Bilaketa
dist.
non
lema/forma
nola
bilaketa
kategoria
Iragazkiak

Emaitzak: 11

2008
‎Saioko fase luzeena izanda, entzulearen arreta mantendu eta frogatu beha rra dago. Hau modu askotara egiten da: entzuleen ezaugarri sozialak eta hizkera kon tutan hartuz, kontaketan hurrengo datorrena asmatu eraginez, diskurtsiboki aukera egiten utziz...
2010
‎Datozen urteetan hutsune horiek bete dira, gradu berrien onarpena eta gero sortzen diren beharrekin batera (batez ere 3 urtetik 4 urtetara igarotzen diren titulazioetan). Hau modu egokian egin dadin, Gobernu Kontseiluak araudi berri bat onartu du eta horren arabera, datozen urteetan euskaraz eskainiko dena II taulan agertzen da.
2012
‎Lehenengoa hezkuntza kooperatiboari dagokiona da. Hau modu oso garbiandago formulatuta MCCren oinarrizko printzipio bezala: Mondragonen esperientziakooperatiboak adierazten duenez, aurreko printzipioak txertatzeko funtsezkoada behar bezainbesteko giza baliabide edo baliabide ekonomiko bideratzeahezkuntzara, alderdi hauek kontuan hartuta:
2014
‎–Jaxinto, lasaitu zaitez, arren! Hau modu onean konpondu behar dugu. Joxek, berriro.
2015
‎Proiektua guztiz autogestionatua denez, ikasleekberaiek ikusi behar dute nola kudeatu proiektua. Hau modu egokian eginez gero, ikasten ikastekokonpetentzia garatzen da. Azkenik, proiektu guztiak eragile sozial batek planteaturiko erronka bateanoinarritzen direnez, nahitaez egoera sozialen aurrean eduki behar den jokabidearen garapena jasatendute.
‎Hortaz, moduluak aurretik esandakozabalkunderik ez jasan arren, ebaluazio tresnen hobekuntza eta birdiseinu bat bilatuko da, horrelaikasleen garapenaren gertuago dauden datuak jasotzeko ateak zabalduz. Hau modu egokianplanteatzearren, urtero moduluaren diseinuaren ebaluazio bat burutzen da eta aurreko urtekotikabiatuz, aurten ere moduluaren birdiseinua martxan da, horrela 2014/ 2015 ikasturte honetan landu nahiditugun konpetentziak ondo finkatuta utziz. Birdiseinu sistema honek modulua beti egungo egoerakeskatzen dituen beharrei eguneratua egongo dela bermatzen du.
Hau modu iluna hasteko.
2017
‎Ehuneko xafla MALDI espektrometroan sartu aurretikmatrizez estali behar da. Hau modu homogeneoan egin behar da irudi ona eta egokia lortzeko (1.c irudia). Matrizez ehunak estaltzeko teknika ezberdinak erabili dira:
2018
‎Mendi Ordenazioaren ikuspegitik erretxina aprobetxamendua ahalik eta eraginkorrena izan dadin pinudiak zein ohianarte edo dentsitate izan behar duen definitzea komeni da. Hau modu orokorrean definitzea ezinezkoa da, eremu bakoitzak estazio kalitate jakin bat eta baldintza propioak dituelako (klima, orografía, altuera, exposizioa?). Hala ere, zenbait irizpide orokor ezarri daitezke:
‎Inguruko harreman sareetako hizkuntza portaerak aztertu, eta inertziaz bestelako hizkuntzatan dituzten harremanak euskarara ekartzeko hautua egin dute; eta hautua praktikara eraman. Hau modu kolektiboan egitea erabaki dute, denek batera, elkar babestuz eta mezu bateratua zabalduz: gu euskaraz bizitzera goaz!
2023
‎9 Gizartea planetako mugen barruan mantentzeko, giza jardueren kontrola areagotu da, herritarrek demokratikoki hartutako erabakien bidez. Hau modu arrazionalean ezarri ahal izateko, produktuak eta zerbitzuak eskaintzen dituzten enpresak publikoak izan dira.
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...

Bilaketarako laguntza: adibideak

Oinarrizko galderak
katu "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu
!katuaren "katuaren" formaren agerpenak bilatu
katu* "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu
!katu* "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu
*ganatu "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu
!*ganatu "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu
katu + handi "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu
katu + !handia "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu
Distantziak
katu +3 handi "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu
katu +2 !handia "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu
katu +2 !handi* "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu
Formen konbinazioa desberdinak
bero + handi | asko "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu
bero +2 !handi* | !asko* "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak
!bero + handi|asko|gutxi|txiki "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak
Ezaugarri morfologikoekin
proba + m:adj "proba" lema eta jarraian adjketibo bat
proba +2 m:adj "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat
bero + handi|asko + m:adi "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat
proba + m:izearr-erg "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta

Ezaugarri morfologikoak

KATEGORIA
adb adberbioa
adi aditza
adilok aditz-lokuzioa
adj adjektiboa
det determinatzailea
ior izenordaina
izearr izen arrunta
izepib pertsona-izena
izelib leku-izena
izeizb erakunde-izena
lbt laburtzapena
lotjnt juntagailua
lotlok lokailua
esr esaera
esk esklamazioa
prt partikula
ono onomatopeia
tit titulua
KASUA
abs absolutiboa
abl ablatiboa
ala adlatiboa
ban banatzailea
dat datiboa
des destinatiboa
erg ergatiboa
abz hurbiltze-adlatiboa
ine inesiboa
ins instrumentala
gel leku-genitiboa
mot motibatiboa
abu muga-adlatiboa
par partitiboa
psp postposizioa
pro prolatiboa
soz soziatiboa
MUGATASUNA/NUMEROA
mg mugagabea
ms mugatu singularra
mp mugatu plurala
mph mugatu plural hurbila
ADITZ MOTA
da da
du du
dio dio
zaio zaio
da-du da-du
du-zaio du-zaio
dio-zaio dio-zaio
da-zaio da-zaio
du-dio du-dio
da-zaio-du da-zaio-du
da-zaio-du-dio da-zaio-du-dio

Euskararen Erreferentzia Corpusa Euskararen Erreferentzia Corpusa (EEC)
© 2025 Euskaltzaindia