezbestekoa kalkulatzeko, fabrikatzen dituen automobil guztien batezbesteko haztatua erabiltzen da. Horrela, bada, adibidez, Ferrari batek nabarmen gainditzen du Europako Batzordeak ezarritako muga,
|
baina
enpresa fabrikatzaileak erregai oso gutxi kontsumitzen duten Fiat automobilak fabrikatzen konpentsatzen du hori.
|