2009
|
|
Aurten arkitektura egiteko prozesuetan bereziki sakondu egin dugu.
|
Horretarako
blog bat sortu dugu Interneten [2], baita ikasle guztiak haien lanak erakusteko blogak egitera behartu ere. Horrela, zirriborroak publiko bihurtzean, ikasleak hobeto neurtzen du erakusten duena, eta txukunago egiten du.
|
|
Elkargotik interesatzen zaigun beste kontu bat da arkitektoen iritziak gai ezberdinen inguruan jaso ahal izatea.
|
Horretarako
webgunean foro bat antolatzea eta inkestak egitea dira gure asmoak. Bestalde, iruditzen zait Elkargoak arkitekturarekin erlazionatutako ekimen ezberdinen sustatzaile izan behar duela, formazio teknikoan ez ezik, hezkuntza kulturalean ere bai.
|
2010
|
|
Zalantzarik gabe.
|
Horretarako
eman litzatekeen lehen biziko pausoa BOEn% 100 ez jabegoan esleitzean legoke. Babeseko etxebizitzen ereduak azalera eskubidearen, alokairu kooperatiben eta alokairu hutsaren inguruan egin luke jira eta bira.
|
2012
|
|
Ohitura hauek aldatzea garrantzitsua da, eta eraikinaren energia kontsumoa, birziklagarritasuna edo/ eta etorkizunean beste erabilera bat izateko aukerarik baduen baloratu genuke, ikuspuntu ekonomiko batetik erabateko garrantzia izan baitezake.
|
Horretarako
ordea, beharrezkoa izango da eraikinak proiektatzeko eta eraikitzeko orduan ere aspektu horiek kontuan hartzea eraispenerako unean aukera desberdinak emanez, bestela eraikinak hondakin bihurtuko baitira haien bizitza erabilgarria bukatzen den momentu berean.
|
|
|
Horretarako
aurreikusi gabeko egoerak onartuko duen eragite eredu bat proposatu behar da. Oinarrizko aldaketa zera da:
|
2014
|
|
Baliabide energetiko eta naturalen beharra eta substantzia kaltegarrien isuria murriztu da, osasungarria eta pertsonentzat erosoa izan dadin.
|
Horretarako
hainbat neurri hartu dira: etxea gogotik isolatu, orientazioan berebiziko garrantzia ipini, bero kolektore atari aterpe bat ezarri, bainu lehor bat egin, berogailu sistema bakar gisa egurrezko berogailu eraginkorra jarri eta barneko margoak igeltsu eta kare bidez egin.
|
2016
|
|
Horretarako, guraso eta irakaslearen artean konfiantzazko erlazioa lortu behar da haurrak hori nabaritzeko eta ikastolan dagoen bitartean gurasoak bertan daudela sentitzeko.
|
Horretarako
familia sartu behar da ikastola barrura eta beren espazio egin behar dute. Sarrera eta irteera horiek era errazean gerta daitezen, trantsiziozko espazio gisa, «Guraso txokoa» izeneko gunea dago.
|
2019
|
|
|
Horretarako
beharrezkoa da eskalaz aldatzea, eskala aldaketa horrek agerian utziko duelako aipatutako paradoxa. Hiriak inguratzen dituzten landa eremuak sakonki aztertu behar dira HAPOetan eta lurralde planetan, baina ez soilik eraikuntzarako lurren erreserba edota aisialdirako esparru bezala, baizik eta lehen sektorea biziberritzeko aukera bezala.
|
|
auzo berriak eraikitzeaz baino gehiago, dagoeneko baden hiria mantendu eta birgaitzeaz arduratu behar du.
|
Horretarako
1956 eta 2006 urteen artean izan dugun hirigintza eredua alde batera utzi eta arau berriak behar ditugu.
|
|
Matematikoki sorturiko datu aleatorioak askotan aurreikusi ezin daitezkeen fenomeno fisikoak simulatzeko erabiltzen badira, fenomeno fisiko bat datu aleatorioen iturri bezala erabiltzea erabaki da.
|
Horretarako
mugikor baten azelerometroak jasotako datu gordinak erabili izan dira.
|
|
Modu berberean monumentuak historiaren edo pertsonaia historiko baten bertsio konkretu bat kontatzera daude zuzenduak.
|
Horretarako
Jenkins ek bere testuan definitzen zituen espazio gogorarazlea edo integraturiko narraziodun espazioak erabiltzen dira. Arkitekturak narratzen diguna benetakoa, partzialki benetakoa edo erabat fiktizioa izanda ere, memoria hori arkitekturan grabaturik geratuko da.
|