Emaitzak: 8
2003 | ||
A2 helburua: | Talde ahulei eta behartsuei elikagai aski, kaltegabeak eta nutrizio aldetik egokiak eskuratzen laguntzea. B1 helburua: | |
2008 | ||
Lau pertsonatik bat pobrea da. | Talde ahulena osatzen dute zentzu guztietan eta, are gehiago, krisi ekonomikoaren unean. Pobreziaren aurkako Espainiako Aliantzaren arabera, 75 milioi pertsona gehiago gosea pasako dira elikagaiak eta erregaia igotzearen ondorioz. | |
2009 | ||
Aurreko bi partidak irabazi ondoren iragan astean berdinketa eskasa lortu zuen Toulonen. | Talde ahul baten aurka eginiko hutsa maldan behera doan beste baten aurka konpondu du. Akizek jarraian galdu ditu azken zazpi partidak, eta gaur Baionak ezin du hutsik egin. | |
2011 | ||
Ohitura horrek, zeharka, kontsumitzaileek merkurio gehiago hartzen dute. | Talde ahulenak Dieta bidez metilmerkurioarekiko esposizioa eguneroko irenste onargarria baino txikiagoa da Oinarrizko kontsumitzailearen ohiko dietan kutsatzaileak irensteko berariaz diseinatutako azterketen arabera, arraina jatea ez da arriskutsua osasunerako, metilmerkurioa egoteari dagokionez; izan ere, konposatu horren eraginpean egotea FAOren eta OMEren Batzorde Mistoak ematen duen eguneko kopuru ... Badira bi arrisku talde ahulago ere, toxikologia segurtasunaren mailara hurbiltzen direnak edo pixka bat gainditzen dutenak, hala nola haurrak eta haurdun dauden emakumeak, eta horientzat zenbait gomendio eman dira, hala nola, etapa horretan harrapakari handien kontsumoa saihestea, hala nola atuna, marrazoa eta ezpata arraina. | |
2012 | ||
| Talde ahulen artean dauden kontsumitzaile eta erabiltzaileen egoera hobetzen saiatuko da Ministerioa. | |
2015 | ||
Horrek autonomia ematen du, autoestimua eta norberaren buruarekiko konfiantza areagotzen ditu, pertsonen portaeran eragiten du eta komunikatzeko gaitasunak hobetzen ditu, jakintzan sartzeko aukera emanez. | Talde ahulenen arteko desberdintasunak Haurrak Eskolara joaten ez diren adin txikiko askok (75 milioi) aukera alternatiboak izan behar dituzte, eta, gainera, ikasteko aukera ez hain formalak. Gainera, asko daude milioika gazte eskola uzten gizartean parte hartze produktiboa bermatuko duen alfabetismo maila egokia lortu gabe. | |
2016 | ||
Babes sozialean eginiko gastuek makroekonomiaren orekatzaile indartsuak dira, atzeraldietan eskari efektiboa sendotzen duelako. | Talde ahulenak aurrerabide ekonomikotik at uzteak, giza kapitala alferrik galarazten du, baita kohesio soziala kaltetu ere. | |
2022 | ||
Airearen poluzioak guztioi eragiten digu, baina ez digu guztioi berdin eragiten. | Talde ahulenen artean haurrak daude, eta horien artean, bost urtetik beherakoak. Zergatik? |
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...
Aldaerak
talde | 8 (0,05) |
Lehen forma
Talde | 8 (0,05) |
Argitaratzailea
Konbinazioak (2 lema)
talde ahul | 8 (0,05) |
Konbinazioak (3 lema)
talde ahul aurrerabide | 1 (0,01) |
talde ahul bat | 1 (0,01) |
talde ahul desberdintasun | 1 (0,01) |
talde ahul dieta | 1 (0,01) |
talde ahul egon | 1 (0,01) |
talde ahul haur | 1 (0,01) |
talde ahul osatu | 1 (0,01) |
Urtea
Bilaketarako laguntza: adibideak
Oinarrizko galderak | |
---|---|
katu | "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu |
!katuaren | "katuaren" formaren agerpenak bilatu |
katu* | "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!katu* | "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu |
*ganatu | "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!*ganatu | "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu |
katu + handi | "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu |
katu + !handia | "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu |
Distantziak | |
katu +3 handi | "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handia | "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handi* | "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu |
Formen konbinazioa desberdinak | |
bero + handi | asko | "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu |
bero +2 !handi* | !asko* | "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak |
!bero + handi|asko|gutxi|txiki | "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak |
Ezaugarri morfologikoekin | |
proba + m:adj | "proba" lema eta jarraian adjketibo bat |
proba +2 m:adj | "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat |
bero + handi|asko + m:adi | "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat |
proba + m:izearr-erg | "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta |
Ezaugarri morfologikoak
KATEGORIA
adb | adberbioa |
---|---|
adi | aditza |
adilok | aditz-lokuzioa |
adj | adjektiboa |
det | determinatzailea |
ior | izenordaina |
izearr | izen arrunta |
izepib | pertsona-izena |
izelib | leku-izena |
izeizb | erakunde-izena |
lbt | laburtzapena |
lotjnt | juntagailua |
lotlok | lokailua |
esr | esaera |
esk | esklamazioa |
prt | partikula |
ono | onomatopeia |
tit | titulua |
KASUA
abs | absolutiboa |
---|---|
abl | ablatiboa |
ala | adlatiboa |
ban | banatzailea |
dat | datiboa |
des | destinatiboa |
erg | ergatiboa |
abz | hurbiltze-adlatiboa |
ine | inesiboa |
ins | instrumentala |
gel | leku-genitiboa |
mot | motibatiboa |
abu | muga-adlatiboa |
par | partitiboa |
psp | postposizioa |
pro | prolatiboa |
soz | soziatiboa |
MUGATASUNA/NUMEROA
mg | mugagabea |
---|---|
ms | mugatu singularra |
mp | mugatu plurala |
mph | mugatu plural hurbila |
ADITZ MOTA
da | da |
---|---|
du | du |
dio | dio |
zaio | zaio |
da-du | da-du |
du-zaio | du-zaio |
dio-zaio | dio-zaio |
da-zaio | da-zaio |
du-dio | du-dio |
da-zaio-du | da-zaio-du |
da-zaio-du-dio | da-zaio-du-dio |