Bilaketa
dist.
non
lema/forma
nola
bilaketa
kategoria
Iragazkiak

Emaitzak: 71

2001
‎Arestian aipaturiko diskurtsoen azpisailkapenak sortzen zituen zikloak urrats desberdinetan kokatzeko momentuan, helburuen arteko oreka lortzea ezinbestekoa da, urratsbakoitzak bere baitan duen lan kopurua antzekoa izan dadin. Lan hau egiteko, segidan aztertuko ditugun irizpideak erabili genituen.
Lan hau egin baino lehenago erabiltzen genituen helburu komunikatiboakordenatzeko erabili genuen irizpiderik garrantzitsuena da maiztasuna. Planteamenduaren oinarria oso erraza da:
‎Paper eta material sintetikoek, usainik sortzen ez dutenek eta jantzien kalitatea arriskuan jartzen ez dutenek, gustu bakoitzari egokitutako emaitza ezin hobeak lortzen dituzte. Lan hau egiteko teknika erraza da. “Irudi aldaketa” hori egin ohi duten armairuak horman sartutakoak dira.
2002
Lan honek egiten duen ekarpen interesgarrienetako bat hauxe da: abiapuntugisa eskaintzen du hizkuntzaren definizio bat ikaskuntzan erabakigarriak izandaitezkeen aldagai nagusiak zehaztuta.
‎10 Lan hau egin den bitartean, oraindik Gizpuzkoako Foru Aldundiak ez du plan edo aurretiazkoplanik jakinarazi. Ez da harritzekoa izango, ordea, errauskailua nahitaezkotzat joko duen argudioaematea.
Lan honetan eginiko ekarpen batekin laburbiltzearren: Demokrazia ekologikoak, eta hiria?
‎Hala ere, sendagile horiek haurdunaldiko 16 astea baino lehen terapia hasten denean eta aspirina gauez bakarrik hartzen denean sortzen da ondorio hori. Lan honetarako egindako probetan, haurdun zeuden 341 emakumek hartu zuten parte. Emakume horiek garaia baino lehen erditzeko arrisku handia zuten, obesitateak eragindako hipertentsio arazoengatik, gestazio presio handiko edo eklanpsia aurreko familia historiagatik edo hemorragia historiagatik.
2004
‎Zer nahi zuten argi antzean zuten egileek baina hori guztia nola bideratu? Lan hau egiteko oinarrizko tresna elkarrizketa izan da. Banako elkarrizketak egin ditu Xabierrek baina tarteka bi lagunekin ere aritu da," eta emaitza oso positiboa izan da".
‎1 Lan hau egiteko, Eusko Jaurlaritzaren doktorego aurreko beka baten laguntza izan dut.esanahia; horra Hizkuntzaren Filosofiaren ardatza izan den hiruki linguistikoa. Hori izangoda Hizkuntzaren Filosofiaren egitekorik oinarrizkocna inguratuko duen markoa.
‎I. Lan hau egiteko, Eusko Jauriaritzareit doktorego aurreko beka baten laguntza izan dut.
Lan hau egiteko bi ikerketa proickturcn laguntza izan dut: 9/ UPV 00003.230/ 2001 (EHU) etaBFF2002 (MCyT).
2006
‎1 Lan hau egiteko Iñaki Sotok Eusko Jaurlaritzaren doktorego aurreko beka baten laguntza izan du.
2007
‎Hamar urte dituen Bashizi rekin mintzatu da. " Lan hau egiten dut gure aita zaharregia delako ni mantentzeko. Eta hemen ez dago beste lanik".
Lan hau egiteko ez da komertzialik behar. Guk ez dugu komertzial tradizionalik, baizik eta bezeroekin harremanak dituzten pertsonak.
‎ikerketa burutzea eta ezagutzaren sortzea izango lirateke zientzialarien eginkizunak. Lan hau egiteko zientzialariei funtsezkoakgertatuko zaizkie ikerketarako askatasuna eta ikerketaren finantziazioa.
