Emaitzak: 6
2001 | ||
barruan sartuko litzateke. | Lan honetan ikusi denaren arabera, esandaiteke ezen euskararen ikaskuntza/ ezagutza eta erabilera gaiak azaltzekoerreferentzia teoriko nagusia azpiparadigma konstruktibista dela. Azpiparadigma horretan: | |
2002 | ||
| Lan honetan ikusi denez, XVI eta XVII. mendeetan, batez ere Hego Euskal Herriko itsas enpresek jasaten zuten krisia eta desfasea nolabait konpondu nahian, foru erakundeen eta legeriaren babesa eta Ipar eta Hego Euskal Herrien arteko harremanak sendotzen zituen ekonomia sistema bat garatu zen. Sistema hori baliagarria izan zedin, nahitaezkoa zen bi lurraldeen artean hitzarmen batzuek sinatzea, eta horiexek dira Conversa izenez ezagutzen direnak. | |
2012 | ||
berrosatzen ari den fase historikobatean. | Lan honetan ikusi nahi dugu nola musika mota berri hori baden mugimendukontrakultural edo hegemonia kulturala deseraiki eta berreraiki nahi duen gizartemugimendu berriaren parte: abertzaletasun berria da momentu horretan sortzen aridena, kontrakultura global horren elemento asko hartu behar du mugimendu horreketa musikan euskal kantagintza berriarekin hasi eta euskal punkarekin jarraitzenduen aldaketa prozesu oso interesgarria ikusiko dugu. | |
berrosatzen ari den fase historikobatean. | Lan honetan ikusi nahi dugu nola musika mota berri hori baden mugimendukontrakultural edo hegemonia kulturala deseraiki eta berreraiki nahi duen gizartemugimendu berriaren parte: abertzaletasun berria da momentu horretan sortzen aridena, kontrakultura global horren elemento asko hartu behar du mugimendu horreketa musikan euskal kantagintza berriarekin hasi eta euskal punkarekin jarraitzenduen aldaketa prozesu oso interesgarria ikusiko dugu. | |
2017 | ||
| Lan honek ikus entzunezkoen irisgarritasuna eta itzulpengintza ditu abiapuntu, aukera ematen baitigute hizkuntza gutxituen presentzia bermatzeko, ikus entzunezkoen esparruan. Entzumen eta ikusmen urritasunen bat duten pertsonei eduki audiobisualetara sarbidea ekarri die irisgarritasunak. | |
2019 | ||
PCL zuntzak hidrofoboak dira eta ez dute PRP estaldura onartuko. | Lan honetan ikusi denez, prozesuan zehar hezetasun maila areagotuz zuntz porotsuak lortzen dira, zeinak zuntzen etazelulen arteko interakzioa hobetu lukete. Hala ere, porositate honek ez du zuntzenhidrofobitatea aldatzen eta PRP estaldurari uko egiten jarraitzen diote zuntzek. |
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...
Aldaerak
lan | 6 (0,04) |
Lehen forma
Lan | 6 (0,04) |
Argitaratzailea
UEU | 6 (0,04) |
Konbinazioak (2 lema)
lan hau | 6 (0,04) |
Konbinazioak (3 lema)
lan hau ikusi | 6 (0,04) |
Urtea
Bilaketarako laguntza: adibideak
Oinarrizko galderak | |
---|---|
katu | "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu |
!katuaren | "katuaren" formaren agerpenak bilatu |
katu* | "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!katu* | "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu |
*ganatu | "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!*ganatu | "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu |
katu + handi | "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu |
katu + !handia | "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu |
Distantziak | |
katu +3 handi | "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handia | "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handi* | "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu |
Formen konbinazioa desberdinak | |
bero + handi | asko | "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu |
bero +2 !handi* | !asko* | "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak |
!bero + handi|asko|gutxi|txiki | "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak |
Ezaugarri morfologikoekin | |
proba + m:adj | "proba" lema eta jarraian adjketibo bat |
proba +2 m:adj | "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat |
bero + handi|asko + m:adi | "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat |
proba + m:izearr-erg | "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta |
Ezaugarri morfologikoak
KATEGORIA
adb | adberbioa |
---|---|
adi | aditza |
adilok | aditz-lokuzioa |
adj | adjektiboa |
det | determinatzailea |
ior | izenordaina |
izearr | izen arrunta |
izepib | pertsona-izena |
izelib | leku-izena |
izeizb | erakunde-izena |
lbt | laburtzapena |
lotjnt | juntagailua |
lotlok | lokailua |
esr | esaera |
esk | esklamazioa |
prt | partikula |
ono | onomatopeia |
tit | titulua |
KASUA
abs | absolutiboa |
---|---|
abl | ablatiboa |
ala | adlatiboa |
ban | banatzailea |
dat | datiboa |
des | destinatiboa |
erg | ergatiboa |
abz | hurbiltze-adlatiboa |
ine | inesiboa |
ins | instrumentala |
gel | leku-genitiboa |
mot | motibatiboa |
abu | muga-adlatiboa |
par | partitiboa |
psp | postposizioa |
pro | prolatiboa |
soz | soziatiboa |
MUGATASUNA/NUMEROA
mg | mugagabea |
---|---|
ms | mugatu singularra |
mp | mugatu plurala |
mph | mugatu plural hurbila |
ADITZ MOTA
da | da |
---|---|
du | du |
dio | dio |
zaio | zaio |
da-du | da-du |
du-zaio | du-zaio |
dio-zaio | dio-zaio |
da-zaio | da-zaio |
du-dio | du-dio |
da-zaio-du | da-zaio-du |
da-zaio-du-dio | da-zaio-du-dio |