2003
|
|
Bigarren urteurrena bete ondoren, eta astero jasotzen duten ia 14.000 harpidedunekin, consumaseguridad.com ek zabaldu egin du bere apustua, eduki berriekin eta formatu berri batekin, pilatutako informazioa eskuratzeko aukera eman nahi baitu – 3.000 artikulu, artikulu berezi eta orain arte argitaratutako berriak.
|
Eduki
berriek elikagaien segurtasunaren kontzeptua alderdi ukiezinago batera zabaltzen dute, hots, elikagaiekiko konfiantzara. Formatu berriak, berriz, kontsultan ordena eta zehaztasun handiagoa sartzeaz gain, irudi atseginagoa eta erakargarriagoa eskaini nahi du, Internetek azken urteotan finkatu dituen proposamen grafikoekin bat datorrena.
|
|
Formatu berriak, berriz, kontsultan ordena eta zehaztasun handiagoa sartzeaz gain, irudi atseginagoa eta erakargarriagoa eskaini nahi du, Internetek azken urteotan finkatu dituen proposamen grafikoekin bat datorrena.
|
Eduki
berriak, formatu berriak Consumaseguridad.com sortu zeneko funtsa orain aurkezten den bertsio berrian mantentzen da. Hala ere, eta hainbat esparrutako adituek kontuan hartzen dituzten jarraibideei eta gomendioei jarraiki, elikagai toxiinfekzioetara mugatutako elikadura segurtasunaren kontzeptua zabaldu egiten da bertsio berrian, hasiera batean urrunak diruditen baina, zalantzarik gabe, harremana duten eremuetara.
|
2005
|
|
|
Eduki
berri horiek gure ezagupenekin integratzea, gure lehengo egiturakognitiboak aldatuz.
|
|
Halaz ere, eduki berriek ez dute ikaslearen egitura kognitibotikurrunegi edo hurbilegi egon behar.
|
Eduki
berria ikaslearen egitura kognitibotik osourruti badago, edukiez jabetzea zailegi gertatuko zaio ikasleari. Eduki berria ikaslearen egitura kognitibotik oso gertu edo oso hurbil badago, eduki berria errazegiaizango da ikaslearentzat.
|
|
Eduki berria ikaslearen egitura kognitibotik osourruti badago, edukiez jabetzea zailegi gertatuko zaio ikasleari.
|
Eduki
berria ikaslearen egitura kognitibotik oso gertu edo oso hurbil badago, eduki berria errazegiaizango da ikaslearentzat.
|
|
|
Eduki
berriak ikasleek dakizkiten edukietara egokitzea. Horrela, irakaskuntza ikaskuntzan progresio koherentea gertatuko da.
|
|
Beraz betekizunak formalki eta terminologikoki presoaren birgizarteratzeko baldintzak dira, horien benetako edukia bestelako logika prebentibo eta ordaintzaileari egokitzekoak baldin badira ere.
|
Eduki
berriak eduki zaharren moldetan sartu nahiak interpretazio arazo gehiago eragingo ditu ezbairik gabe, gauza guztiek bezala erakunde juridikoek ere zentzua galtzen dutelako esana eta izana bat ez datozenean.
|
2010
|
|
Ordenagailu eta telefono baten arteko nahastea da iPad, eta 9,7 hazbeteko ukipen pantaila du.
|
Eduki
berriak banatzeko plataforma bihurtu nahi du produktuak, jokoak, liburuak eta egunkari elektronikoak esaterako.
|
|
Ildo horretatik, Sail hau eta EITB gogor ari dira lanean Euskadiko Turismoaren web orria berritzeko eta modernizatzeko.
|
Eduki
berriak sartuko dira, eta eduki horien bitartez lortu nahi da web orri hori erakargarriagoa izatea Euskadi bisitatzera etortzen diren turistentzat. Lortu nahi da, halaber, ataria berritzaileagoa eta nabigagarriagoa izatea, baita telebista kanal berriaren osagarri izatea ere.
|
2012
|
|
Espainiaren eta Amerikaren arteko “migrazioaren fenomenoak dakarren kultura eta gizarte ekarpen handiari buruz hausnartzen laguntzea” du helburu berrikuntza horrek.
|
Eduki
berriez gain, MigraVentura.net ek, Espainiako Atzerrirako Herritartasun Zuzendaritza Nagusiaren (MTIN) diru-laguntzarekin, bere irudia berritu du, informazioa ikusgarriago egiteko eta atarian nabigatzea eta Espainiako emigrazioarekin lotutako txostenak, dokumentu ofizialak eta liburuak bezalako dokumentaziorako sarbidea errazteko. MigraVentura.net eko arduradunentzat, Espainiako iraganeko emigrantearen esperientziak balio behar du ulertzeko zer esan nahi duen “emigratzeko abenturak”, eta “gaur egun Espainiara datozen etorkinekiko bazterketa eta axolagabekeria arriskuaren aurkako antidotorik onena aurkitzeko”.
|
2013
|
|
Zurezko gurutzea poltsikotik atera eta eskuetan ibili zuen.
|
Eduki
berri zuen ideia aztertzen ari zen.
|
2015
|
|
[Irakaskuntza metodo berria] ikaskuntzaren helburu bihurtzen da.
|
Eduki
berri horiek badituzte, aldi berean, euren konbentzioak eta hizkera berezia. Aurkezpenaren fase bakoitzean azaldu egin behar dira konbentzio horiek, jatorrizko ezagutzekin batera (Brousseau, 1997).
|
2021
|
|
Hirugarrenik," Ikus entzunezko Formatu eta
|
Eduki
Berriak" esku hartze programaren diseinua aurkeztu eta berau Mondragon Unibertsitateko Komunikazioa Graduko 4 mailan nola inplementatu zen deskribatu da. Programa hori Design Thinkingaren faseetan oinarrituta diseinatu zen, eta ikasleen auto eraginkortasun sortzailean eraginik ote duen ebaluatu du tesi honek (Atal Aplikatua).
|
2023
|
|
|
Eduki
berria sor dezake adimen artifizialak; eta albiste bati buruzko txio baten lerroburu onena idatzi. Are gehiago, azalak automatiza ditzake, eta irudiak eta bideoak sortu.
|
|
Orain zer?
|
Eduki
berrien esperoan, surf egitera ateratzen direnak olatuen zain nola.
|