Emaitzak: 10
2000 | ||
Izan ere, irratia hitza edo mintzoa da; alta, beste elementuak ezin ahantzizkoak dira. Entzumenetik jasotzen duguna da irratibideak eskaini ahal digun bakarra, eta, beraz, bistan da musikak, isilaldiak eta audio efektu eta zaratek ere zerbaiten berri ematen dutela, zerbait | adierazi ohi dutela alegia. | |
2007 | ||
Bigarrenik, ziurgabetasun honekadituekiko konfiantza ahultzea (Funtowicz eta Ravetz, 1992a: 12) eta zientziaerregulatzailearen krisia (Jasanoff, 1990; Hagendijk, 2004) ekar ditzake; guztiarengainetik, instituzioen portaerak eta diskurtsoak besterik | adierazi ohi dutelako, alegia, ziurtasuna, aurrikuspena, kontrola. Hirugarrenik, konfiantza horren gorabeheretan, | |
Bi hizkuntzen pareko terminoek gutxitan | adierazi ohi dituzte gauza edo ekintza berberak; eremu ezberdinak hartzen dituzte horiek; eremu horiek, berriz, elkar gurutzatuz, gure esperien tziaren kolore anitzeko bistak eta ikuspegi ezberdinak ematen dizkigute. | |
2009 | ||
Azken urteotan galdera horri erantzuna topatu nahian diharduten profesionalenartean, gizonek | adierazi ohi duten agresio altuaren baieztapena agresioaren definizio murritzaren isla izan daitekeelako ideia hasi da salatzen. Gai honen sarreranadierazi den bezala, zaila da agresioaren inguruko definizioan adostasuna topatzeaikertzaileen artean. | |
a. Neska nerabeek errudun sentitzeko arrazoi nagusia «Beste inorekin zakarra, desatsegina, hotza edo oldarkorra izatea» dela | adierazi ohi dute. | |
2013 | ||
Lotailuan aurkitzen den masa ukigaiak Stener en lesioa | adierazi ohi du, eta alboko lotailu kubitalaren orbaintze akats bat da haren ezaugarria. | |
2014 | ||
Pisu gutxirekin jaiotzen diren haurrek askotan atzerapen bat | adierazi ohi dute beren garapen intelektualean. Piageten arabera, zein atzerapen mota da? | |
2015 | ||
Mundu ikuskera propioa: bere mezu orokorraz gain, urtero urtero esangura berezi bat hartzen du Korrikak, leloak | adierazi ohi du ideia hori (esaterako: Eman euskara elkarri)?. | |
2019 | ||
Sailkapen zuhaitzak datu basearen ondoz ondoko banaketa eginez eraikitzen dira, urrats bakoitzeanhori egiteko aldagai eta banaketa egokiena hautatzen dira. Hostoek klase bat | adierazi ohi dute (bertan eroridiren adibide gehienei dagokiena) eta adabegien arteko loturek aldagai eta baldintzak. | |
Hau da: izenak ekintza, gertaera edo egoera bat | adierazi ohi du, eta aditzak, normalean, ezaugarri morfologikoak bakarrik gehitzen dizkio: pertsona, numeroa, denbora edotaaspektua. |
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...
Aldaerak
adierazi | 10 (0,07) |
Lehen forma
adierazi | 10 (0,07) |
Argitaratzailea
UEU | 10 (0,07) |
Konbinazioak (2 lema)
adierazi ohi | 10 (0,07) |
Konbinazioak (3 lema)
adierazi ohi ukan | 10 (0,07) |
Urtea
Bilaketarako laguntza: adibideak
Oinarrizko galderak | |
---|---|
katu | "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu |
!katuaren | "katuaren" formaren agerpenak bilatu |
katu* | "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!katu* | "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu |
*ganatu | "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!*ganatu | "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu |
katu + handi | "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu |
katu + !handia | "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu |
Distantziak | |
katu +3 handi | "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handia | "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handi* | "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu |
Formen konbinazioa desberdinak | |
bero + handi | asko | "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu |
bero +2 !handi* | !asko* | "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak |
!bero + handi|asko|gutxi|txiki | "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak |
Ezaugarri morfologikoekin | |
proba + m:adj | "proba" lema eta jarraian adjketibo bat |
proba +2 m:adj | "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat |
bero + handi|asko + m:adi | "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat |
proba + m:izearr-erg | "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta |
Ezaugarri morfologikoak
KATEGORIA
adb | adberbioa |
---|---|
adi | aditza |
adilok | aditz-lokuzioa |
adj | adjektiboa |
det | determinatzailea |
ior | izenordaina |
izearr | izen arrunta |
izepib | pertsona-izena |
izelib | leku-izena |
izeizb | erakunde-izena |
lbt | laburtzapena |
lotjnt | juntagailua |
lotlok | lokailua |
esr | esaera |
esk | esklamazioa |
prt | partikula |
ono | onomatopeia |
tit | titulua |
KASUA
abs | absolutiboa |
---|---|
abl | ablatiboa |
ala | adlatiboa |
ban | banatzailea |
dat | datiboa |
des | destinatiboa |
erg | ergatiboa |
abz | hurbiltze-adlatiboa |
ine | inesiboa |
ins | instrumentala |
gel | leku-genitiboa |
mot | motibatiboa |
abu | muga-adlatiboa |
par | partitiboa |
psp | postposizioa |
pro | prolatiboa |
soz | soziatiboa |
MUGATASUNA/NUMEROA
mg | mugagabea |
---|---|
ms | mugatu singularra |
mp | mugatu plurala |
mph | mugatu plural hurbila |
ADITZ MOTA
da | da |
---|---|
du | du |
dio | dio |
zaio | zaio |
da-du | da-du |
du-zaio | du-zaio |
dio-zaio | dio-zaio |
da-zaio | da-zaio |
du-dio | du-dio |
da-zaio-du | da-zaio-du |
da-zaio-du-dio | da-zaio-du-dio |