Emaitzak: 9
2001 | ||
Hacia un envejecimiento saludable y competente" liburuaren zuzendari eta koordinatzailea da. | Lan honetan hainbat arlotako 25etik gora profesional eta adituk hartu dute parte, eta emaitza pertsona nagusiei zuzendutako gidaliburu praktiko, sakon (alderdi espirituala, legala eta abar jorratzen ditu) eta irakurterraza da. | |
2004 | ||
Zuraren tailaketaren helburua forma jakin bat ematea da, apaingarria, apaingarria edo funtzionala izan dadin. | Lan honek hainbat aplikazio ditu, artistikoenetatik praktikoenetara, eta zura arbastatu eta leunduz egiten da. Horretarako, gubiak, trintxak eta bestelako tresna espezifikoak erabiltzen dira tailatu eta jaisteko. | |
2008 | ||
| Lan hau hainbat ikerketen emaitzen sintesia da1 Eusko Jaurlaritzaren Hizkuntza Politikarako Sailburuordetzak hala eskatuta, lau ikerketa zehatzen emaitzak hartu ditugu kontuan eta datu esanguratsuenak nabarmentzen saiatu gara. | |
2009 | ||
| Lan honek hainbat berrargitalpen izan ditu 1961etik. Edizio hau ez da, beraz, ezlehena ez eta azkena ere. | |
2015 | ||
| Lan honek hainbat publikazio eman ditu, erreferentzietan aipatzen direnak. Horietan denetanparte hartutako jendea ere eskertu beharrean gaude, denek hartu baitute parte. | |
2017 | ||
| Lan honek hainbat muga ditu. Lagina ez da handia, 323 ama/ ume bikote. | |
| Lan honek hainbat unitateren finantzaketa jaso du: Parte bat Euskal Herriko Unibertsitateko (UPV/EHU) Basque Advanced Informatics Laboratory (BAILab) ikerketa unitatearentzako funts orokorretik jaso du (erreferentzia UFI11/ 45). | |
2019 | ||
| Lan honetan hainbat bider esan dugu Lazarragak gaztelaniazko literatur tradizioa duela inspirazio iturri eta eredu, eta egoera bera aurkitzen dugu errefrauetan ere: poemarako gaztelaniazko ereduak izan bazituen, eta eredu horrek gaztelaniazko errefrauekin lotura badu, errefrau horrekin lotu behar dugu Lazarragaren poema, eta ez euskal ondareko errefrau batekin; euskaraz idatzia izan arren, ereduak ez baitzituen euskal ondaretik hartu. | |
2021 | ||
| Lan honen hainbat kapitulu eta ataletan aletzen joan gara marko pedagogiko linguistiko honen hainbat printzipio eta kontzeptu gako, dela oinarri teorikoei eskainitako kapitulu honetan, dela gainerakoetan. Dena den, adierazitako horiek modu orokorrago batez kokatzen eta argiago ulertzen lagunduko duten hainbat informazio osagarri teilatu orokor moduan atal honetan eskaintzea lagungarria izan daitekeela iruditzen zaigu. |
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...
Aldaerak
lan | 9 (0,06) |
Lehen forma
Lan | 9 (0,06) |
Argitaratzailea
UEU | 3 (0,02) |
Consumer | 1 (0,01) |
Osagaiz | 1 (0,01) |
Argia | 1 (0,01) |
Uztaro | 1 (0,01) |
Labayru | 1 (0,01) |
Bat Soziolinguistika Aldizkaria | 1 (0,01) |
Konbinazioak (2 lema)
lan hau | 9 (0,06) |
Konbinazioak (3 lema)
lan hau hainbat | 9 (0,06) |
Urtea
Bilaketarako laguntza: adibideak
Oinarrizko galderak | |
---|---|
katu | "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu |
!katuaren | "katuaren" formaren agerpenak bilatu |
katu* | "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!katu* | "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu |
*ganatu | "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!*ganatu | "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu |
katu + handi | "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu |
katu + !handia | "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu |
Distantziak | |
katu +3 handi | "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handia | "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handi* | "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu |
Formen konbinazioa desberdinak | |
bero + handi | asko | "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu |
bero +2 !handi* | !asko* | "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak |
!bero + handi|asko|gutxi|txiki | "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak |
Ezaugarri morfologikoekin | |
proba + m:adj | "proba" lema eta jarraian adjketibo bat |
proba +2 m:adj | "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat |
bero + handi|asko + m:adi | "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat |
proba + m:izearr-erg | "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta |
Ezaugarri morfologikoak
KATEGORIA
adb | adberbioa |
---|---|
adi | aditza |
adilok | aditz-lokuzioa |
adj | adjektiboa |
det | determinatzailea |
ior | izenordaina |
izearr | izen arrunta |
izepib | pertsona-izena |
izelib | leku-izena |
izeizb | erakunde-izena |
lbt | laburtzapena |
lotjnt | juntagailua |
lotlok | lokailua |
esr | esaera |
esk | esklamazioa |
prt | partikula |
ono | onomatopeia |
tit | titulua |
KASUA
abs | absolutiboa |
---|---|
abl | ablatiboa |
ala | adlatiboa |
ban | banatzailea |
dat | datiboa |
des | destinatiboa |
erg | ergatiboa |
abz | hurbiltze-adlatiboa |
ine | inesiboa |
ins | instrumentala |
gel | leku-genitiboa |
mot | motibatiboa |
abu | muga-adlatiboa |
par | partitiboa |
psp | postposizioa |
pro | prolatiboa |
soz | soziatiboa |
MUGATASUNA/NUMEROA
mg | mugagabea |
---|---|
ms | mugatu singularra |
mp | mugatu plurala |
mph | mugatu plural hurbila |
ADITZ MOTA
da | da |
---|---|
du | du |
dio | dio |
zaio | zaio |
da-du | da-du |
du-zaio | du-zaio |
dio-zaio | dio-zaio |
da-zaio | da-zaio |
du-dio | du-dio |
da-zaio-du | da-zaio-du |
da-zaio-du-dio | da-zaio-du-dio |