2004
|
|
Horrela, UCEren helburua da zerbitzu unibertsalerako sarbidea bermatzea, zerbitzua etetearen aurrean erabiltzaileari babes egokia ematea, eta gardentasuna bermatzea kontratuaren baldintzetan, hornidurako eta zerbitzua emateko segurtasunean. Kontsumitzaileen Batasunak gehitu du estatutu horrek erreklamazio mekanismoak berrikustea ere ekarriko lukeela, erabiltzaileek organo erregulatzaileetan parte hartuko dutela bermatzea eta
|
Espainian
zerbitzu publikoen kalitatea ebaluatzeko agentzia bat sortzea.
|
2007
|
|
Espainian, telefonia mugikorra EBko batezbestekoa baino %8, 5 eta %48, 6 garestiagoa da, Europako Batzordeak komunikazio elektronikoen merkatuei buruz egindako txostenetik (FACUA) ondorioztatu duenez. Zehazki, Movistar eta Vodafoneren erabiltzaileen hileko batez besteko gastua —Europako azterketan sartuta dauden
|
Espainian
zerbitzua ematen duten bi operadoreena— Europako batez bestekoa baino %48 handiagoa da, zeharkako zergak barne, telefonia mugikorreko kontsumo handiagatik. Bien arteko aldea %30ekoa da batez besteko kontsumoan, %300 ingurukoa baita Vodafoneren erabiltzaileek Espainian gastatzen dutena (33,26 euro hilean) eta Sonofonek Danimarkan gastatzen dutena (8,5 euro) alderatuz gero.
|
|
Gaur egun, praktika gomendagarria da mugikorraren erabiltzaile guztientzat. Kontsumitzaileez arduratzeko asmoz, Lehiaren Batzorde Nazionalak ikerketa bat ireki du
|
Espainian
zerbitzua ematen duten hiru operadore nagusiek, Movistarrek, Vodafonek eta Orangek, prezioak hitzartu zituzten otsailean, fakturazioan biribiltzea eragozten duen legea indarrean sartzeari erantzun koordinatua emateko. Prezioak ituntzea legez kanpoko jarduera bat da, lehia askearen aurka egiten duena eta kontsumitzailearentzako prezioak igotzea ekartzen duena.
|
|
|
Espainian
zerbitzu hori eskaintzen duten 175 aerotaxi eta Sustapen Ministerioak baimendutako 56 konpainia pribaturekin, gure herrialdea munduko hirugarren eskaera kopuru bihurtu da, Erresuma Batuaren eta Estatu Batuen atzetik, garraio mota horretan aitzindari baita. Aurreikuspenen arabera, kopuru horiek hazten jarraituko dute hurrengo urteetan; izan ere, 2006an, aerotaxian Espainian egindako hegaldien kopurua %16 handitu zen, eta 2007an %15 handitu dela kalkulatzen da.
|
2008
|
|
Horrek hirugarren tokian jarri du(% 27,3) gainerako estatu kideen aldean, Finlandiaren(% 68) eta Danimarkaren(% 42,06) atzetik. Bestalde, Batzordeak
|
Espainian
zerbitzuak eta paketeak bereizita eskaintzeko joera dagoela egiaztatu du. 2006 urtearen amaieran, telefonia finkoko sareak erabiltzen zituzten egoiliarren heren bat eskaintza bereizietara harpidetu zen, nahiz eta bosten batek gehien saldutako zerbitzu paketea kontratatu zuen:
|
2009
|
|
urtean, 8.000 erreklamazio jarri zituzten
|
Espainian
zerbitzu horiek ematen dituzten enpresen aurka.
|
2012
|
|
Amazon Marketplace ere kontuan hartzeko beste aukera bat da bigarren eskuko produktuak saltzea, baita lehenago Amazonen erositako produktuak ere. Hala ere, oraingoz
|
Espainian
zerbitzu honek muga batzuk ditu eta ez du uzten produktu elektronikoak saltzen.
|
2017
|
|
Hipoteka broker edo finantza bitartekari bidez kontratatzeak duen abantaila nagusia zerbitzu praktiko eta erosoa eskaintzea da.
|
Espainian
zerbitzu horrek herrialde dituen gardentasun berme berberak ez izateaz gain, praktika hori askoz ere zabalduagoa dagoenez, honako abantaila hauek aipa daitezke: Baldintzak hobetzen ditu.
|
2020
|
|
Datu horiek gorabehera, denboraldi bakoitzean arropak, galtzak, alkandorak, berokiak… erosten jarraitzen dugu, eta oso gutxitan erabiltzen ditugu, gero ahaztuta uzteko. Hori dela eta, enpresa batzuek arropa alokatu dute,
|
Espainian
zerbitzu berri bat, “ia ez da aztertu, baina Erresuma Batuan eta Estatu Batuetan bizitzeko modu bat da, egunero janzteko modu bat, jantzietan dirua xahutu eta beti modara joan beharrik gabe”, Lola Ribasek, Ouh Lo Là plataformaren sortzaileak, dioenez. Ideia hori bera nagusitzen hasi da low cost moda kateen artean, hala nola H&M, azaroan Stockholmen (Suedia) arropa alokatzeko lehen zerbitzua ireki zuena.
|