Lan hau egiteko bi ikerketa proiektuen laguntza izan dut: BFF2002 (MEC) eta 9/ UPV 00003.230/ 2004 (UPV/EHU).
2008
‎1 Lan hau egiteko Euskal Herriko Unibertsitateko UPV 033.310 HB 194/ 98 egitasmoaren dirulaguntza jaso dugu. Lanean erabili ditugun biokimikako adibide berezitu asko, Martínez (2001) lanekoak dira, eta eskertzekoa dugu hasteko egile horrek biokimikari aditu modura eskaini digun laguntza guztia.
‎1 Lan hau egiteko Estructuras morfológicas y estructuras sintácticas: las fronteras de la composición.
‎Soka azkar batez autoari estekaturik eman zituzten sekulako untzi zaharreria. Lan hau eginik eta jauntziz aldaturik doaza, segidan, ostatuko jangelara. Hor agertu direnean, bat galtza xurietan, atorra perde bat, lepoko gorria, betaurrekoak eta gapelu beltz bat sudur gaineraino apaldurik.
2009
‎EHUn Pedagogia eta Psikopedagogia ikasten duten 140 ikasleren idatzizko kontakizunak hartuko ditugu oinarri gisa. Lan hau egiteko ideia Hizkuntzaren Psikopedagogia izeneko irakasgai baten baitan sortu zen. Irakasgai honen inguruan ikasleek zer zekiten eta zer espero zuten aztertzean, oso eztabaida interesgarria sortu zen pertsona horien prestakuntzari begira, hizkuntza anitzeko hezkuntza programetan parte hartuko baitute profesional gisa.
‎eitb.com: Lan hau egiten duen jende asko dago. Erantzuna: Gero eta gehiago, izan ere, lehen ez zegoen Zeinu Mintzairako Interpreteen Zentroa dago orain eta pixkanaka hazten doa.
2010
‎Urte askotan elkarren berririk izan gabe egon ostean berriz ere maitasun istorio batean murgilduko dira protagonistak. Lan hau egiteko aktore ez profesionalen laguntza izan du zuzendariak.Argentinatik Cerro Bayo iritsi da, Victoria Galardiren bigarren film luzea. Izen bereko Patagoniako herri bateko gertakaria dakar, familia bateko kideek jasango duten aldaketa familia horretako matriarkak bere buruaz beste egiten saiatu eta gero.
Lan hau egiteko Oihenartek ongi aztertu zituen dokumentu zaharrak; horretarako, adibidez, aski maiz ibili zen Iruñeko artxibategian, harik eta bertara sartzea debekatu zioten arte, Gaztelak Nafarroa konkistaturik mantentzearen kontrako lan bat argitaratu zuelako Parisen: Discoursconcernantl’usuipation de la Navarre.
2011
Lan hau egiteko beren ideiak (oso lagungarriak) eta iradokizunak bidali dizkiguten guztiei.
Lan hau egin duen ikerketa taldeak «konbergentzia» kontzeptua barneratuta dauka, eta komunikazio taldeen, kasu honetan EITBren, telebistako, irratiko eta Interneteko hedabideen bat egite etaintegratze gisa ulertzen du. EITBko zuzendaritzak ez du kontzeptua definitzen taldearen argitalpenetaneta, bereziki 2007ko txostenean.
Lan hau egiteko ondorengo web orriez baliatu zaitezke: http://www.amarauna languages.com eta www.etnologue.org
‎Gizarteak duen irudia errealitatearekin bat al dator? Lan hau egiterakoan ezerk eman al dizu arreta?
‎Tesina aurkeztu nuen gelan, baina hamabost minutuko aurkezpen bat izan zen. Lan hau egiteko lau bertsolari elkarrizketatu nituen eta, behin bukatuta, Bertsozale Elkartera bidali nuen. Gustatu egin zitzaien eta hitzaldia emateko proposamena egin zidaten.
