Emaitzak: 8
2006 | ||
Batzuetan, pisua ez dute ongi jasaten. | Nola finkatu habe faltsuak Sabaiko habe faltsuak finkatzeko hainbat aukera daude. Besarkagailu doigarriak erabil daitezke helduleku segurua, tirafondoak edo torloju egokiak bermatzeko, sabaian edo masilla eta produktu itsasgarri espezifikoak txertatzeko. | |
2007 | ||
Eta bere argumentua garatzeko zera galdetzen du: " | Nola finkatu daiteke pertsona batek eska dezakeen ongizate, erosotasun edo luxu maila? (...) Bere kabuz mugatu dezakeen kanpoko edozein botere kontuan hartu barik, gure sentsibilitatea bete ezina, amaiera gabeko labarra da(...), beharrizan moralentzako beharrezkoa da, gorputzak beharrizan fisikoentzako betetzen duen botere arautzailea bezalako botere morala". | |
2008 | ||
Ikerketa balio handiko tresnatzat daukagu baina hurrengo pausoa ematea falta zaigu.Uste dut, bertsozaletasunaren azterketaz gain, ezinbestekoak ditugula, bai Elkartearen ibiliaz haratago doan 20 urteotako ebaluazioa, baita gaur eguneko bertsolaritzaren errealitatearen azterketa ahalik eta osoena ere. | Nola finkatuko ditugu etorkizuneko helburu eta lehentasunak egoeraren diagnosi konpartiturik gabe? | |
2010 | ||
Askatasun osoa al dago edozein uste, iritzi edo sinesmen edukitzeko? | Nola finkatzen edo errotzen dira uste, iritzi eta sinesmenak. Zein da uste, iritzi eta sinesmenen eginkizuna? | |
2013 | ||
4 | Nola finkatuko zenituzke koadroaren hondoan eteteko eta babesteko aparatuak? | |
Batez besteko gastuari dagokionez, ikasle bakoitzeko kalkuluek adierazten dute Lehen Hezkuntzan gehiago ordaindu behar dela (116,31 euro), DBH (103,29 euro) eta Batxilergoa (94,12 euro), eta, aldiz, Lanbide Heziketakoak (30,25 euro) eta Haur Heziketakoak (71,45 euro). | Nola finkatzen da testuliburuen prezioa Testuliburuen zenbatekoak KPIaren joerari jarraitzen dio. Horrela dio ANELE. | |
2020 | ||
Nola kudeatu krisia eta, aldi berean, etorkizuna eraiki?; Nolakoa izango da biharko mundua?; | Nola finkatu hausnarketa estrategikoko ildo batzuk, iparrorratz sozial gisa, jarraitu beharreko bidea marraztuko dutenak. Ez dugu etorkizuna ezagutzen, dakigun bakarra da ez duela orainaren antzik edukiko.Bizi dugun egoera ezezagunak zalantza eta ziurgabetasun ugari sortzen ditu, eta eragin handia du herritarren, gizartearen eta enpresen dimentsioan. | |
2021 | ||
Norena da iragana? | Nola finkatzen eta hedatzen dira kultura edo haren interpretazio bat gaurkotasunean. Galdera horiei tira egin, historiaren «kontakizun hegemonikotik» aldendu, eta ezagutza eta kultura sortzeko, irudikatzeko eta zabaltzeko modu berriak interesatzen zaizkio Mariana Castillo Deball margolari eta eskultore mexikarrari. |
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...
Aldaerak
nola | 8 (0,05) |
Lehen forma
Nola | 8 (0,05) |
Argitaratzailea
Consumer | 2 (0,01) |
Argia | 2 (0,01) |
Berria | 1 (0,01) |
LANEKI | 1 (0,01) |
Karkara | 1 (0,01) |
Alberdania | 1 (0,01) |
Konbinazioak (2 lema)
nola finkatu | 8 (0,05) |
Konbinazioak (3 lema)
nola finkatu habe | 1 (0,01) |
nola finkatu hausnarketa | 1 (0,01) |
Urtea
Bilaketarako laguntza: adibideak
Oinarrizko galderak | |
---|---|
katu | "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu |
!katuaren | "katuaren" formaren agerpenak bilatu |
katu* | "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!katu* | "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu |
*ganatu | "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!*ganatu | "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu |
katu + handi | "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu |
katu + !handia | "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu |
Distantziak | |
katu +3 handi | "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handia | "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handi* | "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu |
Formen konbinazioa desberdinak | |
bero + handi | asko | "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu |
bero +2 !handi* | !asko* | "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak |
!bero + handi|asko|gutxi|txiki | "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak |
Ezaugarri morfologikoekin | |
proba + m:adj | "proba" lema eta jarraian adjketibo bat |
proba +2 m:adj | "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat |
bero + handi|asko + m:adi | "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat |
proba + m:izearr-erg | "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta |
Ezaugarri morfologikoak
KATEGORIA
adb | adberbioa |
---|---|
adi | aditza |
adilok | aditz-lokuzioa |
adj | adjektiboa |
det | determinatzailea |
ior | izenordaina |
izearr | izen arrunta |
izepib | pertsona-izena |
izelib | leku-izena |
izeizb | erakunde-izena |
lbt | laburtzapena |
lotjnt | juntagailua |
lotlok | lokailua |
esr | esaera |
esk | esklamazioa |
prt | partikula |
ono | onomatopeia |
tit | titulua |
KASUA
abs | absolutiboa |
---|---|
abl | ablatiboa |
ala | adlatiboa |
ban | banatzailea |
dat | datiboa |
des | destinatiboa |
erg | ergatiboa |
abz | hurbiltze-adlatiboa |
ine | inesiboa |
ins | instrumentala |
gel | leku-genitiboa |
mot | motibatiboa |
abu | muga-adlatiboa |
par | partitiboa |
psp | postposizioa |
pro | prolatiboa |
soz | soziatiboa |
MUGATASUNA/NUMEROA
mg | mugagabea |
---|---|
ms | mugatu singularra |
mp | mugatu plurala |
mph | mugatu plural hurbila |
ADITZ MOTA
da | da |
---|---|
du | du |
dio | dio |
zaio | zaio |
da-du | da-du |
du-zaio | du-zaio |
dio-zaio | dio-zaio |
da-zaio | da-zaio |
du-dio | du-dio |
da-zaio-du | da-zaio-du |
da-zaio-du-dio | da-zaio-du-dio |