Emaitzak: 7
2001 | ||
Hala ere, baliabide horien guztien arrakasta eztabaidagarria da. Espainian, Espainiako Endokrinologia eta Nutrizio Elkartea (SEEN) eta Gizentasuna Aztertzeko Espainiako Elkartea (SEEDO) hainbat artikuluren bidez mobilizatu dira, eta bilera zientifikoak egin dituzte osasun agintariei eta iritzi publikoari | azaltzeko informazio ugari dagoela, batzuetan hedabideetan argitaratzen dena, eta horrek dakartzan arriskuak ez direla garrantzitsuak. Gaur egungo elikadura kaosa ordenatzearen garrantzia ez da gutizia.Funtsezko premisa batean oinarritzen da: | |
2010 | ||
Aldiz, gertakizunen oroimena pelikulak edo diapositibak erabiliz laborategian aztertu izan denean, gertakizun emozionalekin erlazionaturiko estresak egoera neutroekin alderatuz oroimena kaltetzen duela aurkitu da (Clifford eta Scott, 1978; Loftus eta Burns, 1982). Paradoxa hori | azaltzeko informazio nagusiaren eta periferikoaren artean ezberdintzea beharrezkoa da. Izan ere, errendimendu ona aurkitzen duten ikerlanetan alderdi nagusiak aztertu dira, eta emozioaren ondorio ezkorrak aurkitu dituzten lanetan, berriz, detaile zehatzagoak edo, Christianson eta Loftus (1991) autoreek azpimarratzen duten bezala, eduki nagusiak eta periferikoak batera aztertu izan dira. | |
2012 | ||
Hortaz, Gobernuak langabeziaren datuak ematen dituenean horiek datu huts bezala helarazi beharrean, erredakzioak aldez aurretik gaia lantzen duenean, hartzaileei informazio hobea eskain diezaieke hedabideak. Langabezia tasaren ibilbidea | azaltzeko informazioa presta dezake erredakzioak. Ildo horretatik, landutako albisteak azken joeren gakoak azal ditzake, grafikoak ager ditzake eta adituei eginiko elkarrizketak plazara ditzake. | |
2014 | ||
Ikerlan honen beste gabezia bat da ez direla aztertu jarrera linguistikoen eta tokiko identifikazioen artean egon litezkeen erlazioak. Bestalde, gogoan izan behar da, kurbaren doikuntza garrantzitsua lortu dugun arren, hobetu egin litekeela mendeko aldagaia | azaltzeko informazio berria eman dezaketen aldagaiak gehituz. Bukatzeko, lehenago aipatu dugunez, aldagai iragarleen konbinazio linealek azaldutako bariantzaren ehuneko altuak aurkitu ditugu. | |
2017 | ||
erreklamazio orria eta gertatutakoa | azaltzeko informazioak. –Erreklamazioaren arrazoiak eta helburua? | |
1 Zuen lokalean arazo bat izan duzue hoditeriarekin, eta erreklamazioa jarri nahi duzue. Hemen duzu erreklamazio orria eta gertatutakoa | azaltzeko informazioak. " Erreklamazioaren arrazoiak eta helburua" atala betetzeko, antolatu eta josi dituzu ematen zaizkizun informazioak. | |
2023 | ||
Behin kooperatiba sortuta, horiek ere bidelagun izan nahiko lituzkete eta horretarako informazio lan handia egin dutela jakitun da Rouget: «Kooperatibak zer ekarriko lukeen | azaltzeko informazio lana egin da eta jendea kontzientziatu behar da», azaldu du. |
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...
Aldaerak
azaldu | 7 (0,05) |
Lehen forma
azaltzeko | 7 (0,05) |
Argitaratzailea
ELKAR | 1 (0,01) |
Consumer | 1 (0,01) |
UEU | 1 (0,01) |
Uztaro | 1 (0,01) |
Ikaselkar | 1 (0,01) |
erran.eus | 1 (0,01) |
Bat Soziolinguistika Aldizkaria | 1 (0,01) |
Konbinazioak (2 lema)
azaldu informazio | 7 (0,05) |
Konbinazioak (3 lema)
azaldu informazio berri | 1 (0,01) |
azaldu informazio lan | 1 (0,01) |
azaldu informazio nagusi | 1 (0,01) |
azaldu informazio prestatu | 1 (0,01) |
azaldu informazio ugari | 1 (0,01) |
Urtea
Bilaketarako laguntza: adibideak
Oinarrizko galderak | |
---|---|
katu | "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu |
!katuaren | "katuaren" formaren agerpenak bilatu |
katu* | "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!katu* | "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu |
*ganatu | "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!*ganatu | "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu |
katu + handi | "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu |
katu + !handia | "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu |
Distantziak | |
katu +3 handi | "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handia | "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handi* | "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu |
Formen konbinazioa desberdinak | |
bero + handi | asko | "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu |
bero +2 !handi* | !asko* | "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak |
!bero + handi|asko|gutxi|txiki | "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak |
Ezaugarri morfologikoekin | |
proba + m:adj | "proba" lema eta jarraian adjketibo bat |
proba +2 m:adj | "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat |
bero + handi|asko + m:adi | "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat |
proba + m:izearr-erg | "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta |
Ezaugarri morfologikoak
KATEGORIA
adb | adberbioa |
---|---|
adi | aditza |
adilok | aditz-lokuzioa |
adj | adjektiboa |
det | determinatzailea |
ior | izenordaina |
izearr | izen arrunta |
izepib | pertsona-izena |
izelib | leku-izena |
izeizb | erakunde-izena |
lbt | laburtzapena |
lotjnt | juntagailua |
lotlok | lokailua |
esr | esaera |
esk | esklamazioa |
prt | partikula |
ono | onomatopeia |
tit | titulua |
KASUA
abs | absolutiboa |
---|---|
abl | ablatiboa |
ala | adlatiboa |
ban | banatzailea |
dat | datiboa |
des | destinatiboa |
erg | ergatiboa |
abz | hurbiltze-adlatiboa |
ine | inesiboa |
ins | instrumentala |
gel | leku-genitiboa |
mot | motibatiboa |
abu | muga-adlatiboa |
par | partitiboa |
psp | postposizioa |
pro | prolatiboa |
soz | soziatiboa |
MUGATASUNA/NUMEROA
mg | mugagabea |
---|---|
ms | mugatu singularra |
mp | mugatu plurala |
mph | mugatu plural hurbila |
ADITZ MOTA
da | da |
---|---|
du | du |
dio | dio |
zaio | zaio |
da-du | da-du |
du-zaio | du-zaio |
dio-zaio | dio-zaio |
da-zaio | da-zaio |
du-dio | du-dio |
da-zaio-du | da-zaio-du |
da-zaio-du-dio | da-zaio-du-dio |