2007
|
|
|
Eragin
positibo horiez gain, aitona amonek eragin kaltegarria ere izandezakete; besteak beste, bilobak gaizki hezten eta gehiegi mimatzen badituzte.Kontua da aitona amonek gurasoek ematen dutena eman dezaketela, bainaheziketak ezartzen dituen beharrik gabe. Horrenbestez, askotan aitona amonekbilobei nahi duten guztia ematen diete, eta ez diete inongo araurik ezartzen, ondorioak ondorio (Rico, Serra eta Viguer, 2001).
|
2008
|
|
Nire galdera zera izango litzateke, hori kultura bakarrik den, eta kulturatik bakarrik ordaindu behar al den.
|
Eragin
positiboak izan ditu maila urbanistiko eta diplomatikoan, baina ez dadila kulturaren zakutik atera ez da dena hortik atera baina asko bai, kargak banatu ditzatela, ze kultura beti izaten da diru gutxien daukan departamentua. Guggenheimen kasuan, beste aspektu batzuei erantzuten badie, ikusi litzateke beste zaku batzuetatik ere dirua lortzeko bidea, logika gaizto horretan ez sartzeko, handia egiteagatik txikiari kentzearen logika, alegia.
|
|
Produktu freskoagoak, zaporetsuagoak eta iraunkorragoak egiteko aukera ematen du, garaian bertan ekoizten baitira, kontserbatzailerik gabe eta pestizidak gutxiago edo batere erabili gabe, eta oso denbora gutxian ekoizten direnetik kontsumitzailearengana iristen diren arte.
|
Eragin
positiboa du kontsumitzailearengandik hurbil dagoen ekonomian, tokiko ekoizleen garapen jasangarria eta lurren aprobetxamendua bultzatzen baititu elikagaiak ekoizteko. Nola egin zoroa “Localtariano” bihurtzea aukera pertsonala denez, kontsumitzaile bakoitzak erabakitzen du mugak non jarri, aukerak kontuan hartuta.
|
2009
|
|
taldekideen eta adituen arteko ikaskuntza irizpideekin, politikan eta hedabideetan duten eraginarekin, eta prozesuari berari buruzko gogoetekin.
|
Eragin
positiboa izan dute parte hartzaile ez adituen ezagutza (zientzi kultura) mailan eta auzi teknikoei buruz iritzia emateko ahalmenean. Ikaskuntza horrek, batetik, gai konkretuen interpretazioa eta ulerkuntza dakar (barne prozesua), eta, bestetik, gizarte ikaskuntza (ikaskuntza prozesu komun batean, talde baten jokabidearekin lotutako kanpo prozesua).
|
2012
|
|
Normala da, hasieran, adinekoek lotsa sentitzea zenbait jarduera egitean, baina esperientziak erakusten du sentsazio hori galdu egiten dela praktikarekin, eta onurak nabariak direla.
|
Eragin
positiboa du autoestimuan eta hobetzeko gaitasunean, eta, aldi berean, parte hartzaileek atsegina pasatzen dute. Zahartze aktiboa eta prebentzio primarioa Lehen mailako prebentzioari esker, “arrisku egoeran dauden pertsonak kokatzen dituzten beste arazo batzuei laguntzen dieten” faktoreak murriztu daitezke, ikerketaren arabera.
|
2013
|
|
|
Eragin
positiboagoa du politikak kultura gaelikoan egun?
|
2014
|
|
Alkoholak kitzikatzen dituen endorfinen jarduera blokeatzen dute.
|
Eragin
positiboa dute, batez ere kognizioen eta portaeraren terapiarekin bateratzen direnean.
|
|
–
|
Eragin
positiboa du hainbat testetan lortutako emaitzetan, hala nola Irudi ezagunen parekatze testaren edo Porteus en labirintoen testaren emaitzetan.
|
2015
|
|
Beste 9 erregistrok aldagai berriak aipatzen dituzte, batzuek eragin positiboa dute eta beste batzuek negatiboa.
|
Eragin
positiboa dutenen artean, batzuek langilearengan kokatzen dute fokua: " saiatzen ari dela ikusteak"," euskaraz egiten ez badu ere, argi adierazteak ulertzen duela" eta" euskaraz jakin behar duela jakiteak".
|
|
|
Eragin
positiboak ala negatiboak diren bereizteko gai izan naiz, baina lanak izan ditut zer
|
2016
|
|
Turismoak BPGan duen pisua %7, 4ra igo da lurraldean, eta Donostian %10ekoa da.
|
Eragin
positiboekin batera, ordea, badira kontrakoak ere. Olanok onartu du Donostian" masifikazio arazoak" izan direla, eta horren kexu dira, adibidez, Parte Zaharreko bizilagunak:
|
|
|
Eragin
positiboak ala negatiboak diren bereizteko gai izan naiz, baina lanak izan ditut zer motatako eragina den erabakitzeko
|
2023
|
|
"
|
Eragin
positiboa" duen ekimena
|
|
□
|
Eragin
positiboa
|