Emaitzak: 5
2012 | ||
Jarduera ekonomiko berdintsu bateko erakunde izatetik eratorritako autoidentifikaziorako elementuez gain, berebiziko garrantzia hartzen du hemen gutxitutako kultura batekiko partaidetza sentimenduak. Horrek ondorio argiak ditu | bai erakundeotako euskararen eguneroko erabilera mailan, bai eta erakundeon jardueraesparru geografikoan zein haien izaera enpresarial berezituan ere. Azken horri loturik, ingelesezko adierak baliatuz, Parkean kokatzen diren erakunde gehienak ez lirateke non profit (edo irabazi asmorik gabeko) erakundeak zentzu hertsian, baina bai not for profit erakundeak neurri handi batean, hau da, mozkin ekonomikoez haraindiko gizarte helburu argiak dituztenak. | |
Bestetik, kasu azterketak bermatzen du egitea arazo partikular baten azterketa kontuan hartuta haren konplexutasun osoa (Stake, 1999; Mena, Méndez, 2009). Gainera, ikusi da metodologia hori dela gero eta erabiliagoa deskribatzeko eta interpretatzeko | bai erakundeen ibilbidea baita enpresa fenomenoak ere (Villarreal, Landeta, 2010). | |
2013 | ||
«Dualtasun ekonomiko finantzarioak» eta «erakunde sozialen kudeaketa orekatuak» erabateko garrantzia eskuratzen dute gaur egungo krisi finantzario eta fiskalaren baitan. Krisi horrek induzituta, hezkuntza erakundeen aurrekontuak murriztu egin dira, | bai erakunde publikoetan, bai eta administrazioarekin hitzarmenak sinatu dituzten bestelako erakunde pribatuetan ere. Gastu publikoaren murrizketek beren emaitza ekonomiko finantzarioen egokitasuna bermatzera derrigortzen dituzte hezkuntza erakundeak. | |
2017 | ||
Protokoloak 1996ko Bartzelonako Hizkuntza Eskubideen Deklarazio Unibertsala garatzen laguntzen duen tresna eraginkorra izan nahi du, Europako hizkuntza berdintasunarenaldeetahizkuntzagutxituengarapenabermatzekoneurri zehatzak jasotzen dituelako. Protokoloa izanik, borondatezkoa da, eta borondate hori behar dugu aktibatu, bai pertsonengan, | bai erakundeetan ere, eraldaketa posible egiteko, Uztaro moduko proiektuek segida luzea izan dezaten. | |
2021 | ||
Norvegiako eredua, edo" Norwegian Model" izenez ezaguna den eredua, parekoen errebisioa duen literatura akademiko osoa haztatutako adierazle bakar batean biltzen saiatzen da, (ikerketa arlo guztietan, giza zientzietan garrantzi handiagoa duten formatuak eta hizkuntzak barne), ikerketa ahaleginak irakasle eta sailen artean alderagarria eginez, bai ikerketa erakundeen artean, | bai erakundeen barnean. Norvegiaz gain hainbat herrialdetan aplikatu den eredu horrek (Belgika, Danimarka, Finlandia, Portugal) 3 osagai nagusi ditu (Sivertsen, 2016b): |
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...
Aldaerak
bai | 5 (0,03) |
Lehen forma
bai | 5 (0,03) |
Argitaratzailea
Uztaro | 5 (0,03) |
Konbinazioak (2 lema)
bai erakunde | 5 (0,03) |
Konbinazioak (3 lema)
bai erakunde ere | 1 (0,01) |
bai erakunde euskara | 1 (0,01) |
bai erakunde ibilbide | 1 (0,01) |
bai erakunde publiko | 1 (0,01) |
Urtea
Bilaketarako laguntza: adibideak
Oinarrizko galderak | |
---|---|
katu | "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu |
!katuaren | "katuaren" formaren agerpenak bilatu |
katu* | "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!katu* | "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu |
*ganatu | "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!*ganatu | "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu |
katu + handi | "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu |
katu + !handia | "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu |
Distantziak | |
katu +3 handi | "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handia | "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handi* | "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu |
Formen konbinazioa desberdinak | |
bero + handi | asko | "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu |
bero +2 !handi* | !asko* | "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak |
!bero + handi|asko|gutxi|txiki | "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak |
Ezaugarri morfologikoekin | |
proba + m:adj | "proba" lema eta jarraian adjketibo bat |
proba +2 m:adj | "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat |
bero + handi|asko + m:adi | "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat |
proba + m:izearr-erg | "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta |
Ezaugarri morfologikoak
KATEGORIA
adb | adberbioa |
---|---|
adi | aditza |
adilok | aditz-lokuzioa |
adj | adjektiboa |
det | determinatzailea |
ior | izenordaina |
izearr | izen arrunta |
izepib | pertsona-izena |
izelib | leku-izena |
izeizb | erakunde-izena |
lbt | laburtzapena |
lotjnt | juntagailua |
lotlok | lokailua |
esr | esaera |
esk | esklamazioa |
prt | partikula |
ono | onomatopeia |
tit | titulua |
KASUA
abs | absolutiboa |
---|---|
abl | ablatiboa |
ala | adlatiboa |
ban | banatzailea |
dat | datiboa |
des | destinatiboa |
erg | ergatiboa |
abz | hurbiltze-adlatiboa |
ine | inesiboa |
ins | instrumentala |
gel | leku-genitiboa |
mot | motibatiboa |
abu | muga-adlatiboa |
par | partitiboa |
psp | postposizioa |
pro | prolatiboa |
soz | soziatiboa |
MUGATASUNA/NUMEROA
mg | mugagabea |
---|---|
ms | mugatu singularra |
mp | mugatu plurala |
mph | mugatu plural hurbila |
ADITZ MOTA
da | da |
---|---|
du | du |
dio | dio |
zaio | zaio |
da-du | da-du |
du-zaio | du-zaio |
dio-zaio | dio-zaio |
da-zaio | da-zaio |
du-dio | du-dio |
da-zaio-du | da-zaio-du |
da-zaio-du-dio | da-zaio-du-dio |