Bilaketa
dist.
non
lema/forma
nola
bilaketa
kategoria
Iragazkiak

Emaitzak: 15

2003
‎Bigarren urteurrena bete ondoren, eta astero jasotzen duten ia 14.000 harpidedunekin, consumaseguridad.com ek zabaldu egin du bere apustua, eduki berriekin eta formatu berri batekin, pilatutako informazioa eskuratzeko aukera eman nahi baitu – 3.000 artikulu, artikulu berezi eta orain arte argitaratutako berriak. Eduki berriek elikagaien segurtasunaren kontzeptua alderdi ukiezinago batera zabaltzen dute, hots, elikagaiekiko konfiantzara. Formatu berriak, berriz, kontsultan ordena eta zehaztasun handiagoa sartzeaz gain, irudi atseginagoa eta erakargarriagoa eskaini nahi du, Internetek azken urteotan finkatu dituen proposamen grafikoekin bat datorrena.
‎Formatu berriak, berriz, kontsultan ordena eta zehaztasun handiagoa sartzeaz gain, irudi atseginagoa eta erakargarriagoa eskaini nahi du, Internetek azken urteotan finkatu dituen proposamen grafikoekin bat datorrena. Eduki berriak, formatu berriak Consumaseguridad.com sortu zeneko funtsa orain aurkezten den bertsio berrian mantentzen da. Hala ere, eta hainbat esparrutako adituek kontuan hartzen dituzten jarraibideei eta gomendioei jarraiki, elikagai toxiinfekzioetara mugatutako elikadura segurtasunaren kontzeptua zabaldu egiten da bertsio berrian, hasiera batean urrunak diruditen baina, zalantzarik gabe, harremana duten eremuetara.
2005
Eduki berri horiek gure ezagupenekin integratzea, gure lehengo egiturakognitiboak aldatuz.
‎Halaz ere, eduki berriek ez dute ikaslearen egitura kognitibotikurrunegi edo hurbilegi egon behar. Eduki berria ikaslearen egitura kognitibotik osourruti badago, edukiez jabetzea zailegi gertatuko zaio ikasleari. Eduki berria ikaslearen egitura kognitibotik oso gertu edo oso hurbil badago, eduki berria errazegiaizango da ikaslearentzat.
‎Eduki berria ikaslearen egitura kognitibotik osourruti badago, edukiez jabetzea zailegi gertatuko zaio ikasleari. Eduki berria ikaslearen egitura kognitibotik oso gertu edo oso hurbil badago, eduki berria errazegiaizango da ikaslearentzat.
Eduki berriak ikasleek dakizkiten edukietara egokitzea. Horrela, irakaskuntza ikaskuntzan progresio koherentea gertatuko da.
‎Beraz betekizunak formalki eta terminologikoki presoaren birgizarteratzeko baldintzak dira, horien benetako edukia bestelako logika prebentibo eta ordaintzaileari egokitzekoak baldin badira ere. Eduki berriak eduki zaharren moldetan sartu nahiak interpretazio arazo gehiago eragingo ditu ezbairik gabe, gauza guztiek bezala erakunde juridikoek ere zentzua galtzen dutelako esana eta izana bat ez datozenean.
2010
‎Ordenagailu eta telefono baten arteko nahastea da iPad, eta 9,7 hazbeteko ukipen pantaila du. Eduki berriak banatzeko plataforma bihurtu nahi du produktuak, jokoak, liburuak eta egunkari elektronikoak esaterako.
‎Ildo horretatik, Sail hau eta EITB gogor ari dira lanean Euskadiko Turismoaren web orria berritzeko eta modernizatzeko. Eduki berriak sartuko dira, eta eduki horien bitartez lortu nahi da web orri hori erakargarriagoa izatea Euskadi bisitatzera etortzen diren turistentzat. Lortu nahi da, halaber, ataria berritzaileagoa eta nabigagarriagoa izatea, baita telebista kanal berriaren osagarri izatea ere.
2012
‎Espainiaren eta Amerikaren arteko “migrazioaren fenomenoak dakarren kultura eta gizarte ekarpen handiari buruz hausnartzen laguntzea” du helburu berrikuntza horrek. Eduki berriez gain, MigraVentura.net ek, Espainiako Atzerrirako Herritartasun Zuzendaritza Nagusiaren (MTIN) diru-laguntzarekin, bere irudia berritu du, informazioa ikusgarriago egiteko eta atarian nabigatzea eta Espainiako emigrazioarekin lotutako txostenak, dokumentu ofizialak eta liburuak bezalako dokumentaziorako sarbidea errazteko. MigraVentura.net eko arduradunentzat, Espainiako iraganeko emigrantearen esperientziak balio behar du ulertzeko zer esan nahi duen “emigratzeko abenturak”, eta “gaur egun Espainiara datozen etorkinekiko bazterketa eta axolagabekeria arriskuaren aurkako antidotorik onena aurkitzeko”.
2013
‎Zurezko gurutzea poltsikotik atera eta eskuetan ibili zuen. Eduki berri zuen ideia aztertzen ari zen.
2015
‎[Irakaskuntza metodo berria] ikaskuntzaren helburu bihurtzen da. Eduki berri horiek badituzte, aldi berean, euren konbentzioak eta hizkera berezia. Aurkezpenaren fase bakoitzean azaldu egin behar dira konbentzio horiek, jatorrizko ezagutzekin batera (Brousseau, 1997).
2021
‎Hirugarrenik," Ikus entzunezko Formatu eta Eduki Berriak" esku hartze programaren diseinua aurkeztu eta berau Mondragon Unibertsitateko Komunikazioa Graduko 4 mailan nola inplementatu zen deskribatu da. Programa hori Design Thinkingaren faseetan oinarrituta diseinatu zen, eta ikasleen auto eraginkortasun sortzailean eraginik ote duen ebaluatu du tesi honek (Atal Aplikatua).
2023
Eduki berria sor dezake adimen artifizialak; eta albiste bati buruzko txio baten lerroburu onena idatzi. Are gehiago, azalak automatiza ditzake, eta irudiak eta bideoak sortu.
‎Orain zer? Eduki berrien esperoan, surf egitera ateratzen direnak olatuen zain nola.
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...

