Emaitzak: 7
2005 | ||
Animalia bilateral baten ur oreka, ultrairagazketaz eta gernuarekin sorturiko ur galerak osmosi bidez eta edanez berdintzearen ondorioa da. Ur galerak jarduera muskularrez sortzen dira (gorputz hormako eta odol hodietako muskulatura) eta | bai jarduera ziliarrez (nefridioak). Ur irabaziak, gorputz fluidoetako solutuen kontzentrazio osmotikoen ondorio dira, zeintzuok ingurunekoak baino handiagoak baitira. | |
2008 | ||
Gizaki batzuek taldean jokatzearen ondoriozko konplexutasunaren kudeaketa? | bai jarduera garatzeko bai eta jabetza kudeatzeko orduan, edozein motatako enpresan da beharrezkoa. | |
2009 | ||
b. Finantza sektoreak izan duen etengabeko hazkuntza, | bai jarduera mailarenaldetik, bai etekinen aldetik ere, AEBn eta Erresuma Batuan. | |
2012 | ||
Finantza sistema errotzea berebizikoa da, | bai jarduera ekonomikoareneraginkortasuna ziurtatzeko, bai finantzaren, ekonomiaren eta politikaren autonomiarieusteko. Erakunde horiek elikatzen ditu aurrezteak eta eutsi behar zaio, hain zuzen, aurrezpen hori sortzen duten herrialde edo eskualdeen autonomiari. | |
Ingurunean dauden substantzia toxiko batzuk elikagaietara heltzen dira bide ezberdinen bidez. Toxiko horien jatorria naturala izan badaiteke ere, kutsaduraren iturri nagusia gizon emakumeen aktibitatea da, | bai jarduera industrialen bidez, bai erregaien bidez. Substantzia horiek intoxikazio kronikoei lotuta daude normalean, hau da, kutsatutako elikagaiak jateagatik urtetan zehar pilatutako toxikoen efektuei. Normalean biometatze efektu bat dago, non landare edo animaliek toxikoa biltzen duten, eta substantziaren iturri kontzentratu bat bihurtu. | |
2015 | ||
Izan ere, aztergai epistemiko kognitiboa ezin da ontologikotik bereizi. Ontologia horrek gai izan behar du deskribatzeko, | bai jarduera matematikoa, baita haren «produkzio»en komunikazio prozesuak ere. Analisi epistemiko eta kognitiborako lehenengo tresna gisa (ezagutza matematikoaren dimentsio instituzional eta pertsonala), proposatu dira oinarrizko nozio gisa «egoera problema klase baten aurrean subjektuak (instituzio baten barnean) erakusten dituen praktiken sistemak». | |
Aurreko garapen teorikoak beharrezkoak dira | bai jarduera matematikoaren diseinurako, baita analisirako ere. Datozen proposamen guztiak hirugarren, laugarren eta bosgarren kapituluetan aurkeztu diren eduki teoriko horien arabera diseinatu eta aztertu dira. |
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...
Aldaerak
bai | 7 (0,05) |
Lehen forma
bai | 7 (0,05) |
Argitaratzailea
UEU | 7 (0,05) |
Konbinazioak (2 lema)
bai jarduera | 7 (0,05) |
Konbinazioak (3 lema)
bai jarduera matematiko | 2 (0,01) |
bai jarduera garatu | 1 (0,01) |
bai jarduera industrial | 1 (0,01) |
bai jarduera ziliar | 1 (0,01) |
Urtea
Bilaketarako laguntza: adibideak
Oinarrizko galderak | |
---|---|
katu | "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu |
!katuaren | "katuaren" formaren agerpenak bilatu |
katu* | "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!katu* | "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu |
*ganatu | "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!*ganatu | "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu |
katu + handi | "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu |
katu + !handia | "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu |
Distantziak | |
katu +3 handi | "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handia | "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handi* | "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu |
Formen konbinazioa desberdinak | |
bero + handi | asko | "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu |
bero +2 !handi* | !asko* | "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak |
!bero + handi|asko|gutxi|txiki | "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak |
Ezaugarri morfologikoekin | |
proba + m:adj | "proba" lema eta jarraian adjketibo bat |
proba +2 m:adj | "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat |
bero + handi|asko + m:adi | "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat |
proba + m:izearr-erg | "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta |
Ezaugarri morfologikoak
KATEGORIA
adb | adberbioa |
---|---|
adi | aditza |
adilok | aditz-lokuzioa |
adj | adjektiboa |
det | determinatzailea |
ior | izenordaina |
izearr | izen arrunta |
izepib | pertsona-izena |
izelib | leku-izena |
izeizb | erakunde-izena |
lbt | laburtzapena |
lotjnt | juntagailua |
lotlok | lokailua |
esr | esaera |
esk | esklamazioa |
prt | partikula |
ono | onomatopeia |
tit | titulua |
KASUA
abs | absolutiboa |
---|---|
abl | ablatiboa |
ala | adlatiboa |
ban | banatzailea |
dat | datiboa |
des | destinatiboa |
erg | ergatiboa |
abz | hurbiltze-adlatiboa |
ine | inesiboa |
ins | instrumentala |
gel | leku-genitiboa |
mot | motibatiboa |
abu | muga-adlatiboa |
par | partitiboa |
psp | postposizioa |
pro | prolatiboa |
soz | soziatiboa |
MUGATASUNA/NUMEROA
mg | mugagabea |
---|---|
ms | mugatu singularra |
mp | mugatu plurala |
mph | mugatu plural hurbila |
ADITZ MOTA
da | da |
---|---|
du | du |
dio | dio |
zaio | zaio |
da-du | da-du |
du-zaio | du-zaio |
dio-zaio | dio-zaio |
da-zaio | da-zaio |
du-dio | du-dio |
da-zaio-du | da-zaio-du |
da-zaio-du-dio | da-zaio-du-dio |