Bilaketa
dist.
non
lema/forma
nola
bilaketa
kategoria
Iragazkiak

Emaitzak: 22

2003
Gure emozio eta sentimenduak egokiro erabiltzea eta ardura sentitzea inplikatzen du horrek.
Gure emozio eta jokamoldeetan pentsamendu jakin batzuek duten eraginaz hausnarketa egiteak baikorrago bihurtzen lagunduko gaitu.
Gure emozio eta jokamoldeetan pentsamendu jakin batzuek duten eraginaz hausnarketa egiteak baikorrago bihurtzen lagunduko gaitu
2004
‎Gizon emakumeok lehenengo sentitu egiten dugu eta ondoren arrazoitu. Gure emozio hori argumentuz janzten dugu aurrean dugunarentzat ulergarri eta, noizbehinka, konbentzigarri ere izan dadin. Ondo ikus gaitzatela nahi dugu askok, batez ere honegatik edo hargatik, guretzako kontu eskale izan daitezkeen horiek.
2008
Gure emozioak dakarzkigu gogora/ zure kantak orora,/ egin baitzenigun hitz/ Kateak eten beharraz/ egin baitzenion kantu/ Haize hegoari/ eta zeure Maitearen begiei.
2009
Gure emozioak babesten ikasi behar dugu.
‎Konfiantza handia daukagu elkarrekin. Gure emozioak eta bihotzak ireki ditugu.
2012
‎Autorregulazioa. Gure emozioak modu egokian kudeatzeko gaitasuna, gure eginbeharrak hobeto bete ditzagun.
‎Alabaina, ezer gutxi dakigu gure emozioei buruz, eta hori askotan beste emozio baten ondorioa da, jakiteko beldurraren ondorioa, hain zuzen. Gure emozioez jabetzen ez bagara, ditugu kudeatu, hots, ditugu emozio onak bideratu, ez txarrak mendean hartu».
Gure emozio sakonak ulertzen dituzte.
2013
‎urtarrilak 11.Hizkuntza: gaztelania." Gure emozioak lantzen": Ostegunetan 17.00 19.00, yoga lokalean.Irakaslea: Pepa Bojo.Hizkuntza:
2014
‎Bertsolarion diskurtsoa matxista, sexista, homofoboa, aitakeriazkoa, politikoki polita... izaten da sarri, jendarteko estereotipoakerreproduzitzen ditugun heinean. Gure emozioetatik ez kantatzeak eramatengaitu politikoki zuzena dena kantatzera ere. Azken batean, bertsolariak ezin duerabateko biluztasunetik kantatu, bere burua babestu beharra dauka, eta segundogutxi batzuetan oso zaila da gai bakoitzaren inguruan sentitzen pentsatzen duenaliseritzea eta diskurtso koherente bat eratzea.
‎" Orokorrean ez dugu emozioen gaineko heziketarik jasotzen. Gure emozioak interpretatzen jakitea garrantzitsua da gure buruak ezagutzeko. Sentitzen duguna identifikatzeko gai bagara koherenteagoak izan gara egiten dugun horrekiko", aurreratu du.
2016
‎Erantzun emozionalak arrazoibide eta estrategien bitartez aldatzeko aukera izateak agerian uzten du kognizioak eragin handia duela emozioak kudeatzean. Gure emozioen jabe izatea da hezkuntza emozionalaren helburua: emozioak kudeatzen ikastea bulkadak ekiditeko.
2017
Gure emozioak nola gobernatu ikastaroa izango da aurrena hasiko dena. Pepa Rojo emakumeen ahalduntzean aditua den psikologoak gidatuko du, eta gaztelaniaz izango da.
‎Bigarrenean murgilduta gaude une honetan, eta web 2.0 fase horretan sortu dira sare sozialak. Gure emozioak beste modu batean azaleratzeko aukera eman digute, alegia, gure artean komunikatzeko beste modu bat eskaini digute sare sozialek. Baina esan beharra dago denbora pasa izatetik profesio izatera pasa direla.
2019
‎aberatsa da, usain ona du, itxura ona du, osagaiak ukitu ditzakegu, eta adimena ere entzun dezakegu prestatzen den bitartean. Gure emozioekin ere lotura estua du, eta bakarra izatearen plusa du. Etxeko eltzekari batek gure amonen eskuak berreskura ditzake, koilaretatik hasi eta laztanetaraino.
2020
‎“Ez dugu errudunik bilatu behar, ez eta enbarazu egin zigun horretan jarri ere; aitzitik, gure bikotekideak gustuko izan dituen jarreretan jarri behar dugu arreta. Gure emozioak adierazteko orduan, komeni da mezuak “nik sentitu dut” tik bidaltzea, “zuk egin didazu” ren ordez. Distantzia jartzea ere komeni da:
2021
Gure emozioak baretzeko janariaz baliatzeak arazo larriak sor ditzake, hala nola elikadura jokabidearen nahasteak.
‎elikadura, loa eta ariketa fisikoa. 5 Gure emozioak entzun, ez kasurik egin eta bide egokien bidez adierazten saiatu. Autoexijentzia maila jaistea eta errua ez botatzea.
2022
‎1 Gure emozioei izena jartzea Gure semeak edo alabak bere emozioak ezagutzen eta haiei izena ematen ikas dezan, hauxe da abiapuntua: guraso garen aldetik, kontziente izatea eta eguneroko bizitzan ditugun sentimenduak adieraztea:
2023
‎Poetika bat. Gure emoziorik intimoenak publikoaren emozio intimoenera iritsi behar du. Transmititzaileak gara, eta horretarako, ditugun lanabesak baliatu behar ditugu.
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...