Bilaketarako laguntza: adibideak

Oinarrizko galderak
katu "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu
!katuaren "katuaren" formaren agerpenak bilatu
katu* "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu
!katu* "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu
*ganatu "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu
!*ganatu "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu
katu + handi "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu
katu + !handia "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu
Distantziak
katu +3 handi "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu
katu +2 !handia "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu
katu +2 !handi* "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu
Formen konbinazioa desberdinak
bero + handi | asko "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu
bero +2 !handi* | !asko* "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak
!bero + handi|asko|gutxi|txiki "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak
Ezaugarri morfologikoekin
proba + m:adj "proba" lema eta jarraian adjketibo bat
proba +2 m:adj "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat
bero + handi|asko + m:adi "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat
proba + m:izearr-erg "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta

Ezaugarri morfologikoak

KATEGORIA
adb adberbioa
adi aditza
adilok aditz-lokuzioa
adj adjektiboa
det determinatzailea
ior izenordaina
izearr izen arrunta
izepib pertsona-izena
izelib leku-izena
izeizb erakunde-izena
lbt laburtzapena
lotjnt juntagailua
lotlok lokailua
esr esaera
esk esklamazioa
prt partikula
ono onomatopeia
tit titulua
KASUA
abs absolutiboa
abl ablatiboa
ala adlatiboa
ban banatzailea
dat datiboa
des destinatiboa
erg ergatiboa
abz hurbiltze-adlatiboa
ine inesiboa
ins instrumentala
gel leku-genitiboa
mot motibatiboa
abu muga-adlatiboa
par partitiboa
psp postposizioa
pro prolatiboa
soz soziatiboa
MUGATASUNA/NUMEROA
mg mugagabea
ms mugatu singularra
mp mugatu plurala
mph mugatu plural hurbila
ADITZ MOTA
da da
du du
dio dio
zaio zaio
da-du da-du
du-zaio du-zaio
dio-zaio dio-zaio
da-zaio da-zaio
du-dio du-dio
da-zaio-du da-zaio-du
da-zaio-du-dio da-zaio-du-dio

Euskararen Erreferentzia Corpusa Euskararen Erreferentzia Corpusa (EEC)
© 2025 Euskaltzaindia