Emaitzak: 5
2007 | ||
Gizabanakoak bete behar dituen baldintzak, berriz, honako hauek dira: batetik, erantzunak bereizteko eta erantzun horiek uztartzen dituen erantzun berribat garatzeko beharrezkoak diren eskema kognitiboak izan behar ditu. Bestetik, komunikatzeko eta eragin-trukean parte hartzen | ari diren beste pertsonek igortzendioten informazioa behar bezala interpretatzeko gaitasuna izan behar du (Carugatieta Mugny, 1988). | |
“Munduko errealitateari buruz dituen ezagutzak zein diren egiaztatu ahal izango du jokalariak, eta bere informazioak zabalduko ditu, asmatutakoen eta akatsen bidez”, adierazi du GKEak. “Adierazi nahi dugu badela beste joko-mota bat, Iparraldearen eta Hegoaldearen arteko harremanei buruzko oinarrizko ezagutzak zabaltzeko, eta, aldi berean jolasten | ari diren beste pertsona batzuekin esperientziak partekatzeko”, erantsi du. “Joko arriskutsua” osatzeko, Milurtekoko Garapen Helburuei buruzko erakusketa dago, “Beste mundu bat egiteko zortzi proposamen” izenekoa. | |
2013 | ||
Internet bidez ematen diren ikastaro osoak dira, lineako tutore bat izaten dutena zalantzak argitzeko. Gainera, campus birtual bat eratzen da txaten, foroen eta abarren bidez, une horretan ikastaroa egiten | ari diren beste pertsona batzuekin komunikatzeko eta esperientziak trukatzeko. Askok eskatzen dute trebakuntza mota hori, koste txikikoa delako eta ordutegi-eta espazio-mugarik ez duelako. | |
2018 | ||
Ez: eginkizun zailak direnean (adibidez, zentzurik ez duten silabak ikasi behar izatean edo biderketa-problema konplexuak ebaztean), pertsonek emaitza okerragoak lortzen dituzte behatzaileen aurrean edo eginkizun bera egiten | ari diren beste pertsonen aurrean. | |
2019 | ||
Interneteko konexioari esker, bideo-kontsola eguneratu, jokoak eta demoak deskargatu, estrak erosi eta jokoak handitu, filmak alokatu edo bilaketak linean egin daitezke. Jokorako aukera berriak ere ematen dizkio jokalariari, hala nola beste erabiltzaile batzuekin on line jokatzea, lehiaketetan parte hartzea eta jolasten | ari diren beste pertsona batzuekin hitz egitea. Jolasteko ez da ezinbestekoa sarera konektatzea, baina, kasu askotan, konexiorik gabeko modua erabiltzeak murriztu egiten ditu jokorako aukerak. |
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...
Aldaerak
ari izan | 5 (0,03) |
Lehen forma
ari diren | 5 (0,03) |
Argitaratzailea
Konbinazioak (2 lema)
ari izan beste | 5 (0,03) |
Konbinazioak (3 lema)
ari izan beste pertsona | 5 (0,03) |
Urtea
Bilaketarako laguntza: adibideak
Oinarrizko galderak | |
---|---|
katu | "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu |
!katuaren | "katuaren" formaren agerpenak bilatu |
katu* | "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!katu* | "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu |
*ganatu | "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!*ganatu | "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu |
katu + handi | "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu |
katu + !handia | "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu |
Distantziak | |
katu +3 handi | "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handia | "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handi* | "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu |
Formen konbinazioa desberdinak | |
bero + handi | asko | "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu |
bero +2 !handi* | !asko* | "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak |
!bero + handi|asko|gutxi|txiki | "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak |
Ezaugarri morfologikoekin | |
proba + m:adj | "proba" lema eta jarraian adjketibo bat |
proba +2 m:adj | "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat |
bero + handi|asko + m:adi | "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat |
proba + m:izearr-erg | "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta |
Ezaugarri morfologikoak
KATEGORIA
adb | adberbioa |
---|---|
adi | aditza |
adilok | aditz-lokuzioa |
adj | adjektiboa |
det | determinatzailea |
ior | izenordaina |
izearr | izen arrunta |
izepib | pertsona-izena |
izelib | leku-izena |
izeizb | erakunde-izena |
lbt | laburtzapena |
lotjnt | juntagailua |
lotlok | lokailua |
esr | esaera |
esk | esklamazioa |
prt | partikula |
ono | onomatopeia |
tit | titulua |
KASUA
abs | absolutiboa |
---|---|
abl | ablatiboa |
ala | adlatiboa |
ban | banatzailea |
dat | datiboa |
des | destinatiboa |
erg | ergatiboa |
abz | hurbiltze-adlatiboa |
ine | inesiboa |
ins | instrumentala |
gel | leku-genitiboa |
mot | motibatiboa |
abu | muga-adlatiboa |
par | partitiboa |
psp | postposizioa |
pro | prolatiboa |
soz | soziatiboa |
MUGATASUNA/NUMEROA
mg | mugagabea |
---|---|
ms | mugatu singularra |
mp | mugatu plurala |
mph | mugatu plural hurbila |
ADITZ MOTA
da | da |
---|---|
du | du |
dio | dio |
zaio | zaio |
da-du | da-du |
du-zaio | du-zaio |
dio-zaio | dio-zaio |
da-zaio | da-zaio |
du-dio | du-dio |
da-zaio-du | da-zaio-du |
da-zaio-du-dio | da-zaio-du-dio |