2000
|
|
LINGUA NAVARRORUM EN ZORITXARRA
|
EDO
GIZA ESKUBIDERIK EZA
|
|
3.1 NORTASUNARENIZAERA
|
EDO
EGITURA DEFENTSIBOAK
|
|
5.5 AIPUDUN ALBISTEAK
|
EDO
–IN VOCE. MOTAKOAK
|
2001
|
|
ETXEKOANDREA
|
EDO
MIRABEA
|
|
BERASA
|
EDO
ZALANTZAREN APOLOGIA
|
2002
|
|
KANDIDO
|
EDO
EUSKADI INDEPENDIENTEAREN UKRONIA
|
|
POLIZI INDARRA
|
EDO
PARAPOLIZIALA?
|
|
|
EDO
|
|
|
EDO
|
|
|
EDO
|
|
|
EDO
|
|
|
EDO
|
|
|
EDO
|
|
5 EGIA NAGUSIEN PARADIGMA
|
EDO
EREDU MEKANIKO GLOBALENGAINBEHERA ETA HISTORIOGRAFIA BERRIAK
|
|
3.2 POLITIKOAZ(
|
EDO
POLITIKA BERRASMATU BEHARRAZ)
|
|
KATARSIA
|
EDO
|
2003
|
|
ZER DA MOBBINGA
|
EDO
LANEKO ERASO MORALA?
|
|
XABIER ALEGRIA
|
EDO
GARIKOITZ.
|
|
BIZKAIERAZKO ELERTI (LITERATURAREN) ATZE
|
EDO
EDESTI LABURRA1
|
|
1 EUSKEREAREN EZKUTUAK
|
EDO
MISTERIOAK
|
|
Amen %98k biberoien eta tetinen desinfekzioa gai garrantzitsua dela dioten arren, %41, 7k bakarrik erabiltzen du hotzeko desinfekzioa, metodorik seguruena. Ferrerrek adierazi zuen, osasun publikoko
|
EDO
sistemaren datuen arabera, urtean batez beste 250.000 haur gastroenteritis kasu daudela, eta, beraz, “biberoiak eta tetinak desinfektatzeko hezkuntza funtsezko elementua da”. Amen konfiantza espezialisten iritzian dago(% 87), eta familiartekoen% 4 Emaginen% 55,8k hotzean desinfektatzea gomendatzen duten arren, “oraindik% 18,1ek biberoiak eta tetinak irakiten jarraitzen du”.
|
|
AURREKO KAPITULUAN EGIN OHARREI BURUZKO GOGOETAK, LEGEEN ERABILERA
|
EDO
INTERPRETAZIORAKO OINARRI
|
2004
|
|
AHOZKO TESTAMENTUA
|
EDO
KODIZILOA ESKRITURA PUBLIKOAN JASOTZEKO MODUA
|
|
2 ETIKA APLIKATUA
|
EDO
PRAKTIKOA
|
2005
|
|
8.3 EL DIARIO VASCO
|
EDO
NEUTRALTASUN ITXURA
|
|
8.2 EGIN
|
EDO
ETENGABEKO EDITORIALA
|
|
3.2 INTONAZIOA
|
EDO
DOINUERA
|
|
ESKOLA TAXONOMIKO
|
EDO
SISTEMATIKOAK
|
|
MENDE BERRI BATERAKO DIETARIOA
|
EDO
IRAUNKORTASUNERAKO LANABESA?
|
2006
|
|
UNIBERTSITATE IKASKETAK, TEKNIKOAK
|
EDO
PROFESIONALAK
|
|
IKASKETA
|
EDO
FORMAZIOA, 30 URTE ARTEKO BEZEROAK
|
|
IKASKETA
|
EDO
FORMAZIOA, 30 URTE ARTEKO BEZEROAK
|
|
UNIBERTSITATE IKASKETAK, TEKNIKOAK
|
EDO
PROFESIONALAK FINANTZATZEA
|
|
GRADUATUONDOKO, DOKTORETZA
|
EDO
IKERKETA SUPERKREDITUA
|
|
GRADUATUONDOKO IKASKETEN, MASTERREN
|
EDO
UNIBERTSITATEKO MATRIKULAKO
|
|
3, 6
|
EDO
10 HILABETE
|
|
(**) ESPEDIENTEAN OSO ONGI
|
EDO
BIKAIN DUTEN UNIBERTSITARIOENTZAT
|
|
JARDUTEKO MODUA SENATARIA
|
EDO
GORTEETAKO DIPUTATUA AUZIPEtzEN DENEAN
|
|
INPRIMATZEAREN, GRABAtzEAREN
|
EDO
ARGITARAtzEKO BESTE EDOZEIN TRESNA MEKANIKOREN BIDEZ EGINDAKO DELITUEN ONDORIOZKO PROZEDURA
|
|
HIRU
|
EDO
LAU AHAPALDITAN ESAN
|
|
(lehen zen
|
EDO
) sagarroiak bere buruaerditzera
|
|
2.7 SEGURAKO HIRI GUTUNAREN BERRESPENA
|
EDO
BIGARREN EMATEA
|
|
HIZKUNTZAREN IZPIRITUA,
|
EDO
HIZKUNTZA ETA IZPIRITUA
|
|
BERRITU
|
EDO
HIL
|
2007
|
|
ONDORIOAK
|
EDO
a. Euskara i (ra) kastea bera ere euskararen alde asko egiteko modua izan daiteke. b. Helduen euskalduntzeak funtzio argia dauka normalizazioan, baina bere jarduera horretara begira jarri behar du, eta horretarako bere lana euskalgintzaren barruan ondo integratu behar da. c. Erabilera sustatzea eta praktika sustatzea ez dira nahastu behar.
