2001
|
|
|
Bi
faktore horien arteko erlazioen sakontzetik hau jakin ahal izan da, ikaste prozesua garatzen deneko ingurune linguistikoak horien arteko erlazioa baldintzatzen zuela, horietako bakoitzaren eragina matizatuz (Gardner, 1985).
|
|
gizabanakoenbarneko eta berezko ahalmen kognitiboa eta berezko ezaugarriak (subjektua) alde batetik, eta gizabanakoaren kanpoko bestelako errealitateak, gehienbat errealitate sozialak direnak (objektua), bestetik.
|
Bi
faktore horienarteko erlazioetan gehien azpimarratzen den norabidea subjektutik hasi etaobjekturanzkoa bada, objektuarekiko egokitzea eginez, orduan, azpiparadigma kostruktibistaren, barruan sartuko litzateke; baina, alderantziz, gehien azpimarratzen dena objektutik hasi eta subjekturanzkoa bada, objektuarekiko asimilazioa eginez, orduan, informazio prozesaketa azpiparadigma?
|
2002
|
|
Euskal ekonomian enpresentzako zerbitzuen hazkunde tasak azkeneko hamabost urteetan ekonomia osoarenak baino handiagoak izandira.
|
Bi
faktorek dute hazkunde horretan erantzukizun nagusia. Hasteko, industria enpresen zerbitzu eskariaren gehikuntza, lehiakortasuna helburu izanik.
|
2005
|
|
Ikusten dugunez, ikasgelan taldeak osatzeko ikasleen eta lan jarduerenezaugarriak kontuan hartu behar dira.
|
Bi
faktore horiek funtsezkoak dira ikasleenmailakatze prozesuari ekiteko. Zer ulertzen dugu ikasleak mailakatzeaz?
|
2006
|
|
Sistema horietariko bakoitzean, faktore bultzatzaileak, garapena laguntzen dutenak, eta zaurgarritasun faktoreak, bilakaera ebolutibo normala oztopatzen dutenak, ezberdintzen dira.
|
Bi
faktore mota horiek iraunkorrak (denboran egonkor mantentzen direnak) edo iragankorrak izan daitezke.
|
|
Aurreko atalean aztertu dugu zergatik ez diren periodikoak Eguzkiaren bi kulminazioren arteko denbora tarteak.
|
Bi
faktorek eragiten dutela ikusi dugu, eta atal honetan bien eraginak batzerakoan zer gertatzen den aztertuko dugu.
|
2007
|
|
Haurraren hizkuntz garapenean izaten diren gertakari jakinetan, fonetika eta semantika alorrei dagokienez mugimendu independenteak somatzen dira.
|
Bi
faktore garrantzitsuenak aipatuko ditugu orain.
|
2008
|
|
mailak, ordea,% 1,7 bakarrik.
|
Bi
faktore horien arteko elkarreragina ere esanguratsua izan da (F (2,426)= 6,43; p< 0,01), aldakortasunaren% 2,9 azaltzen baitu.
|
2009
|
|
Anplifikazio kurba konkretu batentzat fluoreszentziaren detekzio ataria gainditzeko behar den ziklokopuruak markatuko du Ct ak.
|
Bi
faktoreen menpe egongo da:
|
|
Bestetik, Euskal Herriko maila ekonomikoa, Barne Produktu Gordina Europako batez bestekoa baino apur bat handiagoa duena.
|
Bi
faktore horiek joera kontrajarriak sortzen dituzte, argi dago. Horrela, lehenengoak euskara hedabide berrietan erabiltzea eragozten du nolabait eta bigarrenak, berriz, bultzatu:
|
2012
|
|
|
Bi
faktorek presioa handitu zuten Euskal Herrian: iparretik, Frantziako Iraultzak, nafar, lapurtar eta zuberotar foruak bertan behera utzi zituen; eta hegotik, foruakdeuseztatzeko politikak.
|
2015
|
|
|
Bi
faktore garrantzitsuk eragin zuten gerra hau. Alde batetik, 1967ko gerraren ondoren gertatutako arazoak konpontzeko ezintasuna.
|
2019
|
|
Irakasleei bidalitako zundatze baten bidez, haiek eraiki duten corpusaren itxuratze bat marraztu da.Ipar Euskal Herriko klaseetan lantzen diren autoreak, nagusiki maskulinoak eta hegoaldekoak direlaagertzen da.
|
Bi
faktore horiek eragina ukanen dute ikaslearen formakuntzan estereotipoak etaulermen arazoak sortuko eta bermatuko dituelako.
|
|
Gaur egun, garraio publikoa beharrezko aldaketa jasaten ari da soluzio ekologiko eta jasangarrietaruntz.
|
Bi
faktore nagusik gidatzen dute eboluzio hau, igorritako kutsadura hazten ari den kontzientziak, batez ere hiriguneetan, eta litiozko baterien prezio murrizketak (2010 geroztik ia% 79 a 1). Hala ere, autobus hibrido eta elektrikoeninplementazioa prozesu erronkagarri bat da, inbertsio kostu handiak behar baitira autobus konbentzionalekin konparatuz.
|
|
Haurtzarotik nerabezarora arte (bakarrik bi urtetan, 11 urtetik 14 15urtetara arte) multimedia jarduera sedentarioetan emandako denbora asko handitzen da, eta aldiberean, Dieta Mediterraneoarekiko atxikidura ere okerragoa da.
|
Bi
faktore hauen arteko erlazioa estuaikusi ez arren, Dieta Mediterraneoarekiko atxikidura ona duten haurrek bideo-joko eta ekintzasedentario totalean denbora gutxiago ematen dute. Badirudi Dieta Mediterraneoarekiko atxikidura onaizateak eta multimedia gailutan denbora gutxiago igarotzeak, gehiegizko pisua saihesteko lagungarriakizan litezkeela.
|