2012
‎1 Lan hau egiterakoan, beste guztiekin bezalaxe jarri ginen hirurekin harremanetan baina ez dugu eurekin elkarrizketa ganorazkorik egiterik izan. Gaztetxearen kasuan ez dugu datuen fitxa ere eskuratzerik lortu; kultur elkartearen eta zuhatza euskara elkartearen kasuan fitxa badaukagu, elkarrizketarik ez. kultur elkartetik jakinarazi digute, hain zuzen, Gipuzkoako antzeko beste elkarte batzuekin batera, elkarrizketa gidoian jasotako gaien inguruko hausnarketa prozesu batean sartuta daudela eta oraindik goizegi egiten zaiela horien inguruan ikuspegi bateratu bat ematea. prozesu hori amaitzean (urtea joango zaie horretan) hitz egitekotan geratu gara. zuhatza elkartearen kasuan ere, oso azaletik komentatu dira gaiak; aurrerago sakontzekotan geratu gara.
‎Herriko oposizioak ekimena kritikatu du. Lan hau egin zuten emakumeentzat tristea da. Carla Brunik luma gehiago ikusi ditu desfileetan edo ostruketan, fabriketan baino", adierazi du.
‎Los fueros vascongados en 1876 (1924). Lan hau egiteko, xix. mendeko Foruei buruzko hainbat agiri bildu zituen eta egun bere agiritegian gordetzen dira. J. Oruetaren lana, Fueros y autonomÃa.
‎213 Lan hau egin nuen ETAk eta haren lagunek borroka armatuan zergatik segitzen zuten ulertzeko nahian. Su etena bera eta ekintza armatuen betirako uztea oso nekez gerta zitezkeela iruditzen zitzaidan.
2013
‎1) jalkin atmosferiko lehorra edo hezea (industriek eta abarrek atmosferara askatzen duten kutsadura metalikoaren ondorio) eta 2) hiri isurkinak, errepideetan zein hirietan bertan garai euritsuetan eratzen diren ur masa txikiak. Lan honetan egindako neurketek ez dute aukerarik ematen zehaztugabeko iturrien bidez itsasadarrera heltzen den traza mailako elementuen kantitatea kalkulatzeko, baina pentsa daiteke haien ekarpena garrantzitsua dela, E PRTR ko (European Pollutant Release and Transfer Register, http://prtr.ec.europa. eu/ Home. aspx) atmosferarako isurketen datu basean dagoen informazioak adierazten duenez....
‎– Lan hau egiteko gai sentitzen haiz?
Lan honetan egin dugun ekarpena eta eman ditugun datu berriak hauek dira: batetik, Jean Saint Pierre ez zen denbora guztian 49 Infanteria Erregimentuan ibili.
Lan hau egiterakoan, Eskualduna astekaria zer zen ongi aurkezteari garrantzia eman diogu. Astekariaren historia orokorraz gauza franko idatzi da, baina oro har, beti gauza bera edo bertsua idatzi da.
Lan hau egiteko, hiru iturri motarengana jo dugu. Alde batetik, iturri zuzenetara, hala nola Eskualduna ko gerla garaiko artikuluetara.
‎lexikoa, aditza, deklinabidea (ergatiboaz jabetzen da, izen bukaerako a batzuk artikulutzat jotzen ditu?). Lan hau egiteko materialak (oharrak, eskuizkribuak..) 60 liburukotetan daude bilduak. Lan eskerga egin zuen, nahiz berak 3 liburutan argitaratu.
