Bilaketa
dist.
non
lema/forma
nola
bilaketa
kategoria
Iragazkiak

Emaitzak: 14

2000
‎izeneko irudiaren premia. Honek, hizkuntzari zegokionaz gain, berebiziko garrantzia zuen, lege testuetan irakasle irudia oinarrizko eskolarekin elkartzen zen lehenengo aldia izan baitzen77 Egia da, hala ere, udal guztietan oinarrizko eskolak sortzeko urte asko behar izan zirela, baina portaera hori guztiz esanguratsua denik ezin da ukatu78, hezkuntza sistema nazionala eraikitzerakoan oinarrizko irakaskuntza (eskola nazionalaren kontzeptu pean), irakasleen corpusa eta elebakartasun nazionala funtsezko zutabeak diren heinean. Garrantzi txikiagorik ez duen beste zerbait ere azpimarratu beharrean gaude:
2001
‎Zentzu horretan, gure lanean zenbait motibazio mota aurkituditugu, horien arabera gure berrikusketa berezia proposatu ahal izateko. 4) Motibazio mota asko behar izatea gauza bat da, eta horien artean zeintzukgertatzen diren testuinguru bakoitzean beharrezkoenak beste gauza bat.Guk aztertu ditugun bi laginetan zeintzuk diren frogatu dugu enpirikoki, mota bakoitza euskalduntze maila ezberdinekin nola lotzen den ere aztertudugu, baina horrek ez du esan nahi modu bereko erlazioak aurkitu daitezkeenik beste ukipenezko egoeretan; hau da, egoera eta testu... 5) Motibazio motaezberdinen artean lan honetan berriena, transmisio kanpainako orientaziomotibazionala?
2007
‎Hala ere, metodo horrek baditu hainbat muga. Alde batetik, oso zaila dametodo mikrogenetikoa erabiltzea, ikertzaileak ordu asko behar baititu eragintrukeetan parte hartzen dutenen jokabideak aztertzeko. Bestalde, zaila da jakiteahaurrek zenbat denbora behar duten beren ezagutzan aldaketa gerta dadin.Azkenik, praktikak emaitzetan eragina izateko arriskua dago, zeregina askotanerrepikatu behar denean (Berk, 1999).
‎Munduaren ulermenerako eta haren kontakizunerako, kazetariak lan tresna asko behar ditu. Konplexutasun handiko uretan murgiltzen baita bere jardun profesionalean komunikatzailea.
2008
‎Ezaugarri hauekin argi dago sistema merke, sendo, malgu eta erakargarri bat osatu dela, Interneteko zerbitzarien arloan edozein gailentzeko modukoa, dudarik gabe. Arlo horretan programa zerbitzari asko behar da (eta ordaindu behar direnean sistema garestiak dira), sendotasuna ezaugarri garrantzitsuena da eta, batzuetan behintzat, behar bereziak daudenez, beste inork ezin du eskaini iturburu kodearen eskuragarritasuna eta komunitatearen hain laguntza zabala. Horrexegatik zerbitzariek eskaintzen dituzten zerbitzuen administrazioa da liburu honen funtsa, sistemen administratzaileei eta administrazioaz ikasi/ irakatsi nahi dutenei tresna erabilgarria gertatuko zaielakoan.
2009
‎Dena den, teknika honek desabantailak ere baditu. Desabantailarik handiena prozesuaren zailtasuna bera da, ordu asko behar baitira azkenean detaile txiki bati buruzko informazioalortzeko. Gune txiki horietan, normalean, sinapsi batzuk besterik ez dirasartzen.
2010
‎> Ondo ezagutzen den gertaera bat berreskuratzeko denbora asko behar izatea.
2011
‎Inguru horretan izan denarrakasta mediatikoak edukiak edonora eta edonola zabaltzeko ekimenak bultzatuditu komunikazio taldeetan. ...ak nahiz webgunearenak batzeko aukera baitago.Jenkins en arabera (2004; 2006), baliabideak ahalik eta gehien aprobetxatzeko etakonbergentziaren filosofiari jarraiki, komunikazio korporazioak edukien fluxuak, nagusiki, informazio edukienak, bizkortzeko dinamikan sartu dira, eskura dituztenhedabide guztiak baliatuta; web edizioak orotariko ikus entzunezko baliabidezelikatu behar dituztenez, lehengai asko behar dute, eta, beraz, plataforma anitzetanargitaratu ahal izateko webgunea irratiarekin eta telebistarekin koordinatzekodinamikak eta baliabide teknologikoen ezinbesteko egokitzapena behar dituzte.Cross media hedapenerako koordinazio errutina horiek, pixkanaka, talde efektuasortzen laguntzen dute, eta horrek, epe ertainean nahiz luzean, ekoizpen fasean erehedabideen arteko lankidetza errutinak ... Horrenbestez, webguneak beste edozein hedabidek baino garbiago nabarmentzen ditu edukiakartikulatzeko praktikak (cross media informazioa, sustapen gurutzatua eta abar).
‎Siadecoren txostenaren arabera, 1976an 493.296 ikasle zeuden Lehen Hezkuntza (OHO) egiten eta beraien kalkuluen arabera, 1985ean 60.000 ikasle gehiago izango ziren. Ondorioz, oinarrizko hezkuntzari begira irakasle asko behar zen. Horri gehitzen bazaio hezkuntza elebitasunaren gainean Eusko Kontseilu Nagusiak 1979ko apirilean ateratako dekretua531, ondorioa argi da:
‎Bertan irakasleak formatzen zirelako, Pedagogian eta Didaktikan irakasle euskaldunak, hain zuzen ere, bai ikastoletarako, bai eskola publikoetarako, bai helduen euskalduntze alfabetatzean aritzeko. Garaian irakasle euskaldunen eskaria oso handia zen, hizkuntzaren normalizazioa hezkuntzaren bidetik planteatu zelako gehienbat, eta horretarako irakasle euskaldun asko behar ziren, bai umeekin aritzeko ikastola eta eskoletan, bai helduen euskalduntze alfabetatzean. Hala, planteamendua honakoa zen:
‎Hau da, psikosi paranoidea nozitzen duten pertsonek besteak konbentzitzeko moduko argudioak erabiltzen dituztenez, haien eldarnioak sinesgarriak gertatzen dira, eta, ondorioz, posiblea da beren inguruneko pertsonak kutsatzea eta haiek ere beren eldarnioan murgiltzea (Salavert et al., 2003). Hain dira koherenteak beren argudioak, ezen zenbaitetan buru osasuneko espezialistek elkarrizketa ordu asko behar izaten baitituzte nahastea diagnostikatzeko eta eldarnioak dituen pertsonaren ingurunekoekin hitz egin behar izaten dute pazienteak dioena kontrastatzeko (Mur, 2010).
2015
‎Beraz, hori egitea da hurrengo lanetako bat. Horrekin denborak asko hobetzea espero dugu; izan ere, oraingozdenboren hobekuntza mugatzen duen moduluak denbora asko behar baitu hasieratzeko (6 irudia).
‎Bigarrenik, erabiltzaileen elkarlana erraz eta azkar egin daiteke. Izan ere, denbora asko behar ohi da tamaina handiko bideoak igotzeko (bideoak bezala), konexioaren azkartasunaren menpe izanik. Alabaina, Youtube edo Facebook kontuan dauden materialak erabiltzen badira, igota daude jadanik.
2017
‎Etorkizunerako erronka nagusia da paziente bakoitzari egokitutako tratamendua diseinatuahal izatea. Simulazioen bidez egindako tratamenduaren diseinuak denbora asko behar du gaurgaurkoz; kateter mota erabaki behar da, kateterraren kokapena, partikulen injekzio abiadura etaabar. Aproposena zera litzateke, prozesu guztia ordu gutxiren buruan egin ahal izatea, hots, gaixoaren gibelaren egoeraren irudi medikoa lortzetik tratamendua diseinatzera arteko denboratartea laburra izatea.
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...

