Bilaketa
dist.
non
lema/forma
nola
bilaketa
kategoria
Iragazkiak

Emaitzak: 15

2001
Bi faktore horien arteko erlazioen sakontzetik hau jakin ahal izan da, ikaste prozesua garatzen deneko ingurune linguistikoak horien arteko erlazioa baldintzatzen zuela, horietako bakoitzaren eragina matizatuz (Gardner, 1985).
‎gizabanakoenbarneko eta berezko ahalmen kognitiboa eta berezko ezaugarriak (subjektua) alde batetik, eta gizabanakoaren kanpoko bestelako errealitateak, gehienbat errealitate sozialak direnak (objektua), bestetik. Bi faktore horienarteko erlazioetan gehien azpimarratzen den norabidea subjektutik hasi etaobjekturanzkoa bada, objektuarekiko egokitzea eginez, orduan, azpiparadigma kostruktibistaren, barruan sartuko litzateke; baina, alderantziz, gehien azpimarratzen dena objektutik hasi eta subjekturanzkoa bada, objektuarekiko asimilazioa eginez, orduan, informazio prozesaketa azpiparadigma?
2002
‎Euskal ekonomian enpresentzako zerbitzuen hazkunde tasak azkeneko hamabost urteetan ekonomia osoarenak baino handiagoak izandira. Bi faktorek dute hazkunde horretan erantzukizun nagusia. Hasteko, industria enpresen zerbitzu eskariaren gehikuntza, lehiakortasuna helburu izanik.
2005
‎Ikusten dugunez, ikasgelan taldeak osatzeko ikasleen eta lan jarduerenezaugarriak kontuan hartu behar dira. Bi faktore horiek funtsezkoak dira ikasleenmailakatze prozesuari ekiteko. Zer ulertzen dugu ikasleak mailakatzeaz?
2006
‎Sistema horietariko bakoitzean, faktore bultzatzaileak, garapena laguntzen dutenak, eta zaurgarritasun faktoreak, bilakaera ebolutibo normala oztopatzen dutenak, ezberdintzen dira. Bi faktore mota horiek iraunkorrak (denboran egonkor mantentzen direnak) edo iragankorrak izan daitezke.
‎Aurreko atalean aztertu dugu zergatik ez diren periodikoak Eguzkiaren bi kulminazioren arteko denbora tarteak. Bi faktorek eragiten dutela ikusi dugu, eta atal honetan bien eraginak batzerakoan zer gertatzen den aztertuko dugu.
2007
‎Haurraren hizkuntz garapenean izaten diren gertakari jakinetan, fonetika eta semantika alorrei dagokienez mugimendu independenteak somatzen dira. Bi faktore garrantzitsuenak aipatuko ditugu orain.
2008
‎mailak, ordea,% 1,7 bakarrik. Bi faktore horien arteko elkarreragina ere esanguratsua izan da (F (2,426)= 6,43; p< 0,01), aldakortasunaren% 2,9 azaltzen baitu.
2009
‎Anplifikazio kurba konkretu batentzat fluoreszentziaren detekzio ataria gainditzeko behar den ziklokopuruak markatuko du Ct ak. Bi faktoreen menpe egongo da:
‎Bestetik, Euskal Herriko maila ekonomikoa, Barne Produktu Gordina Europako batez bestekoa baino apur bat handiagoa duena. Bi faktore horiek joera kontrajarriak sortzen dituzte, argi dago. Horrela, lehenengoak euskara hedabide berrietan erabiltzea eragozten du nolabait eta bigarrenak, berriz, bultzatu:
2012
Bi faktorek presioa handitu zuten Euskal Herrian: iparretik, Frantziako Iraultzak, nafar, lapurtar eta zuberotar foruak bertan behera utzi zituen; eta hegotik, foruakdeuseztatzeko politikak.
2015
Bi faktore garrantzitsuk eragin zuten gerra hau. Alde batetik, 1967ko gerraren ondoren gertatutako arazoak konpontzeko ezintasuna.
2019
‎Irakasleei bidalitako zundatze baten bidez, haiek eraiki duten corpusaren itxuratze bat marraztu da.Ipar Euskal Herriko klaseetan lantzen diren autoreak, nagusiki maskulinoak eta hegoaldekoak direlaagertzen da. Bi faktore horiek eragina ukanen dute ikaslearen formakuntzan estereotipoak etaulermen arazoak sortuko eta bermatuko dituelako.
‎Gaur egun, garraio publikoa beharrezko aldaketa jasaten ari da soluzio ekologiko eta jasangarrietaruntz. Bi faktore nagusik gidatzen dute eboluzio hau, igorritako kutsadura hazten ari den kontzientziak, batez ere hiriguneetan, eta litiozko baterien prezio murrizketak (2010 geroztik ia% 79 a 1). Hala ere, autobus hibrido eta elektrikoeninplementazioa prozesu erronkagarri bat da, inbertsio kostu handiak behar baitira autobus konbentzionalekin konparatuz.
‎Haurtzarotik nerabezarora arte (bakarrik bi urtetan, 11 urtetik 14 15urtetara arte) multimedia jarduera sedentarioetan emandako denbora asko handitzen da, eta aldiberean, Dieta Mediterraneoarekiko atxikidura ere okerragoa da. Bi faktore hauen arteko erlazioa estuaikusi ez arren, Dieta Mediterraneoarekiko atxikidura ona duten haurrek bideo-joko eta ekintzasedentario totalean denbora gutxiago ematen dute. Badirudi Dieta Mediterraneoarekiko atxikidura onaizateak eta multimedia gailutan denbora gutxiago igarotzeak, gehiegizko pisua saihesteko lagungarriakizan litezkeela.
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...