2014
‎3 Lan hau egiteko erabili ditugun datuak Resocialització i llengües (RESOL): els efectes lingü� stics del pas de l’educació primària a secundaria en contextos plurilingües (Birsozializazioa eta hizkuntzak [RESOL]:
Lan hau egiteko, NAOS Estrategiako informazioak eta dokumentuak hartu ditugu eredutzat (Nutrizioa, Ariketa Fisikoa eta Gizentasunaren Prebentzioa sustatzeko estrategia), Espainiako Osasun eta Kontsumo Ministerioarenak eta Kontsumitzaileen eta Erabiltzaileen Konfederazioarenak (CECU), eta, horretaz gain, Julio Basultoren laguntza ere izan dugu, EROSKI CONSUMERen Elikadura kanalean laguntzaile aritzen ...
Lan hau egiteko sortu den neurketa sistemaren fidagarritasuna frogatzeko ikerketa pilotu bat egin da. Metodologia fidagarria ez ezik, baliagarria ere badela frogatzea da helburua.
2015
‎–Ez nator zuen iritzia eskatzera. Lan hau eginen duzue nahi edo ez, so gelditu zitzaigun. Guk gelako bazterretan galdu genuen begirada.
Lan hau egin da Eusko Jaurlaritzako MicroCHEAP (IE14), Ikerketa taldeak (IT557) eta Doktoretza aurreko Beka (BFI) proiektuei esker eta Europako AgentziaEspazialaren DCMIX (AO/ 1056) proiektuari esker.
Lan honetarako egindako ekarpenak ondorengoak dira:
‎1 Lan hau egiteko UPV EHUren laguntza izan dugu, EHU10/ 50 proiektuaren bidez.
2016
Lan hau egiteko informazio iturri nagusi Txillardegiren idatziak izan ditut. Bereziki liburu hauek:
‎Baina, mezua bidali zuen esanez bilera horiek atzeratzeko; izan ere, eurek ere lanketa bat egitea nahi zutelako. Lan hau egin dugu eta nahi izan dugu herriaren aurrean aurkeztea".
Lan hau egingo dudala uste badu Sei ariketa eman dizkigu.
2017
Lan hau egin ahal izateko, datu akustikoak zeintzuk diren eta nolakoak diren ulertu behar da, gerora interpretatu ahal izateko. Bide horretan, Ladefoged en (2001) lana bereziki lagungarria dafonetika akustikoaren elementuak eta ezaugarriak ulertu ahal izateko.
‎Ez zuen estimu handirik jaso bere denborako euskalariengandik, eta esango nuke gaurkoek ere ez dutela haren figura eta obra ezagutzen, nahiz eta 2014az geroztik liburu mardul bat kalean egon haren lan guztiekin. Lan hau egitean sarri etorri zaizkit 1995an Bergarako UNEDen esan zituen hitz batzuk. Zilegi bekit berriz errepikatzea:
‎Euskal kultura saria, Claude Mehats historialariaren eskutik, Bertrand Augé ikerlariari (Paue, 1972) zaio eman, Les états de Basse Navarre de 1665 à 1789 historia modernoko doktoretza tesiarentzat. Lan hau egin du Paueko eta Aturriko herrien unibertsitateko Philippe Chareyre irakaslearen zuzendaritza pean. Urte luzetako lana, 2007an hasirik, artxibo andana ikaragarria ikerturik eta transkribaturik.
2018
‎Ideia hau biziki interesgarria suertatu zait. Lan honetarako egin diren elkarrizketetan argi eta garbi ikusi da, zein alde nabarmena dagoen emakume eta gizonezkoen hitanoaren erabileran, hezkuntza sistemaren baitan. Hau da, esan liteke emakumeek hezkuntza sisteman indarrean dagoen araua bete izan dutela, hizkuntzaren erabilerari dagokionean bederen.
Lan hau egiteko denbora hartzeko esan diete, xehe egin beharreko lana dela, irakurtzeko behin eta berriz, egoera bakoitzean murgiltzeko, gertatzen ari den guztia ondo ulertzen saiatzeko. Lorea hori egiten ari da, bai, baina ez du batere argi aurkitzen duenaren berri, zerbait aurkituko balu, emango duenik.