|
|
2 VOLKSGEIST. ERROMANTIKO?
|
EDO
LITERARIO FILOLOGIKOA
|
|
–VÖLKISCH?
|
EDO
NAZIONAL MUGIMENDUA
|
|
ZENBATERAINOIKUSTENDA PRENTSA BULEGOKO KAZETARIARENESKUA
|
EDO
MARKA?
|
|
KOMUNIKAZIOA
|
EDO
PUBLIZITATEA?
|
|
3 Nola deskribatuko zenuke XXI. mendearen hasierako gizarte ezagutzarengarapenaren inguruko ikerketaren egoera. Garapen soziokognitiboa delako ikerketa eremuaren historiaUNEHISTORIKOAEGILEA (K) ETA URTEA (K)
|
EDO
GERTAKARIAEKARPENA (K)
|
|
MUSIKA TRADIZIONALA
|
EDO
MUSIKA UNIBERTSALA?
|
2008
|
|
IV. IRAKASKUNTZA: GALZORIKO HIZKUNTZARI ERANTZUN NAGUSIA
|
EDO
BAKARRA
|
|
13 ETB1 TELEBISTAREN IKUSLEAK, BEZPERAN HITZA IRAKURRI ZUTEN
|
EDO
EZ KONTUAN HARTUTA. ZARAUTZ, 2006 (15 urteko herritar guztiak eta elebidunak,%)
|
|
14 HITZA EGUNKARIAREN IRAKURLEAK, BEZPERAN ETB1 IKUSI ZUTEN
|
EDO
EZ KONTUAN HARTUTA. ZARAUTZ, 2006 (15 urteko herritar guztiak eta elebidunak,%)
|
|
NAZIO ALIENAZIOAREN ZER NOLAKOA
|
EDO
ARROTZAK ETXEKO BIHURTU ZIRENEKOA
|
|
2.2 DROGA ERABILI
|
EDO
ESKURATZEKO ERA2.2.a. Zigarroa
|
|
P. Zabaletak bakarrik?) pertsonaiak: BAT GIZONA, BI GIZONA, HIRU GIZONA, GIROA ARAZLEA, DEIEMAILEA, TXAKOLINMAIXUA, DENAK
|
EDO
HERRIA sortu eta testuan sartu behar izan zituzten, baita pertsonaia horiek burutu ekintzak ere: txurrutak, tinbal kolpeak, isil uneak, eszenak edo zatiak.
|
|
GERMAN (OFF
|
EDO
ON). Zure aita edo nahiago baduzu,, zure nagusia!?
|
|
HELDUEN BESTE EKINTZA BATZUK IMITATZEN IBENETAKO GAUZAK
|
EDO
JOSTAILUAK ERABILIZ
|
|
5.5 SEKTORE
|
EDO
ATALEKO BATZARRAK
|
|
5.8 ORDEZKO JARDUTE SAILAK
|
EDO
ORGANOAK
|
|
4.3 BAZKIDE PASIBO
|
EDO
GELDOEN ARAZOA
|
|
13.4 ADMINISTRAZIO KOSTUAK JAISTEN NFS ETA NIS
|
EDO
LDAP BITARTEZ
|
|
D AKTIBO INTELEKTUALAK
|
EDO
EZAGUTZA AKTIBOAK (Kapital Intelektuala)
|
|
|
EDO
MUNDUA SINPLEKI AZTERTUA
|
|
GILTZA
|
EDO
EZ NAZAZU ASMATU
|
2009
|
|
KORTEJU
|
EDO
SEGIZIOA
|
|
JARLEKUA, SEPULTURA
|
EDO
ELIZAKO HILOBIA
|
|
HERRI OSAGILE
|
EDO
KURANDERUK
|
|
DOMEKA ETA JOLASA
|
EDO
DANTZALDIA
|
|
SUKALDEA
|
EDO
SUETEA
|
|
ELIZAKO JARLEKUA
|
EDO
SEPULTURA
|
|
FRAIDEAREN TXAKURRAK
|
EDO
ABADE KAZERUA
|
|
ERAMAILEARENTZAKO TITULUAK ETA HORIEK FALTSUAK IZATEA, LAPURTZEA, EBASTEA
|
EDO
GALTZEA
|
|
5 TALDE
|
EDO
BAKARLARI ONENARI GAZTEA SARIA
|
|
M UNDUA PENTSATU NAHIZ,
|
EDO
EZINEZ, pentsatu da (tzen da) Jainkoa. Gero beti problema da nola pentsatu biak batera Jainkoa (gauza bezala gaitzulertzen baita, zentzu gisa bilatu zena) eta mundua, nahitaez batak bestea sobran uzten duela ematen baitu:
|
|
H ERIOTZAREN IRREALTASUNA
|
EDO
EZEREZA adierazi nahita, Epikuroren esaunda famatuak dio: –baldin gu bagara, heriotza ez da; heriotza bada, gu ez gara?.