Bilaketarako laguntza: adibideak

Oinarrizko galderak
katu "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu
!katuaren "katuaren" formaren agerpenak bilatu
katu* "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu
!katu* "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu
*ganatu "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu
!*ganatu "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu
katu + handi "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu
katu + !handia "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu
Distantziak
katu +3 handi "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu
katu +2 !handia "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu
katu +2 !handi* "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu
Formen konbinazioa desberdinak
bero + handi | asko "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu
bero +2 !handi* | !asko* "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak
!bero + handi|asko|gutxi|txiki "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak
Ezaugarri morfologikoekin
proba + m:adj "proba" lema eta jarraian adjketibo bat
proba +2 m:adj "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat
bero + handi|asko + m:adi "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat
proba + m:izearr-erg "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta

Ezaugarri morfologikoak

KATEGORIA
adb adberbioa
adi aditza
adilok aditz-lokuzioa
adj adjektiboa
det determinatzailea
ior izenordaina
izearr izen arrunta
izepib pertsona-izena
izelib leku-izena
izeizb erakunde-izena
lbt laburtzapena
lotjnt juntagailua
lotlok lokailua
esr esaera
esk esklamazioa
prt partikula
ono onomatopeia
tit titulua
KASUA
abs absolutiboa
abl ablatiboa
ala adlatiboa
ban banatzailea
dat datiboa
des destinatiboa
erg ergatiboa
abz hurbiltze-adlatiboa
ine inesiboa
ins instrumentala
gel leku-genitiboa
mot motibatiboa
abu muga-adlatiboa
par partitiboa
psp postposizioa
pro prolatiboa
soz soziatiboa
MUGATASUNA/NUMEROA
mg mugagabea
ms mugatu singularra
mp mugatu plurala
mph mugatu plural hurbila
ADITZ MOTA
da da
du du
dio dio
zaio zaio
da-du da-du
du-zaio du-zaio
dio-zaio dio-zaio
da-zaio da-zaio
du-dio du-dio
da-zaio-du da-zaio-du
da-zaio-du-dio da-zaio-du-dio

Euskararen Erreferentzia Corpusa Euskararen Erreferentzia Corpusa (EEC)
© 2025 Euskaltzaindia