Emaitzak: 7
2006 | ||
Hizkuntza merkatua ez da inoiz batua, batez ere Frantzian non hizkuntza bakarreko ohitura dagoen, bai eskolan, | bai lan munduan. Beraz, nahiz eta merkatu ofizial bat egon, inguraldeko merkatuak daude non hizkuntza arauen araberako jazaepena eta hastura nagusi diren. | |
2011 | ||
Lehen hiru ikasturteak komunak dira, eta, laugarrena, berriz, orientatzaileagoa da, bai derrigorrezkoen ondorengo ikasketetarako, | bai lan munduan sartzeko. | |
2012 | ||
Ez dago xederik gabeko komunikazio ahaleginik edo komunikazio desinteresaturik. Horregatik kezkatzen gaitu komunikazioaren eremuan eraginkortasunaren bilaketak, bai ikerketa akademikoaren esparruan | bai lan munduan: behin komunikatzeko hautua eginda, ahalik eta modurik emankorrenean aritu nahi dugulako, lortu asmo genuena lortzeko moduan alegia. | |
2015 | ||
Ekimen honekin, ahalik eta herritar gehienek iritzia eman dezaten nahi du Udalak: " Bertara hurbiltzen denak emakumeak eta gizonak nola bizi edo elkarbizitzen garen komentatzeko aukera izango du esparru ezberdinetan, bai kirolean, bai hedabideetan, bai hirigintzan, bai politikan, | bai lan munduan edo zaintzaile bezala ari denean… Gai ezberdinez aritzeko aukera izango baita, betiere genero ikuspegia analisirako oinarria izanda", adierazi dute Udaleko iturriek. | |
2019 | ||
Azalaldean, zailtasunaren ideia lanbidearen eta ikasketen gogortasunari erreferentzia eginez azaltzen da.Gogortasunaren ideia ikasketetan lan ordu asko sartu beharra eta profesional bezala dakarrenardura eta dedikazioa edukien bidez azaltzen da. Ondorioz, ikasle ingeniarien arteanesfortzuaren eta zailtasunaren ideia oso presente dauden baloreak dira, bai ikasketa prozesuaridei egiterakoan, | bai lan munduko jardunari erreferentzia egiterakoan ere. Literaturaningeniaritzan emakume gutxi jardutea, besteak beste, ikasketa prozesuan helarazten diren edukizein baloreen bidez azaltzen da (Du, 2006; Connel, 1995). | |
2022 | ||
Honako hau nabarmendu behar da: esperientzia gisa balio izan zuen eta ikasitako irakasgaiak erabilgarriak izan ziren, bai beste ikasketa batzuetarako, | bai lan mundurako. Horrelako galderak elkarrizketan zehar errepikatu daitezke: | |
2023 | ||
Konpetentzia orokorrak edo zeharkakoak: maila guztietan modu batean edo bestean beharrezkoak eta komunak diren konpetentziak dira, hau da, ikasketa guztietan garatu ahal izango dira, ikasketak amaitu dituenari ahalik eta prestakuntza berme gehien emateko, bai unibertsitate karreran jarraitzeko, | bai lan munduan sartzeko. Edozein lanbide modu eraginkor eta produktiboan gauzatzeko beharrezko trebetasunak, jarrerak ezagutzak, balioak eta teknikak dira. |
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...
Aldaerak
bai | 7 (0,05) |
Lehen forma
bai | 7 (0,05) |
Argitaratzailea
Bat Soziolinguistika Aldizkaria | 2 (0,01) |
Consumer | 1 (0,01) |
LANEKI | 1 (0,01) |
UEU | 1 (0,01) |
Uztaro | 1 (0,01) |
Txintxarri | 1 (0,01) |
Konbinazioak (2 lema)
bai lan | 7 (0,05) |
Konbinazioak (3 lema)
bai lan mundu | 7 (0,05) |
Urtea
Bilaketarako laguntza: adibideak
Oinarrizko galderak | |
---|---|
katu | "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu |
!katuaren | "katuaren" formaren agerpenak bilatu |
katu* | "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!katu* | "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu |
*ganatu | "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!*ganatu | "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu |
katu + handi | "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu |
katu + !handia | "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu |
Distantziak | |
katu +3 handi | "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handia | "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handi* | "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu |
Formen konbinazioa desberdinak | |
bero + handi | asko | "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu |
bero +2 !handi* | !asko* | "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak |
!bero + handi|asko|gutxi|txiki | "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak |
Ezaugarri morfologikoekin | |
proba + m:adj | "proba" lema eta jarraian adjketibo bat |
proba +2 m:adj | "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat |
bero + handi|asko + m:adi | "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat |
proba + m:izearr-erg | "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta |
Ezaugarri morfologikoak
KATEGORIA
adb | adberbioa |
---|---|
adi | aditza |
adilok | aditz-lokuzioa |
adj | adjektiboa |
det | determinatzailea |
ior | izenordaina |
izearr | izen arrunta |
izepib | pertsona-izena |
izelib | leku-izena |
izeizb | erakunde-izena |
lbt | laburtzapena |
lotjnt | juntagailua |
lotlok | lokailua |
esr | esaera |
esk | esklamazioa |
prt | partikula |
ono | onomatopeia |
tit | titulua |
KASUA
abs | absolutiboa |
---|---|
abl | ablatiboa |
ala | adlatiboa |
ban | banatzailea |
dat | datiboa |
des | destinatiboa |
erg | ergatiboa |
abz | hurbiltze-adlatiboa |
ine | inesiboa |
ins | instrumentala |
gel | leku-genitiboa |
mot | motibatiboa |
abu | muga-adlatiboa |
par | partitiboa |
psp | postposizioa |
pro | prolatiboa |
soz | soziatiboa |
MUGATASUNA/NUMEROA
mg | mugagabea |
---|---|
ms | mugatu singularra |
mp | mugatu plurala |
mph | mugatu plural hurbila |
ADITZ MOTA
da | da |
---|---|
du | du |
dio | dio |
zaio | zaio |
da-du | da-du |
du-zaio | du-zaio |
dio-zaio | dio-zaio |
da-zaio | da-zaio |
du-dio | du-dio |
da-zaio-du | da-zaio-du |
da-zaio-du-dio | da-zaio-du-dio |