Emaitzak: 15
2011 | ||
| Lan egin behar den zirkuitua eteten duen eta etena begi hutsez ikusten uzten ez duen etenari deitzen zaio, ebaki eraginkorra?. Horrelakoetan, aise ikusten da zirkuitua irekita dagoela eta metodo seguru batekin seinaleztatua egoten da; adibidez, gaur egun instalatzen den paramentuarena (SF6ko unitateak)?. | |
Ekipoek oinarrizko modulu bat dute, eta modulu horretan, probak eta neurketak egin daitezke, nola protoboard plaka baten gainean, hala muntaketak eginda dituen zirkuitu inprimatuko txartel batzuen gainean, saiakuntza zuzenean eta azkar egiteko?. | Lan egiteko bi era horiei esker, zirkuitu digital txikiak aztertu eta diseinatzeko gaitasunak lantzen ditu ikasleak. | |
Erabilienak hauek dira:. Maiztasun adierazlea. | Lan egindako milioi bat orduko izaten diren bajadun istripuen kopurua neurtzen du. | |
| Lan egindako orduak | |
–Larritasun adierazlea. | Lan egindako mila orduko galdutako lan-orduak neurtzen ditu. | |
| Lan egindako orduak | |
ERANTZUNAa) | Lan egindako ordu kopurua= 1.000 langile x 8 ordu laneguneko x 220 lanegun urteko.Maiztasun adierazlea: 80 · 1.000.000Am=????????????? = 45, 451.000 · 8 · 220 | |
2012 | ||
Item bakoitza 1etik 5era ebaluatu behar duzu, mailarik txikienetik handierena, alegia. ...Txikienganako begirunea Tratu maitekorra Entusiasmoa, gogoa Tolerantzia eta ez autoritarismoa Portaera egonkorra eta aurreikus daitekeena Ezagupenak eguneratzeko kezka Jarrera irekia Portaera etikoa Intimitatea eta konfidentzialtasuna Harreman profesionalak norberaren probetxurako ez erabiltzea Giza eskubideenganako begirunea Desberdintasun sozialen prebentzioa Kultur aniztasunarenganako begirunea | Lan egiten den hezkuntza erakundearenganako begirunea PUNTUAZIOA GUZTIRA Azkenik, batu puntuak eta egin balorazioa, hala globala nola gaitasunen multzokakoa, eta hausnartu heziketa zikloa burutzearekin batera hobetu dituzun alderdi ahulenei buruz. | |
– | Lan egiteko prozedura idatziak | |
– | Lan egiteko espazio fisiko bat izan behar da, taldeek elkarri enbarazurik ez egiteko. – | |
2016 | ||
| Lan egiteko modua | |
| Lan egiteko modua | |
– | Lan egiten dugun merkatuetan banku horrek berak zenbat bulego eta korrespontsal dituen, ahalik eta gehien arintzeko dokumentazioa eta dibisak bidaltzeko prozesu guztia. | |
Langilea kaleratua izateko beldur da eta horregatik egiten du lan. | Lan egiteko, presioa sentitu behar du. | |
2018 | ||
Kontsultaren gune nagusia da, aho eta hortz haginetako laguntza teknikoa bertan ematen delako. | Lan egiteko toki nahikoa eta aireztapen eta argiztapen egokiak izan behar ditu. |
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...
Aldaerak
lan | 15 (0,10) |
Lehen forma
Lan | 15 (0,10) |
Argitaratzailea
LANEKI | 15 (0,10) |
Konbinazioak (2 lema)
lan egin | 15 (0,10) |
Konbinazioak (3 lema)
lan egin ordu | 3 (0,02) |
lan egin modu | 2 (0,01) |
lan egin behar | 1 (0,01) |
lan egin bi | 1 (0,01) |
lan egin espazio | 1 (0,01) |
lan egin mila | 1 (0,01) |
lan egin milioi | 1 (0,01) |
lan egin prozedura | 1 (0,01) |
lan egin toki | 1 (0,01) |
Urtea
Bilaketarako laguntza: adibideak
Oinarrizko galderak | |
---|---|
katu | "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu |
!katuaren | "katuaren" formaren agerpenak bilatu |
katu* | "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!katu* | "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu |
*ganatu | "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!*ganatu | "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu |
katu + handi | "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu |
katu + !handia | "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu |
Distantziak | |
katu +3 handi | "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handia | "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handi* | "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu |
Formen konbinazioa desberdinak | |
bero + handi | asko | "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu |
bero +2 !handi* | !asko* | "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak |
!bero + handi|asko|gutxi|txiki | "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak |
Ezaugarri morfologikoekin | |
proba + m:adj | "proba" lema eta jarraian adjketibo bat |
proba +2 m:adj | "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat |
bero + handi|asko + m:adi | "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat |
proba + m:izearr-erg | "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta |
Ezaugarri morfologikoak
KATEGORIA
adb | adberbioa |
---|---|
adi | aditza |
adilok | aditz-lokuzioa |
adj | adjektiboa |
det | determinatzailea |
ior | izenordaina |
izearr | izen arrunta |
izepib | pertsona-izena |
izelib | leku-izena |
izeizb | erakunde-izena |
lbt | laburtzapena |
lotjnt | juntagailua |
lotlok | lokailua |
esr | esaera |
esk | esklamazioa |
prt | partikula |
ono | onomatopeia |
tit | titulua |
KASUA
abs | absolutiboa |
---|---|
abl | ablatiboa |
ala | adlatiboa |
ban | banatzailea |
dat | datiboa |
des | destinatiboa |
erg | ergatiboa |
abz | hurbiltze-adlatiboa |
ine | inesiboa |
ins | instrumentala |
gel | leku-genitiboa |
mot | motibatiboa |
abu | muga-adlatiboa |
par | partitiboa |
psp | postposizioa |
pro | prolatiboa |
soz | soziatiboa |
MUGATASUNA/NUMEROA
mg | mugagabea |
---|---|
ms | mugatu singularra |
mp | mugatu plurala |
mph | mugatu plural hurbila |
ADITZ MOTA
da | da |
---|---|
du | du |
dio | dio |
zaio | zaio |
da-du | da-du |
du-zaio | du-zaio |
dio-zaio | dio-zaio |
da-zaio | da-zaio |
du-dio | du-dio |
da-zaio-du | da-zaio-du |
da-zaio-du-dio | da-zaio-du-dio |