Emaitzak: 5
2008 | ||
Armen Salerosketari buruzko Nazioarteko Itun baten alde”, mugarik gabeko arma salerosketak giza eskubideei eragindako ondorio katastrofikoen bederatzi kasu deskribatzen ditu. | Lan honek agerian uzten du giza eskubideen klausula eraginkorrik gabe posible litzatekeela agiri horrek ahulenak ez babestea. “Gobernuek nazioarteko arma transferentzia arduragabeen ondorio beldurgarriei kasurik egiten jarrai dezakete, edo beren betebeharrak bete ditzakete giza eskubideei buruzko “urrezko araua” duen tratatu batean, pertsonen bizitzak salbatzen eta bizibideak babesten lagunduko duena”, adierazi zuen Helen Hughes ek, txostenaren arduradunetako batek. | |
2015 | ||
* Lortu dugu inongo txoririk ere marraztea/ Saihestu dugu inongo txoririk ere marraztea. | Lan honek agerian utzi du lortu bezalako aditzek ez dutela hain erraz hartzen beheranzko irakurketa (Lortu dugu txori batzuk marraztea== > # Lortu dugu enara batzuk marraztea). Saihestu bezalako aditzek aldiz beheranzko hiponimia aurresuposizioa sortzen dute edozein testuingurutan, eta inongo zilegitzen dute beti ere. | |
Emaitzek erakusten dutenez, espainiarren %80tik %95era bitartean, ilusioa, neurri handi batean, 0 bitarteko eskalan 7 eta 9 puntu bitarteko batez besteko balioekin lotzen dute, hurbileko pertsonak, bizitzeko gogoa, poza eta zoriona, bizitza, norberarekiko konfiantza, proiektuak izatea, horiek lortzeko saiatua izatea, itxaropena eta egunerokotasunari balioa ematen diona. Hala ere, elkarrizketatuek ilusioari intentsitate handienarekin lotu dioten elementua, lortutako maila edozein dela ere, pertsonak dira. | Lan honek agerian utzi du adina, osasuna eta lan egoera aldagaiek ilusio mailan eragiten dute. Hala, emaitzek erakusten dute batez bestekoaren gainetik dauden pertsonak (7,12) gazteak, ikasten dutenak eta lan egiten dutenak eta osasun ona dutenak direla. | |
| Lan honetan agerian jarri nahi izan dudan puntu garrantzitsuenetako bat hauxe da: subjektu politikoak estrategia politikoak direla. | |
2020 | ||
Berdintasunaren aldeko estrategia abiarazten du, aniztasuna bigarren maila batean kokatuz. | Lan honek agerian utzi du oraindik hainbat erronka daudela genero perspektiba txertatzen duen hezkuntza eredu bat bermatzeko eta berdintasuna lortzeko bide luzea geratzen dela aurretik. |
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...
Aldaerak
lan | 5 (0,03) |
Lehen forma
Lan | 5 (0,03) |
Argitaratzailea
Konbinazioak (2 lema)
lan hau | 5 (0,03) |
Konbinazioak (3 lema)
lan hau agerian | 5 (0,03) |
Urtea
Bilaketarako laguntza: adibideak
Oinarrizko galderak | |
---|---|
katu | "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu |
!katuaren | "katuaren" formaren agerpenak bilatu |
katu* | "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!katu* | "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu |
*ganatu | "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!*ganatu | "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu |
katu + handi | "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu |
katu + !handia | "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu |
Distantziak | |
katu +3 handi | "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handia | "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handi* | "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu |
Formen konbinazioa desberdinak | |
bero + handi | asko | "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu |
bero +2 !handi* | !asko* | "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak |
!bero + handi|asko|gutxi|txiki | "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak |
Ezaugarri morfologikoekin | |
proba + m:adj | "proba" lema eta jarraian adjketibo bat |
proba +2 m:adj | "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat |
bero + handi|asko + m:adi | "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat |
proba + m:izearr-erg | "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta |
Ezaugarri morfologikoak
KATEGORIA
adb | adberbioa |
---|---|
adi | aditza |
adilok | aditz-lokuzioa |
adj | adjektiboa |
det | determinatzailea |
ior | izenordaina |
izearr | izen arrunta |
izepib | pertsona-izena |
izelib | leku-izena |
izeizb | erakunde-izena |
lbt | laburtzapena |
lotjnt | juntagailua |
lotlok | lokailua |
esr | esaera |
esk | esklamazioa |
prt | partikula |
ono | onomatopeia |
tit | titulua |
KASUA
abs | absolutiboa |
---|---|
abl | ablatiboa |
ala | adlatiboa |
ban | banatzailea |
dat | datiboa |
des | destinatiboa |
erg | ergatiboa |
abz | hurbiltze-adlatiboa |
ine | inesiboa |
ins | instrumentala |
gel | leku-genitiboa |
mot | motibatiboa |
abu | muga-adlatiboa |
par | partitiboa |
psp | postposizioa |
pro | prolatiboa |
soz | soziatiboa |
MUGATASUNA/NUMEROA
mg | mugagabea |
---|---|
ms | mugatu singularra |
mp | mugatu plurala |
mph | mugatu plural hurbila |
ADITZ MOTA
da | da |
---|---|
du | du |
dio | dio |
zaio | zaio |
da-du | da-du |
du-zaio | du-zaio |
dio-zaio | dio-zaio |
da-zaio | da-zaio |
du-dio | du-dio |
da-zaio-du | da-zaio-du |
da-zaio-du-dio | da-zaio-du-dio |