2006
|
|
Edozein aldetatik begiratuta ere, zergatikoak eduki bera izango du, hau da, bezeroak lortzea? bai iragarlearen kasuan
|
bai
agentziarenean. Izan ere, agentziak publizitatea antolatzea eta gauzatzea onartzen duenean, beti ekarriko du iragarlearentzat oinarrizkoa den arrazoia onartzea, hau da, produktu edo zerbitzu bati merkatuan publizitatea ematea.
|
|
266). Kasu guztietan, aipagarria da irmotasun eza, bai iragarleak agentziaren zerbitzuak eskatzean,
|
bai
agentziak eskaintzen dituenean, hasierako kontaktu horiek oraindik ez baitute esan nahi kontratua onetsi denik, eta, halaber, ez dira aditzera ematen kontratua egoteko objektuak eskatzen dituen ezaugarriak.
|
|
Azkenik, objektuak posible izan behar du (esaterako, ezin da eskatu une horretan ezagutzen ez diren baliabide teknikoak behar dituen publizitatea sartzen). Objektua posible izateaz dihardugularik, ulertu behar da bai publizitateaz beraz,
|
bai
agentziak egiteko erabili behar dituen baliabideez ari garela (adibidez, posible da hegazkin batekin publizitate mezu jakin bat zeruan marraztea; edo mezua serigrafiatuta daraman automobil bat alokatzea).
|
|
PLOk horri buruz ezer ez dioenez, arau orokorrera jo da eta, horren arabera, mandatu bat jasotzen duen norbaitek ezin du besteren esku utzi, ez baldin badu, behintzat, mandatu emailearen onespena (Merkataritza Kodearen 261 artikulua). Horrenbestez, PLOk «agentzia»rako ematen duen definizioan oinarritzen bagara, agentziak berak kontratatu du hedapena (iragarleak berak ardura hori hartzen ez badu), bezeroaren mandatu zehatza jaso ondoren,
|
bai
agentziaren beraren bitartez bai erosketen banagune baten bidez.
|
2012
|
|
266). Kasu guztietan, aipagarria da irmotasun eza, bai iragarleak agentziaren zerbitzuak eskatzean,
|
bai
agentziak eskaintzen dituenean, hasierako kontaktu horiek oraindik ez baitute esan nahi kontratua onetsi denik, eta, halaber, ez dira aditzera ematen kontratua egoteko objektuak eskatzen dituen ezaugarriak.
|
|
Azkenik, objektuak posible izan behar du (esaterako, ezin da eskatu une horretan ezagutzen ez diren baliabide teknikoak behar dituen publizitatea sartzen). Objektua posible izateaz dihardugularik, ulertu behar da bai publizitateaz beraz,
|
bai
agentziak egiteko erabili behar dituen baliabideez ari garela (adibidez, posible da hegazkin batekin publizitate mezu jakin bat zeruan marraztea; edo mezua serigrafiatuta daraman automobil bat alokatzea).
|
|
PLOk horri buruz ezer ez dioenez, arau orokorrera jo da eta, horren ara bera, mandatu bat jasotzen duen norbaitek ezin du besteren esku utzi, ez baldin badu, behintzat, mandatu emailearen onespena (Merkataritza Kodearen 261 artikulua). Horrenbestez, PLOk «agentzia»rako ematen duen definizioan oinarritzen bagara, agentziak berak kontratatu du hedapena (iragarleak berak ardura hori hartzen ez badu), bezeroaren mandatu zehatza jaso ondoren,
|
bai
agentziaren beraren bitartez bai erosketen banagune baten bidez.
|
|
Edozein aldetatik begiratuta ere, zergatikoak eduki bera izango du, hau da, bezeroak lortzea? bai iragarlearen kasuan
|
bai
agentziarenean. Izan ere, agentziak publizitatea antolatzea eta gauzatzea onartzen duenean, beti ekarriko du iragarlearentzat oinarrizkoa den arrazoia onartzea, hau da, produktu edo zerbitzu bati merkatuan publizitatea ematea.
|