Emaitzak: 7
2010 | ||
| Ikus entzunezko baliabideak baliabide pedagogiko gisa erabiltzea ohiko praktika da irakaskuntzan. Beren ezaugarriek elementu motibatzaile bihurtzen dituzte ikasleentzat, ikasitako edukiak ikasgelan kokatu eta ulertzen laguntzen baitie. | |
2011 | ||
Komunikazio ahalmenek titulu berriak dituzte ikus entzunezkoen alorrean Komunikazio fakultateek, berriz, ikus entzunezko arloko titulu berriak dituzte. Horien artean aipagarriak dira Ramón Llul Unibertsitateko Zinema eta Telebista Gradua, Gironako Unibertsitateko Ikus entzunezko eta Multimedia Gradua edo Bartzelonako Unibertsitateko Zinema eta | Ikus entzunezko Baliabideak. Arlo horretako gradurik espezifikoenetako bat Madrileko Rey Juan Carlos Unibertsitatean emandako Genero Berdintasuneko Gradua da. | |
2012 | ||
| Ikus entzunezko baliabideetan mezu subliminala bidaltzeko bi teknika erabili ohi dira. Batetik, abiadura handiko irudien artean hedatzen da kontziente jasotzerik ez dagoen irudia127; eta bestetik, irudi batek izan ditzakeen askotariko interpretazioak aprobetxatuz, publizitate mezuak intereseko duen forma tartekatzen du irudi jakin batean. | |
2013 | ||
– | Ikus entzunezko baliabide teknikoen ekipoa prestatzea. | |
2015 | ||
Beste erronka, zuzenean, ikastetxeari dagokio. | Ikus entzunezko baliabideekin etengabe harremanetan egoteko baliabideak erraz eta eroso jarri behar zaizkio irakasleari; baldintza gutxienekoak betetzen ez direnean, albo batera uzten baita egiteko hau ere. | |
2016 | ||
| Ikus entzunezko baliabideak erabiltzea garrantzitsua da, salmenten adibideak, bezeroekin elkarrizketak... lantzeko. | |
Zinemagileak, pelikulen osagarri gisa, material didaktikoak ere argitaratu ditu, jorratutako gaien eztabaida hezkuntza gunera eramatearren. 2006 urtean, zinemako beste zuzendari batzuekin batera, CIMA sortu zuen Helena Tabernak, Emakume Zinemagileen eta | Ikus entzunezkoen Baliabideetako Emakumeen Elkartea. Elkarteak 200 bazkide baino gehiago ditu dagoeneko, eta ikus entzunezkoen arloan emakumeak presentzia ekitatiboa izatea lortu nahi dute. |
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...
Aldaerak
ikusi | 7 (0,05) |
Lehen forma
Ikus | 7 (0,05) |
Argitaratzailea
Consumer | 2 (0,01) |
LANEKI | 2 (0,01) |
UEU | 1 (0,01) |
Guaixe | 1 (0,01) |
Bat Soziolinguistika Aldizkaria | 1 (0,01) |
Konbinazioak (2 lema)
ikusi entzunezko | 7 (0,05) |
Konbinazioak (3 lema)
ikusi entzunezko baliabide | 7 (0,05) |
Urtea
Bilaketarako laguntza: adibideak
Oinarrizko galderak | |
---|---|
katu | "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu |
!katuaren | "katuaren" formaren agerpenak bilatu |
katu* | "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!katu* | "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu |
*ganatu | "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!*ganatu | "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu |
katu + handi | "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu |
katu + !handia | "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu |
Distantziak | |
katu +3 handi | "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handia | "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handi* | "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu |
Formen konbinazioa desberdinak | |
bero + handi | asko | "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu |
bero +2 !handi* | !asko* | "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak |
!bero + handi|asko|gutxi|txiki | "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak |
Ezaugarri morfologikoekin | |
proba + m:adj | "proba" lema eta jarraian adjketibo bat |
proba +2 m:adj | "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat |
bero + handi|asko + m:adi | "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat |
proba + m:izearr-erg | "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta |
Ezaugarri morfologikoak
KATEGORIA
adb | adberbioa |
---|---|
adi | aditza |
adilok | aditz-lokuzioa |
adj | adjektiboa |
det | determinatzailea |
ior | izenordaina |
izearr | izen arrunta |
izepib | pertsona-izena |
izelib | leku-izena |
izeizb | erakunde-izena |
lbt | laburtzapena |
lotjnt | juntagailua |
lotlok | lokailua |
esr | esaera |
esk | esklamazioa |
prt | partikula |
ono | onomatopeia |
tit | titulua |
KASUA
abs | absolutiboa |
---|---|
abl | ablatiboa |
ala | adlatiboa |
ban | banatzailea |
dat | datiboa |
des | destinatiboa |
erg | ergatiboa |
abz | hurbiltze-adlatiboa |
ine | inesiboa |
ins | instrumentala |
gel | leku-genitiboa |
mot | motibatiboa |
abu | muga-adlatiboa |
par | partitiboa |
psp | postposizioa |
pro | prolatiboa |
soz | soziatiboa |
MUGATASUNA/NUMEROA
mg | mugagabea |
---|---|
ms | mugatu singularra |
mp | mugatu plurala |
mph | mugatu plural hurbila |
ADITZ MOTA
da | da |
---|---|
du | du |
dio | dio |
zaio | zaio |
da-du | da-du |
du-zaio | du-zaio |
dio-zaio | dio-zaio |
da-zaio | da-zaio |
du-dio | du-dio |
da-zaio-du | da-zaio-du |
da-zaio-du-dio | da-zaio-du-dio |