Emaitzak: 3
2008 | ||
| Egoera sinpleetatik abiatuz (ikasketa puntualak), ikasgelan eta eguneroko bizitzan sortzen zaizkion egoera konplexuak ulertzeko eta egoera horiei aurre egiteko, ikasleak dituen premiei egoki erantzungo dieten tresna sendoak eskaintzea da proiektuaren helburu nagusia. IKASYS Proiektuko jarduera didaktikoak helburu espezifiko gisa definitutako ikasketa puntualak lortzen trebatzen ditu ikasleak, eta ikasketa puntual horien sistematizazioarekin konpetentzien garapenera bideratutako hezkuntzaren aurrean jartzen ditu. | |
2013 | ||
Gure polisaren kasuan hiztun komunitate batzuk ia osorik, beste batzuek adar sendoak botata eta beste batzuen fragmentuak daude lurralde berean. | Egoera sinpleagoa, hala ere, kontinenteetako beste leku askoren aldean. | |
2019 | ||
Beldjehem (2013) eta Genero et al. (2003) lanak kontutan hartuaz, egoera makinen tamaina eta komplexutasuna neurtzeko ondorengo metrikak erabili ditugu: | Egoera Sinpleen Kopurua (ESK, tamaina neurtzeko), EgoeraKonposatu Kopurua (EKK, tamaina neurtzeko) eta McCaberen Zenbaki Ziklomatikoa (Egituraren Konplexutasunaneurtzeko). Metrika hauek, egoera makinen kasura egokitu dira. |
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...
Aldaerak
egoera | 3 (0,02) |
Lehen forma
Egoera | 3 (0,02) |
Argitaratzailea
UEU | 1 (0,01) |
Pamiela | 1 (0,01) |
Bat Soziolinguistika Aldizkaria | 1 (0,01) |
Konbinazioak (2 lema)
egoera sinple | 3 (0,02) |
Konbinazioak (3 lema)
egoera sinple abiatu | 1 (0,01) |
egoera sinple kopuru | 1 (0,01) |
Urtea
Bilaketarako laguntza: adibideak
Oinarrizko galderak | |
---|---|
katu | "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu |
!katuaren | "katuaren" formaren agerpenak bilatu |
katu* | "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!katu* | "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu |
*ganatu | "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!*ganatu | "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu |
katu + handi | "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu |
katu + !handia | "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu |
Distantziak | |
katu +3 handi | "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handia | "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handi* | "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu |
Formen konbinazioa desberdinak | |
bero + handi | asko | "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu |
bero +2 !handi* | !asko* | "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak |
!bero + handi|asko|gutxi|txiki | "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak |
Ezaugarri morfologikoekin | |
proba + m:adj | "proba" lema eta jarraian adjketibo bat |
proba +2 m:adj | "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat |
bero + handi|asko + m:adi | "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat |
proba + m:izearr-erg | "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta |
Ezaugarri morfologikoak
KATEGORIA
adb | adberbioa |
---|---|
adi | aditza |
adilok | aditz-lokuzioa |
adj | adjektiboa |
det | determinatzailea |
ior | izenordaina |
izearr | izen arrunta |
izepib | pertsona-izena |
izelib | leku-izena |
izeizb | erakunde-izena |
lbt | laburtzapena |
lotjnt | juntagailua |
lotlok | lokailua |
esr | esaera |
esk | esklamazioa |
prt | partikula |
ono | onomatopeia |
tit | titulua |
KASUA
abs | absolutiboa |
---|---|
abl | ablatiboa |
ala | adlatiboa |
ban | banatzailea |
dat | datiboa |
des | destinatiboa |
erg | ergatiboa |
abz | hurbiltze-adlatiboa |
ine | inesiboa |
ins | instrumentala |
gel | leku-genitiboa |
mot | motibatiboa |
abu | muga-adlatiboa |
par | partitiboa |
psp | postposizioa |
pro | prolatiboa |
soz | soziatiboa |
MUGATASUNA/NUMEROA
mg | mugagabea |
---|---|
ms | mugatu singularra |
mp | mugatu plurala |
mph | mugatu plural hurbila |
ADITZ MOTA
da | da |
---|---|
du | du |
dio | dio |
zaio | zaio |
da-du | da-du |
du-zaio | du-zaio |
dio-zaio | dio-zaio |
da-zaio | da-zaio |
du-dio | du-dio |
da-zaio-du | da-zaio-du |
da-zaio-du-dio | da-zaio-du-dio |