Lan hau egin dezakezue.
2019
Lan hau egiten nabilen bitarteko Euskal Herriko musika kontrakulturalari buruzkotesitik eratorritako lana da.
Lan honetan egiten den ikerketa proposamena, batetik, Eusko Jaurlaritzak ELEBILAB ikertaldearidiruz lagundutako IT/ 16/ GIC15/ 129 proiektuari esker landu da, eta bestetik, Eusko JaurlaritzarenIkasiker Lankidetza Beka() bati esker.
Lan hau egiteko Eusko Jaurlaritzaren Ikerketa Taldeen Laguntzaren (IT900) eta Espainiako Ekonomia etaLehiakortasun Ministerioaren TIN2015 R (MINECO/ FEDER) dirulaguntza jaso da.
Lan honetan egindako konpost pila entseguko emaitzek(% 60 ko kormodesbitalizazioa), konpost pila sistemetan bereziki, jarraipen teknikoa egitea erabatgomendagarria dela erakusten dute. Sistema hauetan maneiatzen den bolumenahandiagoa da eta, beraz, zailagoa masa osoan tenperatura homogeneoak lortzea.Sanduzelaiko auzo konpostagailuetan kormoen germinazio tasa kormoen kokapenaeta konpost motarekin erlazionatuta dagoela ondorioztatu da.
‎Lorturiko emaitzak 6.b. irudianageri dira, bertan deskargako biltegiratze ahalmen normalizatua ziklo kopuruaren funtzioirudikatu da. Lan honetan eginiko geruza meheko LNMO ak ziklabilitate handiagoa duelaondorioztatu da, 2030 ziklo iraun ditu, komertzialak 150 lortu dituen bitartean.
2020
‎COVID gaitzak eragindako larrialdi egoeraren ondorioz, ordea, antolatutako hitzaldi bakarra egiteko aukera izan zuten. " Lan hau egiteko ilusio handiarekin gaude, ondoko herrietan egin dituzte eta egiteko geneukan Zestoan. Pandemiak bertan behera utzi zuena berriro abian jarri dugu orain", esan du Mikel Arregi Zestoako alkateak.
‎Gaiñerantzean ez. Lan hau egiten ez duten emakumeak, beraz, eta gu geu, horren desberdiñak gerala uste duzu benetan?
Lan hau egitea proposatu zidatenean, asmoa zen zenbait gako eskaintzea hobeto ulertzeko pentsio sistema publikoen krisi hotsak, pentsioen badaezpadako etorkizuna eta pentsiodunen mobilizazioak. Hala, 2019aren amaieran eta 2020aren hasieran, gaiari hainbat ertzetatik eta ikuspegitatik begiratzen dioten zenbait aditurengana jo nuen –azken orrietan dator elkarrizketatuen zerrenda–, eta haien gogoeten inguruan ardaztu nuen liburua.
Lan hau egiteko Eneko Etxeberriak asko lagundu dit. Askotan solastu gara, eta liburuak eta paperak utzi dizkit.
Lan hau egiteko material bila nenbilela, ia obsesionatuta gaixotasuna eta poesia lotzen zituen edozeren bila, 2015eko Gaztezulo aldizkariaren ale bat hartu nuen eskuartean. Bertan ezagutu nuen Martxel Mariskal, oinazeek gogor astindutako idazlea.
2021
‎Bide beretik, bai finkatu den marko teorikoak, bai proposamen honen izaerak McMillan en (2010) deep understanding edo sakoneko ulermena lortzea bilatzen duen ebaluazio eredua eskatzen duela uste dugu. Lan honetan egindako analisiak erakusten du egungo hezkuntza sistemak edukien transmisioa bultzatzen duela batik bat, eta, curriculumaren zabalerari zein erabilitako metodologiei gehituta, eredu horrek sakontasun gutxiko ikaskuntza sustatzen duela ondorioztatu da. Horri jarraiki doan ebaluazio ereduak ere" surface learning" a edo azaleko ikaskuntza errotzeko joera duela diote Biggs ek eta Tangek (op.: 198), maiz, edukiak memorizatzeko eta azterketak gainditzeko helburua eta izaera ikaskuntza prozesuak inplementatzen direlako.
