Emaitzak: 6
2003 | ||
“Kontuan hartu behar da, adibidez, DBHko 4 mailatik Batxilergora jauzi handia dagoela”, esan du akademiako zuzendariak. Egia esan, urrats horrek izutu egiten ditu, | bai gurasoak bai ikasleak, antzina OHOko 8 mailatik BBBra aldatzeak zekarren jariakortasunetik urrun, orain materia izugarri konplikatzen baita. | |
2008 | ||
fase honetan, proiektuaren arduradunek elkarrizketa pertsonala egingo diete lehen proban aurre hautaturiko ikasleei, proiektuan parte hartzeko interesa eta jarrera ebaluatzeko. Halaber, elkarrizketa pertsonala eginen da, | bai gurasoekin bai ikaslearen tutoreekin, ikasleak programatutako jarduera guztietara joateko duen konpromiso maila egiaztatzeko. Ikasleak hiru orduko klaseetara joaten dira astean behin Erabat doan, hautatutako ikasleak probak egin eta hurrengo ikasturtearen hasieran hasiko dira ESTALMATek antolatutako jardueretan parte hartzen, eta elkarren segidako bi ikasturtetan egongo dira proiektuan. | |
2010 | ||
Lanbide zoragarria izan daiteke, edo arazo. Dena da jasotzen den laguntzaren eta | bai gurasoek bai Administrazioak hartzen duten jarreraren araberakoa, irakasleak elkarbizitzarako oinarrizko arau batzuk betearazteko eskubidea duenean. Horiek hezkuntza komunitate osoari egiten diote mesede, eta ikastetxearen barruan errespetu giroa sortzea eta ikasleek legez duten hezkuntza eskubidea babestea dute helburu. | |
2014 | ||
Haurren nahaste obsesibo konpultsiboak zaildu egiten du haurrek eguneroko bizitza normala izatea eta larritasuna sortzen die | bai gurasoei bai gurasoei | |
2017 | ||
Gonzalok dioenez, «batzuetan txikiek zenbait pertsonarekiko antipatia erakutsi dezakete, eta, helduek ez bezala, ez dute ezkutatzen, oraindik ez dutelako ikasi». Hori dela eta, gomendioa da helduek – | bai gurasoek bai gainerakoek – haurrari ulertzea eta harekin loturak sendotzen saiatzea. Beharrezko konfiantza eskuratzen duenean, musuen eta berezko beste maitasun lagin batzuen bidez adieraziko du, txikiek askoz aurreiritzi gutxiago baitituzte adinekoek baino. | |
2021 | ||
Baina egia da, halaber, Espainiako jangelen% 58 bakarrik geratzen direla zaharberritze kolektiboko lau enpresa nagusien esku (Serunion, Compass Group, Aramark eta Ausolan), Andrés Muñoz Ricok eta SEO BirdLifek koordinatutako 2018ko ‘Espainiako eskola jantokiak’ txostenaren arabera. Eskolako menuak hobetzeko zer egin Epe luzera, | bai gurasoen bai erakundeen helburua da haurrek menu osasungarriagoak, iraunkorragoak eta hurbilagokoak izatea. Aldatzeko hainbat bide eskatzen dituzte, eta, oro har, berrikuntzak tanta kontagailura iristen dira. |
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...
Aldaerak
bai | 6 (0,04) |
Lehen forma
bai | 6 (0,04) |
Argitaratzailea
Consumer | 6 (0,04) |
Konbinazioak (2 lema)
bai guraso | 6 (0,04) |
Konbinazioak (3 lema)
bai guraso bai | 6 (0,04) |
Urtea
Bilaketarako laguntza: adibideak
Oinarrizko galderak | |
---|---|
katu | "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu |
!katuaren | "katuaren" formaren agerpenak bilatu |
katu* | "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!katu* | "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu |
*ganatu | "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!*ganatu | "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu |
katu + handi | "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu |
katu + !handia | "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu |
Distantziak | |
katu +3 handi | "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handia | "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handi* | "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu |
Formen konbinazioa desberdinak | |
bero + handi | asko | "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu |
bero +2 !handi* | !asko* | "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak |
!bero + handi|asko|gutxi|txiki | "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak |
Ezaugarri morfologikoekin | |
proba + m:adj | "proba" lema eta jarraian adjketibo bat |
proba +2 m:adj | "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat |
bero + handi|asko + m:adi | "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat |
proba + m:izearr-erg | "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta |
Ezaugarri morfologikoak
KATEGORIA
adb | adberbioa |
---|---|
adi | aditza |
adilok | aditz-lokuzioa |
adj | adjektiboa |
det | determinatzailea |
ior | izenordaina |
izearr | izen arrunta |
izepib | pertsona-izena |
izelib | leku-izena |
izeizb | erakunde-izena |
lbt | laburtzapena |
lotjnt | juntagailua |
lotlok | lokailua |
esr | esaera |
esk | esklamazioa |
prt | partikula |
ono | onomatopeia |
tit | titulua |
KASUA
abs | absolutiboa |
---|---|
abl | ablatiboa |
ala | adlatiboa |
ban | banatzailea |
dat | datiboa |
des | destinatiboa |
erg | ergatiboa |
abz | hurbiltze-adlatiboa |
ine | inesiboa |
ins | instrumentala |
gel | leku-genitiboa |
mot | motibatiboa |
abu | muga-adlatiboa |
par | partitiboa |
psp | postposizioa |
pro | prolatiboa |
soz | soziatiboa |
MUGATASUNA/NUMEROA
mg | mugagabea |
---|---|
ms | mugatu singularra |
mp | mugatu plurala |
mph | mugatu plural hurbila |
ADITZ MOTA
da | da |
---|---|
du | du |
dio | dio |
zaio | zaio |
da-du | da-du |
du-zaio | du-zaio |
dio-zaio | dio-zaio |
da-zaio | da-zaio |
du-dio | du-dio |
da-zaio-du | da-zaio-du |
da-zaio-du-dio | da-zaio-du-dio |