Emaitzak: 10
2002 | ||
ez zuen, ordura arte, ekintza politikoaren esparruan eragiten, eta ez zituen aldaketa sozialaren aurrerapen ereduaren zutabe legitimatzaileak zalantzan jartzen). | Lan honetan erakutsi ahal izan den moduan, modernizazio erreflexiboan hori guztia zapuzten da. | |
2005 | ||
32 | Lan honetan erakutsiko dugu guk zein bide egin behar dugun, eta, horretarako, hitzak baino gehiago, egiteak erabiliko ditugu, beronen jurisprudentzia zatia nabari nabaria baita. | |
2008 | ||
| Lan honetan erakutsi nahi ditugun emaitzak identitate etnolinguistikoa (IELa) eta beste teoria batzuk erabiliz eginiko ikerketa enpiriko zabal batean (Azurmendi et al., 2005) txertatzen dira. Helburuetako bat IELa gurean nola azaltzen den ikustea da: | |
2010 | ||
Horri esker, lesioak nerbio sisteman ebakitako muskulu zuntzak aktibatu ziren. | Lan honek erakusten du ezberdintasun handia dagoela tximinoen eta karraskarien lesioen ondorengo erantzunen artean, orain arte muineko lesioak ikertzeko eredu gogokoenen artean. Orain arte ez da ikusi arratoi edo saguetan TCDko lesioen antzeko konponketa prozesurik. | |
2013 | ||
| Lan honek erakutsi dit, egungo egoera soziolinguistikoetan ere, euskal hiztunok euskararen erabilera marka hobetu egin dezakegula. | |
2014 | ||
| Lan honek erakusten digun bezala hitanoaren barnean landa lan asko egiteke dagoela: elkarrizketak burutu, behaketetan parte hartu, informazio gehiago bildu... eta lerro ezberdinak ireki hikaren ikerketan sakontzeko. | |
2015 | ||
B. pertusiss soilik patogeno extrazelular bat bezala ikusteaktratamendu desegokiak diseinatzea eragin dezake. | Lan honek erakusten digu infekzio prozesuanB. pertussis zelula ez fagozitzaileen barnea biziraun eta bikoiztu daitezkeela ACT toxinariesker. Honek ACT toxina bakterioaren kontrako tratamenduen itu garrantzitsua bihurtzea ekarribeharko luke. | |
Baina badira, tartean, beste bi maila non aljebraren erabilera hastapenekoa den (1 maila, intentsiboak erabiltzen dira zeregin estrukturaletan) edo bitartekoa (2 maila, aldagaiak agertzen dira baina ez da haiekin eragiketarik egiten). | Lan honetan erakusten da nola den posible maila horietan ikasleek aurrera egitea adin goiztiarretan. | |
2017 | ||
Gainera, IMS teknikak molekula ezberdinak aldi berean detektatzea etagainazal batean bakoitzaren distribuzioa ikusteko aukera ematen du, informazioa ugari lortuz.Era honetan, ehunetan lipido espezie ezberdinen kokapena jakin daiteke modu errazean etakonposatu erradiaktiborik erabili gabe. | Lan honetan erakusten den bezala, teknika honengarapena beharrezkoa da esparru ezberdinetan dagoen ikerkuntza hobetzeko. Zehazki, lipidobatzuen banaketa erakutsi da eta hauek nola barreiatzen diren arratoi burmuineko ehunean. | |
2019 | ||
| Lan honetan erakusten dugu baietz, badagoela. Normalean erabiltzen diren datu baseak baino bi magnitude ordena txikiagoak diren datu baseak erabiliz modu koherente eta zentzudunean euskaraz hitz egiten duen elkarrizketasistema automatikoa aurkezten dugu. |
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...
Aldaerak
lan | 10 (0,07) |
Lehen forma
Lan | 10 (0,07) |
Argitaratzailea
UEU | 5 (0,03) |
Bat Soziolinguistika Aldizkaria | 3 (0,02) |
Consumer | 1 (0,01) |
Jakin liburuak | 1 (0,01) |
Konbinazioak (2 lema)
lan hau | 10 (0,07) |
Konbinazioak (3 lema)
lan hau erakutsi | 10 (0,07) |
Urtea
Bilaketarako laguntza: adibideak
Oinarrizko galderak | |
---|---|
katu | "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu |
!katuaren | "katuaren" formaren agerpenak bilatu |
katu* | "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!katu* | "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu |
*ganatu | "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!*ganatu | "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu |
katu + handi | "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu |
katu + !handia | "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu |
Distantziak | |
katu +3 handi | "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handia | "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handi* | "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu |
Formen konbinazioa desberdinak | |
bero + handi | asko | "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu |
bero +2 !handi* | !asko* | "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak |
!bero + handi|asko|gutxi|txiki | "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak |
Ezaugarri morfologikoekin | |
proba + m:adj | "proba" lema eta jarraian adjketibo bat |
proba +2 m:adj | "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat |
bero + handi|asko + m:adi | "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat |
proba + m:izearr-erg | "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta |
Ezaugarri morfologikoak
KATEGORIA
adb | adberbioa |
---|---|
adi | aditza |
adilok | aditz-lokuzioa |
adj | adjektiboa |
det | determinatzailea |
ior | izenordaina |
izearr | izen arrunta |
izepib | pertsona-izena |
izelib | leku-izena |
izeizb | erakunde-izena |
lbt | laburtzapena |
lotjnt | juntagailua |
lotlok | lokailua |
esr | esaera |
esk | esklamazioa |
prt | partikula |
ono | onomatopeia |
tit | titulua |
KASUA
abs | absolutiboa |
---|---|
abl | ablatiboa |
ala | adlatiboa |
ban | banatzailea |
dat | datiboa |
des | destinatiboa |
erg | ergatiboa |
abz | hurbiltze-adlatiboa |
ine | inesiboa |
ins | instrumentala |
gel | leku-genitiboa |
mot | motibatiboa |
abu | muga-adlatiboa |
par | partitiboa |
psp | postposizioa |
pro | prolatiboa |
soz | soziatiboa |
MUGATASUNA/NUMEROA
mg | mugagabea |
---|---|
ms | mugatu singularra |
mp | mugatu plurala |
mph | mugatu plural hurbila |
ADITZ MOTA
da | da |
---|---|
du | du |
dio | dio |
zaio | zaio |
da-du | da-du |
du-zaio | du-zaio |
dio-zaio | dio-zaio |
da-zaio | da-zaio |
du-dio | du-dio |
da-zaio-du | da-zaio-du |
da-zaio-du-dio | da-zaio-du-dio |