Emaitzak: 7
2000 | ||
Ondoren, maiatzaren 11an, Fritz Langen" The Ministry of Fear" ikusteko aukera izango da. | Lan honetan argia eta itzalaren arteko jokoa da nagusi. Hauen ostean, hilabete osoan zehar ikusi ahal izango dira beste lauak: | |
2016 | ||
Metodo horien arrakasta konpromisoarekin, esperientzia baikorrekin eta bultzatzaileen gogoekin zerikusi handiagoa izango du metodoen eraginkortasunar ekin baino. | Lan honetan argi geratu da hizkuntza biziberritzeko elementu nagusia konprometitutako gizabanakoak direla, hortaz, garrantzitsua da ikasleen (eta irakasleen) motibazioak eta helburuak ulertzea. hizkuntza ikasteko sinesmen linguistikoengatik, helduek ez dute beren burua hizkuntza bat ikasteko gai ikusten, eta haien ordez seme alabek ikastea nahi dute. Bestalde, eskola horretara seme alabak eramateko guraso askoren arrazoia ez da manxeraren biziberritzeak arduratzen dituztelako, baizik eta, eskola elebidun bakarra delako eta elebitasunak dituen abantaila kognitiboak ezagutzen dituztelako. | |
zerikusi handiagoa izango du metodoen eraginkortasunarekin baino. | Lan honetan argi geratu da hizkuntza biziberritzeko elementu nagusia konprometitutako gizabanakoak direla, hortaz, garrantzitsua da ikasleen (eta irakasleen) motibazioak eta helburuak ulertzea. | |
2017 | ||
540 orrialde, Gutenberg Galaxia, 2017 Irudia: olly 18 9 Stop Zabor (Alex Pascual) | Lan honek argi eta garbi erakusten du hondakinen eta birziklapenaren mundua. Bere egilea, Alex Pascual, sektore honetan aditua, herritarren zalantza ohikoenak argitzen ditu eta datu harrigarriak eta interesgarriak biltzen ditu, baita multimedia edukiak ere Stop Zabor blogean. | |
2022 | ||
Konfinamenduak eragindako gogoetak bere sustraiei heltzera eraman du txaranga", azpimarratu du Iraia Otxoa Bonberenea txarangako kideak. " | Lan honek argi erakusten du txarangaren jatorria, sustraiak lurpetik atera izan balitu bezala". | |
2023 | ||
Amaitzeko, zelula amek duten potentzialaren zati txiki bat ikusteko kapaz izan bagara ere, beharrezkoa izango da hurrengo urteetan zelula hauen ikerketan esfortzua areagotzea, guztiz ezagutu ditzagun. | Lan honetan argi geratu den bezala, zelula hauen aplikazioa jakintza alor anitzekoa da. Gainera, zientzia basikotik zientzia translazional eta klinikora jauzia emateaz gain, industrian eta merkatuan ere inpaktu handia izan dezakeen gaia da. | |
Amaitzeko, zelula amek duten potentzialaren zati txiki bat ikusteko kapaz izan bagara ere, beharrezkoa izango da hurrengo urteetan zelula hauen ikerketan esfortzua areagotzea, guztiz ezagutu ditzagun. | Lan honetan argi geratu den bezala, zelula hauen aplikazioa jakintza alor anitzekoa da. Gainera, zientzia basikotik zientzia translazional eta klinikora jauzia emateaz gain, industrian eta merkatuan ere inpaktu handia izan dezakeen gaia da. |
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...
Aldaerak
lan | 7 (0,05) |
Lehen forma
Lan | 7 (0,05) |
Argitaratzailea
Osagaiz | 2 (0,01) |
Bat Soziolinguistika Aldizkaria | 2 (0,01) |
Consumer | 1 (0,01) |
Argia | 1 (0,01) |
Hitza | 1 (0,01) |
Konbinazioak (2 lema)
lan hau | 7 (0,05) |
Konbinazioak (3 lema)
lan hau argi | 7 (0,05) |
Urtea
Bilaketarako laguntza: adibideak
Oinarrizko galderak | |
---|---|
katu | "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu |
!katuaren | "katuaren" formaren agerpenak bilatu |
katu* | "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!katu* | "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu |
*ganatu | "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!*ganatu | "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu |
katu + handi | "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu |
katu + !handia | "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu |
Distantziak | |
katu +3 handi | "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handia | "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handi* | "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu |
Formen konbinazioa desberdinak | |
bero + handi | asko | "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu |
bero +2 !handi* | !asko* | "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak |
!bero + handi|asko|gutxi|txiki | "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak |
Ezaugarri morfologikoekin | |
proba + m:adj | "proba" lema eta jarraian adjketibo bat |
proba +2 m:adj | "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat |
bero + handi|asko + m:adi | "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat |
proba + m:izearr-erg | "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta |
Ezaugarri morfologikoak
KATEGORIA
adb | adberbioa |
---|---|
adi | aditza |
adilok | aditz-lokuzioa |
adj | adjektiboa |
det | determinatzailea |
ior | izenordaina |
izearr | izen arrunta |
izepib | pertsona-izena |
izelib | leku-izena |
izeizb | erakunde-izena |
lbt | laburtzapena |
lotjnt | juntagailua |
lotlok | lokailua |
esr | esaera |
esk | esklamazioa |
prt | partikula |
ono | onomatopeia |
tit | titulua |
KASUA
abs | absolutiboa |
---|---|
abl | ablatiboa |
ala | adlatiboa |
ban | banatzailea |
dat | datiboa |
des | destinatiboa |
erg | ergatiboa |
abz | hurbiltze-adlatiboa |
ine | inesiboa |
ins | instrumentala |
gel | leku-genitiboa |
mot | motibatiboa |
abu | muga-adlatiboa |
par | partitiboa |
psp | postposizioa |
pro | prolatiboa |
soz | soziatiboa |
MUGATASUNA/NUMEROA
mg | mugagabea |
---|---|
ms | mugatu singularra |
mp | mugatu plurala |
mph | mugatu plural hurbila |
ADITZ MOTA
da | da |
---|---|
du | du |
dio | dio |
zaio | zaio |
da-du | da-du |
du-zaio | du-zaio |
dio-zaio | dio-zaio |
da-zaio | da-zaio |
du-dio | du-dio |
da-zaio-du | da-zaio-du |
da-zaio-du-dio | da-zaio-du-dio |