Bilaketarako laguntza: adibideak

Oinarrizko galderak
katu "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu
!katuaren "katuaren" formaren agerpenak bilatu
katu* "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu
!katu* "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu
*ganatu "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu
!*ganatu "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu
katu + handi "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu
katu + !handia "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu
Distantziak
katu +3 handi "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu
katu +2 !handia "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu
katu +2 !handi* "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu
Formen konbinazioa desberdinak
bero + handi | asko "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu
bero +2 !handi* | !asko* "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak
!bero + handi|asko|gutxi|txiki "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak
Ezaugarri morfologikoekin
proba + m:adj "proba" lema eta jarraian adjketibo bat
proba +2 m:adj "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat
bero + handi|asko + m:adi "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat
proba + m:izearr-erg "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta

Ezaugarri morfologikoak

KATEGORIA
adb adberbioa
adi aditza
adilok aditz-lokuzioa
adj adjektiboa
det determinatzailea
ior izenordaina
izearr izen arrunta
izepib pertsona-izena
izelib leku-izena
izeizb erakunde-izena
lbt laburtzapena
lotjnt juntagailua
lotlok lokailua
esr esaera
esk esklamazioa
prt partikula
ono onomatopeia
tit titulua
KASUA
abs absolutiboa
abl ablatiboa
ala adlatiboa
ban banatzailea
dat datiboa
des destinatiboa
erg ergatiboa
abz hurbiltze-adlatiboa
ine inesiboa
ins instrumentala
gel leku-genitiboa
mot motibatiboa
abu muga-adlatiboa
par partitiboa
psp postposizioa
pro prolatiboa
soz soziatiboa
MUGATASUNA/NUMEROA
mg mugagabea
ms mugatu singularra
mp mugatu plurala
mph mugatu plural hurbila
ADITZ MOTA
da da
du du
dio dio
zaio zaio
da-du da-du
du-zaio du-zaio
dio-zaio dio-zaio
da-zaio da-zaio
du-dio du-dio
da-zaio-du da-zaio-du
da-zaio-du-dio da-zaio-du-dio

Euskararen Erreferentzia Corpusa Euskararen Erreferentzia Corpusa (EEC)
© 2025 Euskaltzaindia