2015
|
|
|
Egun
ere, Modernitatean gertatu bezala, politikak eta zientziak (enpresa mundua) bat egiten dute; oligarka politikoak eta ekonomikoak elkarlanean ari dira; elkarlana baino, elkarmenderakuntza esan genuke, elkarren beharra baitute biek. Lobby ezberdinek politikarien laguntza behar duten bezala ateak ireki diezaizkioten, politikari ez adituek zientzialari eta aditu ezberdinen aholkuak eta gomendioak behar izaten dituzte bat batean agertzen diren arazoei aurre egin ahal izateko.
|
|
Lehenik eta behin, ezin dugu ahaztu Jose Antonio Ardanza, Josu Jon Imaz, Nicolas Redondo Terreros eta beste askok non amaitu duten politikagintzarekin bukatu eta berehala.
|
Egun
ere, jada estatu mailan, bestelako hamaika kasu topatu ditzakegu. Estatuburu izandakoei dagokienez, aski ezaguna da, besteak beste, Felipe Gonzalezek eta Jose Maria Aznarrek Gas Natural eta Endesa enpresetan egiten dutela lan, hurrenez hurren; badira, noski, kontrako zentzuan jauzia egin dutenak ere.
|
|
|
Egun
ere, Volodia zen hura ondasun preziatua da, Ñuñori ardura galde egiten diote, dadin arrantzarako, dadin Carenerora iragateko ostra haztegiko potinak sobera arinak dira eta erraxki itxulastekoak. Halatan, Peluok eta Pombitok, Lichik Fray Benitotik heldu denean, Pedritok, El Guajiro k eta bestek, Ñuñoren yola baliatzen dute beraiena bailitzan.
|
2016
|
|
Harrez geroztik ez da berriro argitaratu.
|
Egun
ere zensura ote?
|
2017
|
|
|
Egun
ere, Modernitateko instituzio bertikalek eta autoritateak mesfidantza sortu arren, hilzorian egon arren, jarraitzen du Oskolak meritokrazian oinarritzen, ñabardurak ñabardura. Ikasle guztiek mailak erraztasunez igaro ditzaten behar beste erraztasun eman ohi diren arren, ikasle guztiek aukera berdinak dituztela sinestarazi nahi zaigun arren, estrategia horren atzean meritokrazia dago oraindik ere.
|
|
pedagogiari dagokionez behintzat, oso gutxi berritzen da.
|
Egun
ere, kultura postmodernoaren ezaugarri izanik, Hipermodernitate honetan, irakasleen artean makina bat diskurtso, jarrera eta ekintza bereizi daitekeen arren, eskolek jarraitzen dute elkarren klonak izaten funtsean; itxura aldatuta ere, denek jarraitzen diote logika berari, oraindik ere. Pedagogia ildo berritzaileak sistema ekonomiko hiperkapitalistak fagozitatu ditu, bereak egin ditu, hartu, antolatu, egokitu eta irakasleekin kontatu gabe ezartzen ditu aparteko berrikuntza balira bezala, benetan ezer gutxi aldatzen dutenean funtsean.
|
2022
|
|
Hurrengo astean ikasgelan aztertzen zen hitzaldia, ikasleek irakurritakoari buruz argitutakoa, bere zalantzen aurrean idazleak erakutsitako jarrera, itaunen egokitasuna... eta berriz ere irakurritakoari buruz iritzia aldatu, osatu ote zen beraien buruan.
|
Egun
ere, antzera prestatzen dugu saioa idazle bat irakurritako liburuaz hitz egitera etortzeko denean. Baina ekitaldia ikastorduetan eta ikastetxeko liburutegian egiten da, ez kultura etxean eta herri osoari zabalik.
|