Emaitzak: 10
2007 | ||
Horren adierazle, antolatzaileek adierazitakoa, hots,% 94ean erabilgarria dela aurkeztutako artikulua.Internet nahiz teknologia berriekiko duten interesa kontutan izanik, ez dute baztertzen etorkizunean bestelako lehiaketetan eta egitasmoetan hastea. | Gauzak nola egin ikasi dute.Saria oraindik eskuetan ez badute ere, ikastetxea izango da onuradun nagusia, lortutako saria ordenagailu eramangarri bat baita.• | |
| Gauzak nola egin denbora dala egin zazute ikasi. | |
2016 | ||
Praktikek eta egiteko moduek dute garrantzi gehien. | Gauzak nola egiten diren da garrantzitsua; bidea, helmuga baino gehiago. | |
2017 | ||
Aldaketa moduak sistematizatu nahi ditu. | Gauzak nola egin aurkitu nahi du Europak.Hurrengo pausorik bada eredu hori sortu eta gero. Proiektu guztiek, hiru bizigune nagusiez gain, hiri jarraitzaileak dauzkate. Itsasargietan izandako prozesuak aztertzen dituzte, gero euren hirietan nola aplikatu planifikatzeko.Gainontzeko hirietara zabalduko dela pentsa daiteke, epe luzeagoan. Arazo asko dauzka horrelako proiektu bat aurrera eramateak. | |
Zazpi urte inguru aritu nintzen osabarekin langile moduan ardura gutxiagorekin, baina, bitartean ikasteko aukera handia dago. | Gauzak nola egiten diren ikusten duzu, esperientzia hartzen duzu, gauzak ongi eta gaizki eginez ikasten duzu, hobetzeko aukera ematen dizu horrek, azken finean. Gaur egun dakidan guztia hemen ikasi dut. | |
2018 | ||
Aldarriaren iturburua eta garaia bakarrik ez dira eragozpen izan gatazka honetan. | Gauzak nola egin dituzten ere usu leporatu zaie alarde parekidearen aldekoei, eta inposizio hitza oraindik ohikoa da alardean emakumeak onartzen ez dituztenengan. Del Valleri akats larria iruditzen zaizkio halako interpretazioak: | |
2019 | ||
5 Zein dira arnasguneen erronka nagusiak? 6 Zer egin liteke, erronka horiei egoki erantzuteko?, 7 | Gauzak nola egin behar dira," hemen eta orain", erronka horiei egoki erantzuteko? | |
2020 | ||
Txirrindularitza eskolak baleude, talde horrek etapa aurretik arbelean marraztutako plangintza erakutsi litzateke. | Gauzak nola egin behar diren, taldeko ziklista onenaren erasoa nola prestatu behar den, pieza guztiekin. Jakina, Hirschi k motor handia dauka, estrategia on bati errematea emateko derrigorrezko baldintza. | |
Txirrindularitza eskolak baleude, talde horrek etapa aurretik arbelean marraztutako plangintza erakutsi litzateke. | Gauzak nola egin behar diren, taldeko ziklista onenaren erasoa nola prestatu behar den, pieza guztiekin. Jakina, Hirschi k motor handia dauka, estrategia on bati errematea emateko derrigorrezko baldintza. | |
2023 | ||
Nekatuta sentitu da, eguzkia jaisten hasten den ordu horietan maiz gertatzen zaion bezala begiak lanbrotuta, eta orrialde batetik bestera saltoka ibili da zeini kasu egin eta zeini ez erabaki ezinean. | Gauzak nola egin ez jakiteak urduri jartzen du eta informazioak gainetik eta gaizki irakurtzen eman du ordu erdi luze. Kakalardo baten irudia ikusi du. |
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...
Aldaerak
gauza | 10 (0,07) |
Lehen forma
Gauzak | 10 (0,07) |
Argitaratzailea
ELKAR | 1 (0,01) |
Berria | 1 (0,01) |
Jakin | 1 (0,01) |
aiurri.eus | 1 (0,01) |
alea.eus | 1 (0,01) |
Guaixe | 1 (0,01) |
Labayru | 1 (0,01) |
Bat Soziolinguistika Aldizkaria | 1 (0,01) |
Txintxarri | 1 (0,01) |
Booktegi | 1 (0,01) |
Konbinazioak (2 lema)
gauza nola | 10 (0,07) |
Konbinazioak (3 lema)
gauza nola egin | 10 (0,07) |
Urtea
Bilaketarako laguntza: adibideak
Oinarrizko galderak | |
---|---|
katu | "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu |
!katuaren | "katuaren" formaren agerpenak bilatu |
katu* | "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!katu* | "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu |
*ganatu | "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!*ganatu | "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu |
katu + handi | "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu |
katu + !handia | "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu |
Distantziak | |
katu +3 handi | "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handia | "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handi* | "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu |
Formen konbinazioa desberdinak | |
bero + handi | asko | "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu |
bero +2 !handi* | !asko* | "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak |
!bero + handi|asko|gutxi|txiki | "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak |
Ezaugarri morfologikoekin | |
proba + m:adj | "proba" lema eta jarraian adjketibo bat |
proba +2 m:adj | "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat |
bero + handi|asko + m:adi | "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat |
proba + m:izearr-erg | "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta |
Ezaugarri morfologikoak
KATEGORIA
adb | adberbioa |
---|---|
adi | aditza |
adilok | aditz-lokuzioa |
adj | adjektiboa |
det | determinatzailea |
ior | izenordaina |
izearr | izen arrunta |
izepib | pertsona-izena |
izelib | leku-izena |
izeizb | erakunde-izena |
lbt | laburtzapena |
lotjnt | juntagailua |
lotlok | lokailua |
esr | esaera |
esk | esklamazioa |
prt | partikula |
ono | onomatopeia |
tit | titulua |
KASUA
abs | absolutiboa |
---|---|
abl | ablatiboa |
ala | adlatiboa |
ban | banatzailea |
dat | datiboa |
des | destinatiboa |
erg | ergatiboa |
abz | hurbiltze-adlatiboa |
ine | inesiboa |
ins | instrumentala |
gel | leku-genitiboa |
mot | motibatiboa |
abu | muga-adlatiboa |
par | partitiboa |
psp | postposizioa |
pro | prolatiboa |
soz | soziatiboa |
MUGATASUNA/NUMEROA
mg | mugagabea |
---|---|
ms | mugatu singularra |
mp | mugatu plurala |
mph | mugatu plural hurbila |
ADITZ MOTA
da | da |
---|---|
du | du |
dio | dio |
zaio | zaio |
da-du | da-du |
du-zaio | du-zaio |
dio-zaio | dio-zaio |
da-zaio | da-zaio |
du-dio | du-dio |
da-zaio-du | da-zaio-du |
da-zaio-du-dio | da-zaio-du-dio |