Emaitzak: 2
2008 | ||
Ikaskuntzako planifikazio prozesuan kontuan izan behar da sistemaren ardatz nagusia: sistemako irakasleak koordinatzea, | bai ikasketa planaren koherentzia bermatzeko, bai hainbat ikasgaitan banaturiko ezagutzen segidan izan daitezkeen gainjarritako gaiak eta hutsuneak identifikatzeko. Horrek koordinazio bileren denborak aurreikustea exijitzen digu, bilerak irakasleen lan ordutegian jartzea eta lan karga gisa hartzea. | |
2022 | ||
Mendebaldeko munduan bizitzen ari den unibertsitate hezkuntzaren funtsezko eraldaketetako bat nazioartekotzea da. Ikasleek eta enplegatzaileek gero eta gehiago eskatzen dituzte nazioarteko osagai handia duten unibertsitate hezkuntzako tituluak, | bai ikasketa planen edukiari dagokionez, baita kulturen arteko trebetasunak eta gaitasunak garatzen laguntzen duten kultura harremanekiko esposizioari dagokionez ere. Ikasleen eta irakasleen mugikortasuna, argi eta garbi, unibertsitate hezkuntzaren nazioartekotzearen alderdirik gehigarriena den arren, gaur egun aliantzen edo partzuergoen bidez bideratzen hasten da. |
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...
Aldaerak
bai | 2 (0,01) |
Lehen forma
bai | 2 (0,01) |
Argitaratzailea
Jakin | 2 (0,01) |
Konbinazioak (2 lema)
bai ikasketa | 2 (0,01) |
Konbinazioak (3 lema)
bai ikasketa plan | 2 (0,01) |
Urtea
Bilaketarako laguntza: adibideak
Oinarrizko galderak | |
---|---|
katu | "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu |
!katuaren | "katuaren" formaren agerpenak bilatu |
katu* | "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!katu* | "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu |
*ganatu | "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!*ganatu | "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu |
katu + handi | "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu |
katu + !handia | "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu |
Distantziak | |
katu +3 handi | "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handia | "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handi* | "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu |
Formen konbinazioa desberdinak | |
bero + handi | asko | "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu |
bero +2 !handi* | !asko* | "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak |
!bero + handi|asko|gutxi|txiki | "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak |
Ezaugarri morfologikoekin | |
proba + m:adj | "proba" lema eta jarraian adjketibo bat |
proba +2 m:adj | "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat |
bero + handi|asko + m:adi | "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat |
proba + m:izearr-erg | "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta |
Ezaugarri morfologikoak
KATEGORIA
adb | adberbioa |
---|---|
adi | aditza |
adilok | aditz-lokuzioa |
adj | adjektiboa |
det | determinatzailea |
ior | izenordaina |
izearr | izen arrunta |
izepib | pertsona-izena |
izelib | leku-izena |
izeizb | erakunde-izena |
lbt | laburtzapena |
lotjnt | juntagailua |
lotlok | lokailua |
esr | esaera |
esk | esklamazioa |
prt | partikula |
ono | onomatopeia |
tit | titulua |
KASUA
abs | absolutiboa |
---|---|
abl | ablatiboa |
ala | adlatiboa |
ban | banatzailea |
dat | datiboa |
des | destinatiboa |
erg | ergatiboa |
abz | hurbiltze-adlatiboa |
ine | inesiboa |
ins | instrumentala |
gel | leku-genitiboa |
mot | motibatiboa |
abu | muga-adlatiboa |
par | partitiboa |
psp | postposizioa |
pro | prolatiboa |
soz | soziatiboa |
MUGATASUNA/NUMEROA
mg | mugagabea |
---|---|
ms | mugatu singularra |
mp | mugatu plurala |
mph | mugatu plural hurbila |
ADITZ MOTA
da | da |
---|---|
du | du |
dio | dio |
zaio | zaio |
da-du | da-du |
du-zaio | du-zaio |
dio-zaio | dio-zaio |
da-zaio | da-zaio |
du-dio | du-dio |
da-zaio-du | da-zaio-du |
da-zaio-du-dio | da-zaio-du-dio |