Emaitzak: 6
2001 | ||
Ez dago usainarekin loturiko ohitura berezirik, ez bada baserrietan usain gozoa emateko erabiltzen diren erratzena. Baina hau, aurrean esan dugun bezala, ez da txiri hutsa, | Euskal Herriko baldintzen geografikoen ondorioa baizik. | |
2013 | ||
1) Herriari nazio klase kontzientzia zabaltzea; 2) euskal teoria iraultzailea sortzea; 3) | Euskal Herriko baldintza objektiboetan oinarritutako estrategia baten bidez teoria iraultzailea praktikara eramatea (Ibid.: Ibid. 176). | |
Bertan, euskal gerrillaren ezaugarriak definitu zituen, kolonialismoaren kontrako ikuspegi ideologikopean. Haatik, praxiari dagokionez, ETA laster jabetu zen Hirugarren Munduko eta | Euskal Herriko baldintza objektiboen arteko ezberdintasunez gerra iraultzailea aurrera eramateko. Horregatik, eta Euskal Herriko baldintza objektiboak kontuan hartuta, ETAk gerra iraultzailearen hausnarketa teorikoa garatzen jarraitu zuen; Carta a los intelectuales, Bases teóricas de la guerra revolucionaria eta Hacia una estrategia revolucioaria vasca idatzietan garapen hori islatuz. | |
Haatik, praxiari dagokionez, ETA laster jabetu zen Hirugarren Munduko eta Euskal Herriko baldintza objektiboen arteko ezberdintasunez gerra iraultzailea aurrera eramateko. Horregatik, eta | Euskal Herriko baldintza objektiboak kontuan hartuta, ETAk gerra iraultzailearen hausnarketa teorikoa garatzen jarraitu zuen; Carta a los intelectuales, Bases teóricas de la guerra revolucionaria eta Hacia una estrategia revolucioaria vasca idatzietan garapen hori islatuz. Hain zuzen ere, IV. asanbladan onartutako ekintza errepresio ekintzaren azalpenean suma daiteke garapen horren funtsa, Estatua militarki garatzeko ezintasunaz arduratuta, ETAk deitutako iraultza integralean herriaren inplikazioa eskatzen duelarik, eskema gerrillari hutsak alboratuz. | |
2017 | ||
Ez genuen asko uste gertatu zaiguna gertatuko zitzaigunik. ereduaren emaitza batez bestekoan aski antzua izan da | Euskal Herriko baldintza soziolinguistiko gehienetan. Izan ere, transmisio eta sozializazio naturalik gabeko ikasketa akademiko formalak ez du ezer askorik balio izan euskaldun berrien gaitasun komunikatiboa eta motibazioa behar adina gotortzeko. | |
2020 | ||
Adar dezente aztertu lirateke antzerkiaren egungo osasuna aztertzeko. Ez dira berdinak Hego eta Ipar | Euskal Herriko baldintzak, ez EAEkoak eta Nafarroakoak ere; ez dira berdinak euskarazko sorkuntzenak eta elebidunenak, ez aktoreenak eta teknikarienak, elkarteenak eta enpresenak, ikuslearenak eta produktorearenak. Guztiak dira beharrezkoak antzerkiaren biziraupenerako eta gutxiengoa dago bizirik. |
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...
Aldaerak
euskal | 6 (0,04) |
Lehen forma
Euskal | 6 (0,04) |
Argitaratzailea
Konbinazioak (2 lema)
euskal herri | 6 (0,04) |
Konbinazioak (3 lema)
euskal herri baldintza | 6 (0,04) |
Urtea
Bilaketarako laguntza: adibideak
Oinarrizko galderak | |
---|---|
katu | "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu |
!katuaren | "katuaren" formaren agerpenak bilatu |
katu* | "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!katu* | "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu |
*ganatu | "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!*ganatu | "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu |
katu + handi | "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu |
katu + !handia | "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu |
Distantziak | |
katu +3 handi | "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handia | "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handi* | "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu |
Formen konbinazioa desberdinak | |
bero + handi | asko | "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu |
bero +2 !handi* | !asko* | "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak |
!bero + handi|asko|gutxi|txiki | "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak |
Ezaugarri morfologikoekin | |
proba + m:adj | "proba" lema eta jarraian adjketibo bat |
proba +2 m:adj | "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat |
bero + handi|asko + m:adi | "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat |
proba + m:izearr-erg | "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta |
Ezaugarri morfologikoak
KATEGORIA
adb | adberbioa |
---|---|
adi | aditza |
adilok | aditz-lokuzioa |
adj | adjektiboa |
det | determinatzailea |
ior | izenordaina |
izearr | izen arrunta |
izepib | pertsona-izena |
izelib | leku-izena |
izeizb | erakunde-izena |
lbt | laburtzapena |
lotjnt | juntagailua |
lotlok | lokailua |
esr | esaera |
esk | esklamazioa |
prt | partikula |
ono | onomatopeia |
tit | titulua |
KASUA
abs | absolutiboa |
---|---|
abl | ablatiboa |
ala | adlatiboa |
ban | banatzailea |
dat | datiboa |
des | destinatiboa |
erg | ergatiboa |
abz | hurbiltze-adlatiboa |
ine | inesiboa |
ins | instrumentala |
gel | leku-genitiboa |
mot | motibatiboa |
abu | muga-adlatiboa |
par | partitiboa |
psp | postposizioa |
pro | prolatiboa |
soz | soziatiboa |
MUGATASUNA/NUMEROA
mg | mugagabea |
---|---|
ms | mugatu singularra |
mp | mugatu plurala |
mph | mugatu plural hurbila |
ADITZ MOTA
da | da |
---|---|
du | du |
dio | dio |
zaio | zaio |
da-du | da-du |
du-zaio | du-zaio |
dio-zaio | dio-zaio |
da-zaio | da-zaio |
du-dio | du-dio |
da-zaio-du | da-zaio-du |
da-zaio-du-dio | da-zaio-du-dio |