‎( Lan hau egindakoan joanen nauk hara.)
Lan hau egin aurretik, DUOko otorrinolaringologia (ORL) zerbitzuak dagoeneko Etika Batzordearen baimena zuen pazienteen historia klinikoan aipatutako datuak aztertzeko. Baimen hori lan hau egin bitartean oraindik indarrean zegoenez, ez da beharrezkoa izan berriro ere eskatzea.
2022
‎Abokata: Lan honen egiteko. Ha, ha!
‎1 Lan honetarako egindako ikerketa IKASIKER dirulaguntza bati esker (Eusko Jaurlaritzaren Hezkuntza, Hizkuntza Politika eta Kultura Saila [IkasC_ 2020_ 1_ 0039]) egin ahal izan da. Halaber, eskerrak eman nahi dizkiet testuaren idatzaldi desberdinak hobetzen lagundu didatenei:
2023
‎Galdetu ziolarik," Zer? Nola doa lana?", honenbestez erantzun zion haginetatik sua zeriola," Lan hau egiteko, beste morroi bat bilatu duzu, andrea. Ero moduan ari naiz leherrenak eginez saiatzen, baina ume honek ez du hitz egin nahi!
Lan hau egiteko iturri ezberdinak erabili izan ditut. Ez dut lege azterketa bat bakarrik egin.
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...

Bilaketarako laguntza: adibideak

Oinarrizko galderak
katu "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu
!katuaren "katuaren" formaren agerpenak bilatu
katu* "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu
!katu* "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu
*ganatu "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu
!*ganatu "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu
katu + handi "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu
katu + !handia "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu
Distantziak
katu +3 handi "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu
katu +2 !handia "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu
katu +2 !handi* "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu
Formen konbinazioa desberdinak
bero + handi | asko "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu
bero +2 !handi* | !asko* "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak
!bero + handi|asko|gutxi|txiki "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak
Ezaugarri morfologikoekin
proba + m:adj "proba" lema eta jarraian adjketibo bat
proba +2 m:adj "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat
bero + handi|asko + m:adi "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat
proba + m:izearr-erg "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta

Ezaugarri morfologikoak

KATEGORIA
adb adberbioa
adi aditza
adilok aditz-lokuzioa
adj adjektiboa
det determinatzailea
ior izenordaina
izearr izen arrunta
izepib pertsona-izena
izelib leku-izena
izeizb erakunde-izena
lbt laburtzapena
lotjnt juntagailua
lotlok lokailua
esr esaera
esk esklamazioa
prt partikula
ono onomatopeia
tit titulua
KASUA
abs absolutiboa
abl ablatiboa
ala adlatiboa
ban banatzailea
dat datiboa
des destinatiboa
erg ergatiboa
abz hurbiltze-adlatiboa
ine inesiboa
ins instrumentala
gel leku-genitiboa
mot motibatiboa
abu muga-adlatiboa
par partitiboa
psp postposizioa
pro prolatiboa
soz soziatiboa
MUGATASUNA/NUMEROA
mg mugagabea
ms mugatu singularra
mp mugatu plurala
mph mugatu plural hurbila
ADITZ MOTA
da da
du du
dio dio
zaio zaio
da-du da-du
du-zaio du-zaio
dio-zaio dio-zaio
da-zaio da-zaio
du-dio du-dio
da-zaio-du da-zaio-du
da-zaio-du-dio da-zaio-du-dio

Euskararen Erreferentzia Corpusa Euskararen Erreferentzia Corpusa (EEC)
© 2025 Euskaltzaindia