Emaitzak: 4
2008 | ||
Ikasle hori ez bada gai eragiketa horiek eguneroko bizitzako testuinguru erreal batean aplikatzeko, ez du lortuko prestakuntza arlo horren ikaskuntzaren oinarrizko gaitasunetako bat garatzea, eta, beraz, ez ditu ikasgaiaren helburuak lortuko. Izan ere, hemendik aurrera, bai ikasketa arlo edo irakasgai bakoitzaren helburuak, | bai ebaluazio irizpideak, ikastetxearen antolaketa, familien parte hartzea… Espainiako gazteen hezkuntzari eragiten dioten alderdi formal eta ez formal guztiak Hezkuntzaren Lege Organikoak Oinarrizko Gaitasunak deitzen diona lortzera bideratuta daude. Lehen eta Bigarren Hezkuntzako curriculuma gaitasun horien arabera diseinatu da. | |
2011 | ||
Ohiko tratamendua jaso zutenek eta talde birtualekoek esan zuten antsietatea murriztu egin zela. Alsinak azaldu duenez, horren eraginkortasuna bermatzen duten azterlan ugari daude, | bai ebaluazioari begira, bai zenbait nahaste psikologikoren tratamenduari begira. Espezialista horrek azaltzen du ikerketa batean giro birtualak sortu zirela unibertsitateko ikasleen antsietatea aztertzeko azterketen aurrean. | |
2014 | ||
Abenduaren 16an eman zen laguntzen programa honen berri, Antsoainen, Cederna Garalurren egoitzan emandako prentsaurrean. Entitate honek laguntza zuzena ematen du ‘Euskal Pirinioetan lan eta bizi’ programan, parte hartzen baitu | bai ebaluazio epaimahaian bai hautatutako proiektuen tutoretza lanetan. Euskal Garapen eta Kohesio Fondoarekin berriki izenpetu duen hitzarmena ere gaur aurkeztu da, eta mugaz bi aldeen arteko lankidetza estrategikoa aurreikusten du (informazio gehiago oharraren amaieran). | |
2018 | ||
Hizkuntzaren egoera normaltzeko planak martxan jartzen direnean, normalizatze horren parte izaten dira komunikazio konpetentzia egiaztatzeko probak; horiek hizkuntza eskubideen defentsarekin bat datozen jardunbidea izaten dira. Psikometriaren ikuspuntutik, egiaztatze proben bidez lortzen diren emaitzen baliagarritasunaren analisiak oso lagungarriak izango lirateke, | bai ebaluazio tresnak hobetzeko, bai tresna horiek gizartean duten onarpena eta sinesgarritasuna handitzeko eta sendotzeko. • |
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...
Aldaerak
bai | 4 (0,03) |
Lehen forma
bai | 4 (0,03) |
Argitaratzailea
Consumer | 2 (0,01) |
erran.eus | 1 (0,01) |
Bat Soziolinguistika Aldizkaria | 1 (0,01) |
Konbinazioak (2 lema)
bai ebaluazio | 4 (0,03) |
Konbinazioak (3 lema)
bai ebaluazio begira | 1 (0,01) |
bai ebaluazio epaimahai | 1 (0,01) |
bai ebaluazio irizpide | 1 (0,01) |
bai ebaluazio tresna | 1 (0,01) |
Urtea
Bilaketarako laguntza: adibideak
Oinarrizko galderak | |
---|---|
katu | "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu |
!katuaren | "katuaren" formaren agerpenak bilatu |
katu* | "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!katu* | "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu |
*ganatu | "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!*ganatu | "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu |
katu + handi | "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu |
katu + !handia | "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu |
Distantziak | |
katu +3 handi | "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handia | "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handi* | "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu |
Formen konbinazioa desberdinak | |
bero + handi | asko | "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu |
bero +2 !handi* | !asko* | "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak |
!bero + handi|asko|gutxi|txiki | "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak |
Ezaugarri morfologikoekin | |
proba + m:adj | "proba" lema eta jarraian adjketibo bat |
proba +2 m:adj | "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat |
bero + handi|asko + m:adi | "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat |
proba + m:izearr-erg | "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta |
Ezaugarri morfologikoak
KATEGORIA
adb | adberbioa |
---|---|
adi | aditza |
adilok | aditz-lokuzioa |
adj | adjektiboa |
det | determinatzailea |
ior | izenordaina |
izearr | izen arrunta |
izepib | pertsona-izena |
izelib | leku-izena |
izeizb | erakunde-izena |
lbt | laburtzapena |
lotjnt | juntagailua |
lotlok | lokailua |
esr | esaera |
esk | esklamazioa |
prt | partikula |
ono | onomatopeia |
tit | titulua |
KASUA
abs | absolutiboa |
---|---|
abl | ablatiboa |
ala | adlatiboa |
ban | banatzailea |
dat | datiboa |
des | destinatiboa |
erg | ergatiboa |
abz | hurbiltze-adlatiboa |
ine | inesiboa |
ins | instrumentala |
gel | leku-genitiboa |
mot | motibatiboa |
abu | muga-adlatiboa |
par | partitiboa |
psp | postposizioa |
pro | prolatiboa |
soz | soziatiboa |
MUGATASUNA/NUMEROA
mg | mugagabea |
---|---|
ms | mugatu singularra |
mp | mugatu plurala |
mph | mugatu plural hurbila |
ADITZ MOTA
da | da |
---|---|
du | du |
dio | dio |
zaio | zaio |
da-du | da-du |
du-zaio | du-zaio |
dio-zaio | dio-zaio |
da-zaio | da-zaio |
du-dio | du-dio |
da-zaio-du | da-zaio-du |
da-zaio-du-dio | da-zaio-du-dio |