Emaitzak: 9
2002 | ||
Irakasleak aldatu egiten dira, eta ikasleak ez dakizeinekin hitz egingo duen. | Horrekin lortu nahi duguna da ahots, doinu eta hizkeradesberdinak entzutea, hitz egiteko moduarekin ez ohitzea. Gainera, irakasleak ereberehala ohitzen gara ikaslearen hizkerarekin, akatsekin, espresioekin eta abar, etadei gutxi batzuk erantzun ondoren, esfortzu handirik gabe, berehala ulertzen duguesan nahi duena. | |
2003 | ||
2.500 euro. " | Horrekin lortu nahi duguna da merkatariak euskalduntzea eta bitartean, bi ordu horietan, establezimendu horrek zerbitzua euskaraz ematea. Hori Getxoko Behargintza Zentroarekin ari gara aurrera eramaten. | |
2007 | ||
Hezkuntza programazio horren helburua da doako eskola postuen eskaintza arrazionalizatzea. | Horrekin lortu nahi da baliabide publikoak modu arrazoitsu batean eratxikitzea. Gainera, horrexek ahalbidetzen du askatasuna eta berdinratu du 27.7 artikuluan ezarritako partaidetza printzipioa, printzipio horrek babesten baititu banakako askatasunak eta titularraren nahiz eskola erkidegoaren eskubideak. | |
2008 | ||
" Gutxiegi" eta" bikain" itzuli dira. | Horrekin lortu nahi da ikasleak gehiago aplikatzea ikasketetan | |
2011 | ||
Gainera, enpresek profil kualifikatuagoak eta esperientzia frogatua dutenak eskatzen dituzte. | Horrekin lortu nahi dute salmentak eta produktibitatea ahalik eta azkarren handitzea, ez baita ahaztu behar salmenten jaitsiera geldiezina dela txikizkako sektorean, are gehiago BEZaren iraileko igoeraren ondoren. Kontsumo sektoreko enpresa askok ez dituzte lortu 2012rako proposatu ziren helburu komertzialak. | |
2014 | ||
Alemaniako unibertsitate batek ikerketa egiten badu euskarari buruz, eta webgune batean zintzilikatu nahi badu informazioa,. eus izan daiteke, nahiz eta edukiak alemanez argitaratu. | Horrekin lortu nahi dugu. eus ek euskal komunitate osoa ordezkatzea. | |
2015 | ||
Diagnostiko irizpideak betetzen badituzu, ospitale batera eramango zaituzte Kode gisa, eta han lehentasunik handiena emango dizute. | Horrekin lortu nahi da, lehenengo sintomak hasten direnetik ospitalera iritsi arte, bi ordu baino gehiago ez igarotzea eta, bidezko probak egin ondoren, neurologo batek hiru ordu baino lehen ezartzea dagokion tratamendua. Protokolo hori guztia ez atzeratzearren, larrialdi telefonora deitzen duenak ahalik eta zehatzen deskribatu behar ditu sintoma guztiak. | |
2018 | ||
Azken mementoan gomitatua izan dena. | Horrekin lortu nahi dutena da Espainiako justiziak oraindanik argitu gabe dauden kasuei aferak argitzea. | |
2023 | ||
Guk moldatu behar izaten dugu gizartera, eta batez ere lan arloan. | Horrekin lortu nahi dutena da gu produktiboak izatea ziklo osoan zehar nahiz eta ez garen; zer eragiten digu horrek. Denetarik. |
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...
Aldaerak
hori | 9 (0,06) |
Lehen forma
Horrekin | 9 (0,06) |
Argitaratzailea
Consumer | 3 (0,02) |
Deustuko Unibertsitatea | 1 (0,01) |
UEU | 1 (0,01) |
Uztarria | 1 (0,01) |
Argia | 1 (0,01) |
Herria - Euskal astekaria | 1 (0,01) |
Urola kostako GUKA | 1 (0,01) |
Konbinazioak (2 lema)
hori lortu | 9 (0,06) |
Konbinazioak (3 lema)
hori lortu nahi | 9 (0,06) |
Urtea
Bilaketarako laguntza: adibideak
Oinarrizko galderak | |
---|---|
katu | "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu |
!katuaren | "katuaren" formaren agerpenak bilatu |
katu* | "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!katu* | "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu |
*ganatu | "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!*ganatu | "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu |
katu + handi | "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu |
katu + !handia | "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu |
Distantziak | |
katu +3 handi | "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handia | "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handi* | "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu |
Formen konbinazioa desberdinak | |
bero + handi | asko | "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu |
bero +2 !handi* | !asko* | "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak |
!bero + handi|asko|gutxi|txiki | "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak |
Ezaugarri morfologikoekin | |
proba + m:adj | "proba" lema eta jarraian adjketibo bat |
proba +2 m:adj | "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat |
bero + handi|asko + m:adi | "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat |
proba + m:izearr-erg | "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta |
Ezaugarri morfologikoak
KATEGORIA
adb | adberbioa |
---|---|
adi | aditza |
adilok | aditz-lokuzioa |
adj | adjektiboa |
det | determinatzailea |
ior | izenordaina |
izearr | izen arrunta |
izepib | pertsona-izena |
izelib | leku-izena |
izeizb | erakunde-izena |
lbt | laburtzapena |
lotjnt | juntagailua |
lotlok | lokailua |
esr | esaera |
esk | esklamazioa |
prt | partikula |
ono | onomatopeia |
tit | titulua |
KASUA
abs | absolutiboa |
---|---|
abl | ablatiboa |
ala | adlatiboa |
ban | banatzailea |
dat | datiboa |
des | destinatiboa |
erg | ergatiboa |
abz | hurbiltze-adlatiboa |
ine | inesiboa |
ins | instrumentala |
gel | leku-genitiboa |
mot | motibatiboa |
abu | muga-adlatiboa |
par | partitiboa |
psp | postposizioa |
pro | prolatiboa |
soz | soziatiboa |
MUGATASUNA/NUMEROA
mg | mugagabea |
---|---|
ms | mugatu singularra |
mp | mugatu plurala |
mph | mugatu plural hurbila |
ADITZ MOTA
da | da |
---|---|
du | du |
dio | dio |
zaio | zaio |
da-du | da-du |
du-zaio | du-zaio |
dio-zaio | dio-zaio |
da-zaio | da-zaio |
du-dio | du-dio |
da-zaio-du | da-zaio-du |
da-zaio-du-dio | da-zaio-du-dio |