Emaitzak: 4
2000 | ||
Azken finean, Victoriano Fernández Asís irakasleak (1986, 233) irratiko berriemaile hizlariari ematen dion langintza, horretantxe oinarritzen da: a) arreta piztea, b) arretak iraun dezan saiatzea, eta c) entzuleen oroimenean finka dadin ahalegintzea, | bai mezuaren izaeragatik beragatik, zein apur bat errepikakorra den adieraz teknika baliatuz. | |
2009 | ||
Alafede, gurasoek ez dute gauzabera espero neska eta mutikoen gainean, euren igurikimenak ezberdinak izangodira eta haurrari modu ugaritan jakinaraziko diote hori: | bai mezu zuzenen bidez, jokabide eredu zehatzak erakutsiz, familiaren egituraren bitartez, etab. Zentzu horretan, gurasoek haurren jokabideak zuzentzerakoan erabiltzen dituzten jarraibideak ikertzea benetan interesgarria da, berauen bidez, haurrari bere jokabideanolakoa izan behar den esatearekin batera, bere nortasuna ere nolakoa izan beharden agertzen baitzaio. | |
2012 | ||
Bigarrenik, mezuak errorera eraman ditzake kontsumitzaileak edo erabiltzeak, baldin eta ez badu behar bezala azaltzen zein den mezuaren izaera eta helburua; hots, publizitatea egitea. Hori gertatzen den ikusteko, mezuaren inguruabar guztiak aztertu dira, | bai mezua nola eginda dagoen, bai mezua zabaltzeko erabili diren espazioak eta komunikabideak zer ezaugarri dituzten. Alde horretatik, Lehiaketa Desleialaren Legearen 7 artikuluan esaten da, hain zuzen ere, dela jarduera bat estalia dela esan, baldin eta testuinguruak argi eta garbi uzten badu jarduera horren helburua publizitatea edo merkataritza egitea dela. | |
Bigarrenik, mezuak errorera eraman ditzake kontsumitzaileak edo erabiltzeak, baldin eta ez badu behar bezala azaltzen zein den mezuaren izaera eta helburua; hots, publizitatea egitea. Hori gertatzen den ikusteko, mezuaren inguruabar guztiak aztertu dira, bai mezua nola eginda dagoen, | bai mezua zabaltzeko erabili diren espazioak eta komunikabideak zer ezaugarri dituzten. Alde horretatik, Lehiaketa Desleialaren Legearen 7 artikuluan esaten da, hain zuzen ere, dela jarduera bat estalia dela esan, baldin eta testuinguruak argi eta garbi uzten badu jarduera horren helburua publizitatea edo merkataritza egitea dela. |
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...
Aldaerak
bai | 4 (0,03) |
Lehen forma
bai | 4 (0,03) |
Argitaratzailea
UEU | 4 (0,03) |
Konbinazioak (2 lema)
bai mezu | 4 (0,03) |
Konbinazioak (3 lema)
bai mezu izaera | 1 (0,01) |
bai mezu nola | 1 (0,01) |
bai mezu zabaldu | 1 (0,01) |
bai mezu zuzen | 1 (0,01) |
Urtea
Bilaketarako laguntza: adibideak
Oinarrizko galderak | |
---|---|
katu | "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu |
!katuaren | "katuaren" formaren agerpenak bilatu |
katu* | "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!katu* | "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu |
*ganatu | "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!*ganatu | "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu |
katu + handi | "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu |
katu + !handia | "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu |
Distantziak | |
katu +3 handi | "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handia | "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handi* | "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu |
Formen konbinazioa desberdinak | |
bero + handi | asko | "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu |
bero +2 !handi* | !asko* | "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak |
!bero + handi|asko|gutxi|txiki | "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak |
Ezaugarri morfologikoekin | |
proba + m:adj | "proba" lema eta jarraian adjketibo bat |
proba +2 m:adj | "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat |
bero + handi|asko + m:adi | "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat |
proba + m:izearr-erg | "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta |
Ezaugarri morfologikoak
KATEGORIA
adb | adberbioa |
---|---|
adi | aditza |
adilok | aditz-lokuzioa |
adj | adjektiboa |
det | determinatzailea |
ior | izenordaina |
izearr | izen arrunta |
izepib | pertsona-izena |
izelib | leku-izena |
izeizb | erakunde-izena |
lbt | laburtzapena |
lotjnt | juntagailua |
lotlok | lokailua |
esr | esaera |
esk | esklamazioa |
prt | partikula |
ono | onomatopeia |
tit | titulua |
KASUA
abs | absolutiboa |
---|---|
abl | ablatiboa |
ala | adlatiboa |
ban | banatzailea |
dat | datiboa |
des | destinatiboa |
erg | ergatiboa |
abz | hurbiltze-adlatiboa |
ine | inesiboa |
ins | instrumentala |
gel | leku-genitiboa |
mot | motibatiboa |
abu | muga-adlatiboa |
par | partitiboa |
psp | postposizioa |
pro | prolatiboa |
soz | soziatiboa |
MUGATASUNA/NUMEROA
mg | mugagabea |
---|---|
ms | mugatu singularra |
mp | mugatu plurala |
mph | mugatu plural hurbila |
ADITZ MOTA
da | da |
---|---|
du | du |
dio | dio |
zaio | zaio |
da-du | da-du |
du-zaio | du-zaio |
dio-zaio | dio-zaio |
da-zaio | da-zaio |
du-dio | du-dio |
da-zaio-du | da-zaio-du |
da-zaio-du-dio | da-zaio-du-dio |