Bilaketarako laguntza: adibideak

Oinarrizko galderak
katu "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu
!katuaren "katuaren" formaren agerpenak bilatu
katu* "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu
!katu* "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu
*ganatu "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu
!*ganatu "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu
katu + handi "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu
katu + !handia "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu
Distantziak
katu +3 handi "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu
katu +2 !handia "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu
katu +2 !handi* "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu
Formen konbinazioa desberdinak
bero + handi | asko "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu
bero +2 !handi* | !asko* "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak
!bero + handi|asko|gutxi|txiki "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak
Ezaugarri morfologikoekin
proba + m:adj "proba" lema eta jarraian adjketibo bat
proba +2 m:adj "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat
bero + handi|asko + m:adi "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat
proba + m:izearr-erg "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta

Ezaugarri morfologikoak

KATEGORIA
adb adberbioa
adi aditza
adilok aditz-lokuzioa
adj adjektiboa
det determinatzailea
ior izenordaina
izearr izen arrunta
izepib pertsona-izena
izelib leku-izena
izeizb erakunde-izena
lbt laburtzapena
lotjnt juntagailua
lotlok lokailua
esr esaera
esk esklamazioa
prt partikula
ono onomatopeia
tit titulua
KASUA
abs absolutiboa
abl ablatiboa
ala adlatiboa
ban banatzailea
dat datiboa
des destinatiboa
erg ergatiboa
abz hurbiltze-adlatiboa
ine inesiboa
ins instrumentala
gel leku-genitiboa
mot motibatiboa
abu muga-adlatiboa
par partitiboa
psp postposizioa
pro prolatiboa
soz soziatiboa
MUGATASUNA/NUMEROA
mg mugagabea
ms mugatu singularra
mp mugatu plurala
mph mugatu plural hurbila
ADITZ MOTA
da da
du du
dio dio
zaio zaio
da-du da-du
du-zaio du-zaio
dio-zaio dio-zaio
da-zaio da-zaio
du-dio du-dio
da-zaio-du da-zaio-du
da-zaio-du-dio da-zaio-du-dio

Euskararen Erreferentzia Corpusa Euskararen Erreferentzia Corpusa (EEC)
© 2025 Euskaltzaindia