Emaitzak: 7
2002 | ||
Kontu gortinak, baliabide praktiko eta apaingarria Hegoaldeko herrietan oso ohikoa da eltxo gortinak dituzten etxe eta dendetako sarrera ateak babestea. | Horien funtzio nagusia euli, eltxo eta gainerako intsektu hegalarien barrura sartzea saihestea da. Hala ere, errezel mota hori oso baliabide baliagarria eta originala da etxe barruko gelak bereizteko, ate klasikoak jarri beharrik gabe. | |
2004 | ||
Baina Hutchesonek onartzen du kognizio funtziorik ez dutcn barnc sentimenak erebadirela, morala, handitasuna, edertasuna, etab.?. | Horien funtzioa soilik afektiboa edocrreakziozkoa da. Hau da, plazera sortzeko funtzioa dute. | |
2005 | ||
Argiak, entxufeak eta etengailuak oinarrizko hiru puntuak dira, etxebizitza bateko konexio kutxek zenbat kable gordetzen dituzten jakiteko. | Horien funtzioa korrontearen jarraitutasuna bermatzea da, baina konponketak ere errazten dituzte. Barruan, borne edo erregeleten bidezko konexio guztiak (junturak eta deribazioak) daude; hala, matxura bat erregistratzen bada, tapa desmuntatu eta handik aurkitzen saiatu daiteke. | |
2007 | ||
| Horien funtzioa, landare ugaltzaileak eta ikertzaileak haziz hornitzea da. | |
Antena horiek hainbat mikroelektrodotara konektatuta daude. | Horien funtzioa da intsektuen erantzun elektrofisiologikoa neurtzea, konposatu horiekiko sentikorrak diren edo ez jakiteko. Azkenik, masa espektrometroan konposatu horiek identifikatzen dituzte. | |
2013 | ||
«Bakterioen paper biologikoa oraindik ez dago argi», adierazi dute Collado y Mira. | Horien funtzioa, hala ere, «elikagaiaren digestioarekin eta haurraren sistema immunearen estimulazioarekin» lotuta egon daiteke. Espezialistek diotenez, esnearen bakterioek nabarmen eragiten diote haurraren garapenari hazkunde etapa guztietan. | |
2019 | ||
Talde arteko testuinguruetan emozioen ikerketa beharrezkoa da (Porat, Halperin eta Tamir, 2016), emozioek paper garrantzitsua jokatzen dutelako gizartearen erregulazioan. | Horien funtzioa, klima emozional, atmosfera eta kultura emozional batetik, erlazio eta pertsonen arteko elkarrekintzetan uler daiteke (De Rivera, 1992; Conejero et al., 2004). Estereotipoak kolektibo estigmatizatuekiko portaeren kausa izan daitezkeela nabarmentzen dute zenbait autorek (Biernat eta Dovidio, 2000). |
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...
Aldaerak
horiek | 7 (0,05) |
Lehen forma
Horien | 7 (0,05) |
Argitaratzailea
Consumer | 4 (0,03) |
UEU | 1 (0,01) |
Elhuyar Zientzia eta Teknologia | 1 (0,01) |
Uztaro | 1 (0,01) |
Konbinazioak (2 lema)
horiek funtzio | 7 (0,05) |
Konbinazioak (3 lema)
horiek funtzio korronte | 1 (0,01) |
horiek funtzio nagusi | 1 (0,01) |
horiek funtzio soilik | 1 (0,01) |
Urtea
Bilaketarako laguntza: adibideak
Oinarrizko galderak | |
---|---|
katu | "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu |
!katuaren | "katuaren" formaren agerpenak bilatu |
katu* | "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!katu* | "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu |
*ganatu | "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!*ganatu | "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu |
katu + handi | "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu |
katu + !handia | "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu |
Distantziak | |
katu +3 handi | "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handia | "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handi* | "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu |
Formen konbinazioa desberdinak | |
bero + handi | asko | "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu |
bero +2 !handi* | !asko* | "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak |
!bero + handi|asko|gutxi|txiki | "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak |
Ezaugarri morfologikoekin | |
proba + m:adj | "proba" lema eta jarraian adjketibo bat |
proba +2 m:adj | "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat |
bero + handi|asko + m:adi | "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat |
proba + m:izearr-erg | "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta |
Ezaugarri morfologikoak
KATEGORIA
adb | adberbioa |
---|---|
adi | aditza |
adilok | aditz-lokuzioa |
adj | adjektiboa |
det | determinatzailea |
ior | izenordaina |
izearr | izen arrunta |
izepib | pertsona-izena |
izelib | leku-izena |
izeizb | erakunde-izena |
lbt | laburtzapena |
lotjnt | juntagailua |
lotlok | lokailua |
esr | esaera |
esk | esklamazioa |
prt | partikula |
ono | onomatopeia |
tit | titulua |
KASUA
abs | absolutiboa |
---|---|
abl | ablatiboa |
ala | adlatiboa |
ban | banatzailea |
dat | datiboa |
des | destinatiboa |
erg | ergatiboa |
abz | hurbiltze-adlatiboa |
ine | inesiboa |
ins | instrumentala |
gel | leku-genitiboa |
mot | motibatiboa |
abu | muga-adlatiboa |
par | partitiboa |
psp | postposizioa |
pro | prolatiboa |
soz | soziatiboa |
MUGATASUNA/NUMEROA
mg | mugagabea |
---|---|
ms | mugatu singularra |
mp | mugatu plurala |
mph | mugatu plural hurbila |
ADITZ MOTA
da | da |
---|---|
du | du |
dio | dio |
zaio | zaio |
da-du | da-du |
du-zaio | du-zaio |
dio-zaio | dio-zaio |
da-zaio | da-zaio |
du-dio | du-dio |
da-zaio-du | da-zaio-du |
da-zaio-du-dio | da-zaio-du-dio |