Emaitzak: 10
2000 | ||
| Zer egin dezaket udako arratsalde gorri batean eguzkiak nere leihoari beldurra badio eta zu ez bazaude, udak ustekabean neguaren erdian harrapatzen banau derrepentean hostoak isiltzen badira lau kanpai hots entzuten diren bitartean hiru tanta lehor eta epel bat haize hilaren gainetik nora jo dezaket kalean topatuko ez bazaitut gauzak nahiko gaizki ez doazen bitartean tanta epel eskas bat atsoen pauso azkarrak berotzeko nola jakingo dut arbolak bizirik ote dauden soinurik egiten ez badute sirenen hotsa itzaltzeko. gauza ez badira nork esango dit zer gertatzen zaidan lehenengo malkoa oraindik sortu ez denean zeinen eskuak astinduko ditu betazaletan ezkutatu diren kanpaiak non babestuko naiz zure besoak urruti badaude nondik sortuko da elektrizidadea udak baimenik ematen ez badu hiru kanpai ergel eta laugarren bat zeinen arnasak berpiztuko ditu adarrak ni ere uda bihurtu naizenean zer egin dezaket udako usainak sortzen duen izerdi motelak bereganatzen | |
2003 | ||
Zer lor daiteke guraso euskaldunak alfabetatu gabe eta erdaldunak euskalduntzeko bidean abiarazi gabe? | Zer egin dezake eskolak etxe barruko euskararen aldeko hizkuntza politika alde batera utzita. Ezer askorik ez.° | |
| Zer egin dezakegu? | |
| Zer egin dezaket DBHren ondoren?: batxilergoa, lanbide heziketa, lanbide hastapena, musika, dantza, arte plastikoak eta diseinua, eta hizkuntzak: | |
2005 | ||
| Zer egin dezake nire ikasle batek liburu batekin?. IGERABIDE, Juan Kruz; IRUSTA, Antton; OLAIZOLA, J.M." Txiliku"/ Olaizola, J.M." Txiliku"**// Garralde, Cesar. | |
| Zer egin dezaket DBHren ondoren. Batxilergoa, lanbide heziketa, lanbide hastapena, musika, dantza, arte plastikoak eta diseinua, hizkuntzak eta helduen hezkuntza: | |
2007 | ||
Zertan gara onak? | Zer egin dezakegu hobeto. Nondik abiatu? | |
2010 | ||
norberaren bizitzan, borondate morala izan ezik, dena axolagabea baldin bada, nola jokatu behar du gizakiak bere egunerokotasunean? | Zer egin dezake etengabe planteatzen zaizkion egoeren aurrean. Galdera horren aurrean betebeharren edo ekintza egokien doktrina agertzen da. | |
2020 | ||
Ospe handia eta txarra eduki du Lorenzek bere jarrera pertsonalei buruz (nazismoarekiko gazte loturak zirela eta... | Zer egin lezake testuinguru hartako gazte batek, galde dezakegu... Zer egin zuen, esaterako, P. K. Feyerabendek...?), ‘agresibitateari buruzko’ bere idatziak direla-eta hura ere ‘kondenatua’ izan ohi baita. | |
2022 | ||
Zein da taldearen indargunea? | Zer egin dezake talde bakoitzak euskalduntzeari begira. Zer ekarpen egiten die euskarak eta euskalgintzak beste taldeei? |
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...
Aldaerak
zer | 10 (0,07) |
Lehen forma
Zer | 10 (0,07) |
Argitaratzailea
Jakin | 10 (0,07) |
Konbinazioak (2 lema)
zer egin | 10 (0,07) |
Konbinazioak (3 lema)
zer egin ezan | 10 (0,07) |
Urtea
Bilaketarako laguntza: adibideak
Oinarrizko galderak | |
---|---|
katu | "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu |
!katuaren | "katuaren" formaren agerpenak bilatu |
katu* | "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!katu* | "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu |
*ganatu | "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!*ganatu | "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu |
katu + handi | "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu |
katu + !handia | "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu |
Distantziak | |
katu +3 handi | "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handia | "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handi* | "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu |
Formen konbinazioa desberdinak | |
bero + handi | asko | "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu |
bero +2 !handi* | !asko* | "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak |
!bero + handi|asko|gutxi|txiki | "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak |
Ezaugarri morfologikoekin | |
proba + m:adj | "proba" lema eta jarraian adjketibo bat |
proba +2 m:adj | "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat |
bero + handi|asko + m:adi | "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat |
proba + m:izearr-erg | "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta |
Ezaugarri morfologikoak
KATEGORIA
adb | adberbioa |
---|---|
adi | aditza |
adilok | aditz-lokuzioa |
adj | adjektiboa |
det | determinatzailea |
ior | izenordaina |
izearr | izen arrunta |
izepib | pertsona-izena |
izelib | leku-izena |
izeizb | erakunde-izena |
lbt | laburtzapena |
lotjnt | juntagailua |
lotlok | lokailua |
esr | esaera |
esk | esklamazioa |
prt | partikula |
ono | onomatopeia |
tit | titulua |
KASUA
abs | absolutiboa |
---|---|
abl | ablatiboa |
ala | adlatiboa |
ban | banatzailea |
dat | datiboa |
des | destinatiboa |
erg | ergatiboa |
abz | hurbiltze-adlatiboa |
ine | inesiboa |
ins | instrumentala |
gel | leku-genitiboa |
mot | motibatiboa |
abu | muga-adlatiboa |
par | partitiboa |
psp | postposizioa |
pro | prolatiboa |
soz | soziatiboa |
MUGATASUNA/NUMEROA
mg | mugagabea |
---|---|
ms | mugatu singularra |
mp | mugatu plurala |
mph | mugatu plural hurbila |
ADITZ MOTA
da | da |
---|---|
du | du |
dio | dio |
zaio | zaio |
da-du | da-du |
du-zaio | du-zaio |
dio-zaio | dio-zaio |
da-zaio | da-zaio |
du-dio | du-dio |
da-zaio-du | da-zaio-du |
da-zaio-du-dio | da-zaio-du-dio |