Emaitzak: 7
2008 | ||
Emakume asko eta asko profesio edo lanbide batekin etortzen dira euren jatorrizko herrialdeetatik, bai akademikoki prestakuntza hori jaso dutelako, edota | bai lan jakin bat garatuz lan esperientzia hori eskuratu dutelako. Beren prestakuntza, beraz, ona da,% 53k derrigorrezko bigarren mailako hezkuntza du eta% 29k unibertsitatekoa. | |
2010 | ||
Aurreko bi ataletan ikusi izan den bezala, | bai lanaren behin behinekotasunak bai etxebizitzaren gaiak gazteen zaurgarritasuna bultzatzen dute hein handi batean. Horrek guztiak argi erakusten du gizarte zaurgarritasuna gero eta gazte gehiagorengana ailegatzen dela eta gero eta eragin handiagoa duela lehen errealitate honetatik at gelditzen ziren klase ertainetan. | |
2012 | ||
jendearen esfortzurik handiena kontzentratu izan du. Eta testuinguru horretan gaitasun fisikoak erabakigarriak izan dira, bai aisialdian (kirol zein joko fisikoetan), | bai lanean (lan egiteak, jende gehienarentzat, gorputzaren energia fisikoa gastatzea ekarri izan du). Eta enpresa mundua ez da, noski, salbuespena izan: | |
Baina, aipatu denbora ereduak famili egituren birsortzearekin batera garatazen dira. Emakumeak esparru publikoan sartzen joan dira, | bai lanaren arloan eta hezkuntzan, bai politikan eta arlo zibikoan. Haatik, integrazio horrek ez du eragin maila bereko aldaketa estrukturala esparru pribatuan, etxeko lanen ardurek sexuen artean banaketa zuzenagoa izan dezaten. | |
2019 | ||
Azken hamarkadetan, Euskal Herriko isurialde atlantikoan ugaritu egin dira herri eta auzo bizietan egindako esku hartze arkeologikoak, | bai lan kontrolen testuinguruan baita ikerketa programa sistematikoen bitartez ere. Batzuen nahiz besteen helburuak, ezaugarriak eta emaitzak askotarikoak izan diren arren, lan horiek landa paisaia tradizionalaren azpian ezkutatzen den aniztasun eta aberastasun historikoa agerian uzteko aukera eman dute oro har, zenbait kasutan bi mila urtez luzatzen diren okupazio sekuentzia luzeak erakutsiz. | |
2020 | ||
Honek beste kategoria interesgarri batera garamatza. Izan ere, elkarrizketatu gehienek aitortu dute harreman estua izan dutela; are gehiago, ia guztiek mentorea eredugarritzat dute, | bai lan egiteko moduagatik, bai eta dituen ezagutzagatik ere. | |
2023 | ||
Konpetentzia orokorrak edo zeharkakoak: maila guztietan modu batean edo bestean beharrezkoak eta komunak diren konpetentziak dira, hau da, ikasketa guztietan garatu ahal izango dira, ikasketak amaitu dituenari ahalik eta prestakuntza berme gehien emateko, bai unibertsitate karreran jarraitzeko, | bai lan munduan sartzeko. Edozein lanbide modu eraginkor eta produktiboan gauzatzeko beharrezko trebetasunak, jarrerak ezagutzak, balioak eta teknikak dira. |
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...
Aldaerak
bai | 7 (0,05) |
Lehen forma
bai | 7 (0,05) |
Argitaratzailea
Uztaro | 7 (0,05) |
Konbinazioak (2 lema)
bai lan | 7 (0,05) |
Konbinazioak (3 lema)
bai lan arlo | 1 (0,01) |
bai lan behin | 1 (0,01) |
bai lan egin | 1 (0,01) |
bai lan jakin | 1 (0,01) |
bai lan kontrol | 1 (0,01) |
bai lan mundu | 1 (0,01) |
Urtea
Bilaketarako laguntza: adibideak
Oinarrizko galderak | |
---|---|
katu | "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu |
!katuaren | "katuaren" formaren agerpenak bilatu |
katu* | "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!katu* | "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu |
*ganatu | "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!*ganatu | "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu |
katu + handi | "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu |
katu + !handia | "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu |
Distantziak | |
katu +3 handi | "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handia | "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handi* | "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu |
Formen konbinazioa desberdinak | |
bero + handi | asko | "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu |
bero +2 !handi* | !asko* | "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak |
!bero + handi|asko|gutxi|txiki | "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak |
Ezaugarri morfologikoekin | |
proba + m:adj | "proba" lema eta jarraian adjketibo bat |
proba +2 m:adj | "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat |
bero + handi|asko + m:adi | "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat |
proba + m:izearr-erg | "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta |
Ezaugarri morfologikoak
KATEGORIA
adb | adberbioa |
---|---|
adi | aditza |
adilok | aditz-lokuzioa |
adj | adjektiboa |
det | determinatzailea |
ior | izenordaina |
izearr | izen arrunta |
izepib | pertsona-izena |
izelib | leku-izena |
izeizb | erakunde-izena |
lbt | laburtzapena |
lotjnt | juntagailua |
lotlok | lokailua |
esr | esaera |
esk | esklamazioa |
prt | partikula |
ono | onomatopeia |
tit | titulua |
KASUA
abs | absolutiboa |
---|---|
abl | ablatiboa |
ala | adlatiboa |
ban | banatzailea |
dat | datiboa |
des | destinatiboa |
erg | ergatiboa |
abz | hurbiltze-adlatiboa |
ine | inesiboa |
ins | instrumentala |
gel | leku-genitiboa |
mot | motibatiboa |
abu | muga-adlatiboa |
par | partitiboa |
psp | postposizioa |
pro | prolatiboa |
soz | soziatiboa |
MUGATASUNA/NUMEROA
mg | mugagabea |
---|---|
ms | mugatu singularra |
mp | mugatu plurala |
mph | mugatu plural hurbila |
ADITZ MOTA
da | da |
---|---|
du | du |
dio | dio |
zaio | zaio |
da-du | da-du |
du-zaio | du-zaio |
dio-zaio | dio-zaio |
da-zaio | da-zaio |
du-dio | du-dio |
da-zaio-du | da-zaio-du |
da-zaio-du-dio | da-zaio-du-dio |