2012
|
|
Haren bilakaera behatzeko, Espainiako Neonatologia Elkarteak (SEN) SEN34 lan-taldea sortu du.
|
Lan
unitate honen helburua da Espainian garaia baino lehen jaiotako berantiarraren egoera eta gutxienez bi urte bete arteko jarraipenaren garrantzia aurkeztea, biztanleria arriskutsu horren morbilitatea eta ondorioak hobetzeko eta murrizten laguntzeko. “Garrantzitsua da Espainian garaiz aurreko arratsaldeetarako jarraipen bateratua ezartzea, haur horien bilakaeran kalitate hobea lortzeko, sor daitezkeen arazoak garaiz detektatzeari esker, eta hain zorrotza den gizarte batean haien garapen integrala hobetzeko beharrezkoak diren bitartekoak emateko”, azaldu du Bartzelonako Ospitaleko Xavier Demestre doktoreak.
|
2013
|
|
|
Lan
unitate hau irakurtzen hasi baino lehen, erantzun lehenengo bi galderei. Gero, aztertu gaiaren puntu guztiak, kasu praktiko honetako gainerako galderei erantzun ahal izateko.
|
|
|
Lan
unitate hau irakurtzen hasi baino lehen, erantzun lehenengo bi galderei. Gero, aztertu gaiaren puntu guztiak, kasu praktiko honetako gainerako galderei erantzun ahal izateko.
|
|
|
Lan
unitate hau irakurtzen hasi baino lehen, erantzun lehenengo bi galderei. Gero, aztertu gaiaren puntu guztiak, kasu praktiko honetako gainerako galderei erantzun ahal izateko.
|
|
|
Lan
unitate hau irakurtzen hasi baino lehen, erantzun lehenengo bi galderei. Gero, aztertu gaiaren puntu guztiak, kasu praktiko honetako gainerako galderei erantzun ahal izateko.
|
|
|
Lan
unitate hau irakurtzen hasi baino lehen, erantzun lehenengo bi galderei. Gero, aztertu gaiaren puntu guztiak, kasu praktiko honetako gainerako galderei erantzun ahal izateko.
|
|
|
Lan
unitate hau irakurtzen hasi baino lehen, erantzun lehenengo bi galderei. Gero, aztertu gaiaren puntu guztiak, kasu praktiko honetako gainerako galderei erantzun ahal izateko.
|
|
|
Lan
unitate hau irakurtzen hasi baino lehen, erantzun lehenengo bi galderei. Gero, aztertu gaiaren puntu guztiak, kasu praktiko honetako gainerako galderei erantzun ahal izateko.
|
|
|
Lan
unitate hau irakurtzen hasi baino lehen, erantzun lehenengo bi galderei. Gero, aztertu gaiaren puntu guztiak, kasu praktiko honetako gainerako galderei erantzun ahal izateko.
|
|
|
Lan
unitate hau irakurtzen hasi baino lehen, erantzun lehenengo bi galderei. Gero, aztertu gaiaren puntu guztiak, kasu praktiko honetako gainerako galderei erantzun ahal izateko.
|
|
|
Lan
unitate hau irakurtzen hasi baino lehen, erantzun lehenengo bi galderei. Gero, aztertu gaiaren puntu guztiak, kasu praktiko honetako gainerako galderei erantzun ahal izateko.
|
|
|
Lan
unitate hau irakurtzen hasi baino lehen, erantzun lehenengo bi galderei. Gero, aztertu gaiaren puntu guztiak, kasu praktiko honetako gainerako galderei erantzun ahal izateko.
|
2014
|
|
|
Lan
unitate hau irakurtzen hasi baino lehen, erantzun lehenengo bi galderei. Gero, aztertu gaiaren puntu guztiak, kasu praktiko honetako gainerako galderei erantzun ahal izateko.
|
|
|
Lan
unitate hau irakurtzen hasi baino lehen, erantzun lehenengo bi galderei. Gero, aztertu gaiaren puntu guztiak, kasu praktiko honetako gainerako galderei erantzun ahal izateko.
|
|
|
Lan
unitate hau irakurtzen hasi baino lehen, erantzun lehenengo bi galderei. Gero, aztertu gaiaren puntu guztiak, kasu praktiko honetako gainerako galderei erantzun ahal izateko.
|
|
|
Lan
unitate hau irakurtzen hasi baino lehen, erantzun lehenengo bi galderei. Gero, aztertu gaiaren puntu guztiak, kasu praktiko honetako gainerako galderei erantzun ahal izateko.
|
|
|
Lan
unitate hau irakurtzen hasi baino lehen, erantzun lehenengo bi galderei. Gero, aztertugaiaren puntu guztiak, kasu praktiko honetako gainerako galderei erantzun ahal izateko.
|
|
|
Lan
unitate hau irakurtzen hasi baino lehen, erantzun lehenengo bi galderei. Gero, aztertu gaiaren puntu guztiak, kasu praktiko honetako gainerako galderei erantzun ahal izateko.
|
|
|
Lan
unitate hau irakurtzen hasi baino lehen, erantzun lehenengo bi galderei. Gero, aztertu gaiaren puntu guztiak, kasu praktiko honetako gainerako galderei erantzun ahal izateko.
|