Emaitzak: 5
2006 | ||
Horri dagokionez, hezkuntza da hori lortzeko tresna nagusia. Hala, arauak dio hezkuntza sistemako maila guztietan, bai Lehen Hezkuntzan, | bai Bigarren Hezkuntzan, bai unibertsitate ikasketetan, ikasgaiak bake kulturaren berezko balioen arabera ematea sustatuko dela. Era berean, bakerako hezkuntzari eta balio demokratikoei buruzko gaietan espezializatutako irakasgaiak sortzea sustatuko da. | |
Laguntza psikologikoa eta juridikoa Fenomeno gorakor horrek gehien eragiten dion autonomietako bat da Valentzia. Erkidego honetako, bai Lehen Hezkuntzako | bai Bigarren Hezkuntzako ikastetxe publikoetako 80 irakaslek laguntza psikologiko eta juridikoa eskatu dute hiru hilabetean, beren ikasleek ikasgeletan jazartzen dituztelako. Hezkuntza Sailaren datuen arabera, ikasturtean 2.041 baja izan ziren, besteak beste, antsietateagatik eta depresioagatik. | |
2007 | ||
Hala, gizarterako eta herritartasunerako gaitasunean sartzen dira, besteak beste, desberdintasunak baloratzea eta kolektiboen arteko eskubide berdintasuna onartzea, bereziki gizonen eta emakumeen artekoa, eta gatazkak kudeatzeko eta konpontzeko elkarrizketaren eta negoziazioaren praktika aipatua. Hezkuntzaren Lege Organikoak (LOE) garatzen duen araudiak “oinarrizko gaitasun” deritzenak eransten dizkio curriculumari, bai Lehen Hezkuntzako | bai Bigarren Hezkuntzako curriculumari. Gaitasun horiei esker, ikaslea bere errealizazio pertsonala lortzeko, herritartasun aktiboa gauzatzeko, helduen bizitzan behar bezala sartzeko eta bizitzan zehar etengabeko ikaskuntza garatzeko gai izango da. | |
2011 | ||
Cuadernos digital Vindel: web orri horretatik, erabiltzaileak markaturiko ausazko konbinazioen bidez, matematika eragiketen koadernoak deskarga daitezke, bai Lehen Hezkuntzarako, | bai Bigarren Hezkuntzarako, emaitzak barne. | |
2012 | ||
Txostenak konparatzen ditu herrialdeek erronka horri aurre egiteko moduak, eta, zehazki, Finlandiaren adibidea jartzen du etorkizuneko irakasleen prestakuntzari dagokionez, bere estatusa gainerako lanbideekiko maila gorenera igo baitu. Ikerketa, titulua lortzeko betekizun gisa, bai irakasleentzat | bai Bigarren Hezkuntzako irakasleentzat, ikasteko zailtasunak dituzten ikasleen diagnostikoan entrenamendu egokia egitea eta prestakuntza gaitasun desberdinak dituzten ikasleen beharretara egokitzea dira Finlandiako etorkizuneko irakasleen prestakuntzaren ezaugarrietako batzuk. Gainera, irakaskuntza praktika berritzaileak garatzen diren unibertsitatearekin lotutako eskoletako prestakuntza ere funtsezkoa da irakasleen prestakuntzan. |
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...
Aldaerak
bai | 5 (0,03) |
Lehen forma
bai | 5 (0,03) |
Argitaratzailea
Consumer | 5 (0,03) |
Konbinazioak (2 lema)
bai bigarren | 5 (0,03) |
Konbinazioak (3 lema)
bai bigarren hezkuntza | 5 (0,03) |
Urtea
Bilaketarako laguntza: adibideak
Oinarrizko galderak | |
---|---|
katu | "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu |
!katuaren | "katuaren" formaren agerpenak bilatu |
katu* | "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!katu* | "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu |
*ganatu | "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!*ganatu | "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu |
katu + handi | "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu |
katu + !handia | "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu |
Distantziak | |
katu +3 handi | "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handia | "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handi* | "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu |
Formen konbinazioa desberdinak | |
bero + handi | asko | "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu |
bero +2 !handi* | !asko* | "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak |
!bero + handi|asko|gutxi|txiki | "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak |
Ezaugarri morfologikoekin | |
proba + m:adj | "proba" lema eta jarraian adjketibo bat |
proba +2 m:adj | "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat |
bero + handi|asko + m:adi | "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat |
proba + m:izearr-erg | "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta |
Ezaugarri morfologikoak
KATEGORIA
adb | adberbioa |
---|---|
adi | aditza |
adilok | aditz-lokuzioa |
adj | adjektiboa |
det | determinatzailea |
ior | izenordaina |
izearr | izen arrunta |
izepib | pertsona-izena |
izelib | leku-izena |
izeizb | erakunde-izena |
lbt | laburtzapena |
lotjnt | juntagailua |
lotlok | lokailua |
esr | esaera |
esk | esklamazioa |
prt | partikula |
ono | onomatopeia |
tit | titulua |
KASUA
abs | absolutiboa |
---|---|
abl | ablatiboa |
ala | adlatiboa |
ban | banatzailea |
dat | datiboa |
des | destinatiboa |
erg | ergatiboa |
abz | hurbiltze-adlatiboa |
ine | inesiboa |
ins | instrumentala |
gel | leku-genitiboa |
mot | motibatiboa |
abu | muga-adlatiboa |
par | partitiboa |
psp | postposizioa |
pro | prolatiboa |
soz | soziatiboa |
MUGATASUNA/NUMEROA
mg | mugagabea |
---|---|
ms | mugatu singularra |
mp | mugatu plurala |
mph | mugatu plural hurbila |
ADITZ MOTA
da | da |
---|---|
du | du |
dio | dio |
zaio | zaio |
da-du | da-du |
du-zaio | du-zaio |
dio-zaio | dio-zaio |
da-zaio | da-zaio |
du-dio | du-dio |
da-zaio-du | da-zaio-du |
da-zaio-du-dio | da-zaio-du-dio |