|
|
GARBI
|
EDO
MORDOLLO, EGIN
|
|
8.12 ESKUINETIK
|
EDO
EZKERRETIKIBILI
|
|
11.2 KIROLTASUNA
|
EDO
FAIR PLAY KONTZEPTUA
|
|
UDAREA, MADARIA
|
EDO
TXERMENA
|
2010
|
|
1 EKONOMIAZ (BERDIN" C" Z
|
EDO
" K" Z)
|
|
: Probintzia guztiak aintzat hartuta, Bartzelonakoek erabiliko dute gehien Internet Eguberrietako erosketak egiteko(% 19k
|
EDO
18k; inkestaren batez bestekoa,% 13koa da).
|
|
2.4.2.> ERACUSALDIAC, > ITZALDIAC>
|
EDO
|
|
IKER BAI EGUNARI ETEKINA ATERATZEKO HEMENTXE EGON BEHARâ? ¦. JAKINA, LAN EGIN BEHAR DA ARRAUNA UTZI
|
EDO
ESTROPUA ZINTZILIKATZEN DUGUNEAN, ZERBAITEKIN JARRAITU BEHARRA BAITAGO, BATEZ ERE, ETXEA ORDAINDU ETA AURRERA EGIN AHAL IZATEKO.
|
|
ANA BAI BAI, KONTXAKO ESTROPADA
|
EDO
BERMEOKOA BEZALAKOAK EZTA?
|
|
DIETA ZORROTZA KOMATXOEN ARTEAN ESANGO NUKE. NIK NEUK, DANETIK JATEN DUT, ONA ETA TXARRAâ? ¦TXOKOLATEA
|
EDO
HORRELAKO GAUZAK, JAN EZIN DITUGUNAK ERE JATEN DITUT, AGIAN PISU ARAZORIK EZ DUDALAKO
|
|
ENTRENATZAILEARI PISUA ASKO GUSTATZEN ZAIONEZ, IA ASTERO, ASTERO EZ ESAN ARREN. EZ BA GAITU LARUNBATEAN PISATZEN, IGANDEAN DA,
|
EDO
BESTELA, ASTEAN ZEHAR ARRATSALDE BATEN ENTRENAMENDUA HASI BAINO LEHEN, USTEGABEKO PISAKETAK IZATEN DIRA
|
|
TXALUPA, PISUEN ARABERA, GEHIAGO
|
EDO
GUTXIAGO SARTZEN DA URETAN, GEHIAGO EDO GUTXIAGO FLOTATZEN DU
|
|
TXALUPA, PISUEN ARABERA, GEHIAGO EDO GUTXIAGO SARTZEN DA URETAN, GEHIAGO
|
EDO
GUTXIAGO FLOTATZEN DU
|
|
URETARA IRTETEKO ORDUA 7,30
|
EDO
ZORTZIRAK LAURDEN GUTXI IZATEN DA, ORDUANTXE ETORTZEN DA AZKENA. BAINA AURRETIK PESAK ETA BESTELAKO ARIKETAK EGIN BEHAR DITUGUNEZ, LEHENAGO ETORRI BEHAR DUGU.
|
|
7.2 FAMILIAREKIN
|
EDO
ZAINTZAILEAREKIN ERABILTZEN DIRENGALDE SORTAK
|
|
7.2 ERREMEDIOAK
|
EDO
ERREKURTSO EZ DEBOLUTIBOAK: BERRAZTERTZE ERREKURTSOA ETA ERREGU ERREKURTSOA
|
|
7.4 LAN PROZESUKO EZOHIKO HELEGITEAK
|
EDO
HELEGITE BEREZIAK
|
|
2.2 AKZIOAREN SORRERA: AUTOBABES
|
EDO
AUTOTUTELAREN DEBEKUA
|
|
6.6 ARRAZOI EKONOMIKO, ANTOLAMENDUZKO, TEKNIKO
|
EDO
EKOIZPENEKOAK DIRELA-ETA EGINDAKO KALERATZE KOLEKTIBOEZ ARDURATZEKO PROZESU ALDAERA (LPL REN 124 ART.)
|
|
6.16 SINDIKATUEN ESTATUTUAK
|
EDO
HAIEN ALDAKETA
|
|
9.3 PREBENTZIOZKO ENBARGOA
|
EDO
BAHITURA
|
|
A. BERO
|
EDO
SU ZUZENA: PARRILLAN ETA PLANTXAN ERRETZEA
|
|
B. ZEHARKAKO SUA
|
EDO
BEROA: LABEAN ERRETZEA
|