Bilaketa
dist.
non
lema/forma
nola
bilaketa
kategoria
Iragazkiak

Emaitzak: 12

2002
Beste egile batzuen arabera, Eusko Jaurlaritzak enpresa publikoa aplikatuizan du. Estatu espainolean ez bezala, horren erabilera ez litzateke beherakorraizango?, arrisku kapitalaren bitartez enpresetan parte hartu du, etab. Bestalde, energiaren alorrean Euskal Herriaren eskuduntza gabeziak seinalatu izan badiraere, azken aldian gobernu autonomoaren ekintza asko ikusi ditugu....
2007
Beste egile batzuek emozio kontzeptua berreskuratu behar dela diote, gizaespeziaren eboluzio filogenetikoak sortutako osagaia den neurrian (Glassman etaZan, 1995). Ikuspegi horren premisa honako hau da:
2008
‎Ajuriaguerra eta Auziasek idazketaren ikaskuntza prestatzeko egin beharreko ariketei buruz hitz egin dute, eta mugikortasun eta hautemate ariketak aztertu dituzte. Beste egile batzuk (Charmeux, 1983), aldiz, ez daude prestakuntzarako ariketa horiek guztiak eginaraztearen alde, eta prestakuntza ariketen alderdi ludikoari ematen diete garrantzia; idazketa ariketekin batera, gorputzaren bizipenei edo bizipen afektiboei buruzko ariketak egitea proposatzen dute.
2009
Beste egile batzuek, baina, Karney eta Bradbury k (1997) egindako planteamenduaren kontra, senar emazte gisa igarotako denborak neurotizismoa modukonortasun aldagaietan eta bikote asetasunean eragin indartzailea duela diote.Neurotizismoaren eragin negatiboa emakumeen kasuan izango litzateke nabarmenagoa (Bouchard eta Arseneault, 2005).
Beste egile batzuek (Ficham, Beach, Harold eta Osborne, 1997), berriz, generoaren arabera bikote asetasunaren eta sintomatologia depresiboaren noranzkoanezberdintasunak aurkitu zituzten. Egile horiek esan zuten hasierako bikote asetasun mailak, gizonezko zein emakumezkoetan, ondorengo sintoma depresiboakaurresaten zituela, baina emakumeengan eragina txikiagoa omen zen.
2010
‎Lehendabiziko irudian ikus daitekeen bezala, prozesu hori hiru taldenagusitan banatzen da. Lehendabizikoan lurralde analisia osatzen da, bigarreneanlurralde antolaketa, eta bukatzeko, kudeaketa (plangintzen inplementazio fasea). Beste egile batzuek, ordea, bi etapa nagusi ezberdintzen dituzte: lurralde planifikazioa eta lurralde kudeaketa (Segado, Garcia eta Rosique, 1996; Gomez Orea, 1998).
‎Bestalde, beste egile batzuek eraginkortasuna bizkortasunarekin bakarrik ezkontzen dute. Horrela, guztiengatik, Jimeno Bulnes, M.,. Las dilaciones indebidas y el secretario judicial?, 2000/ 2 zk. eta Gómez Santamaría, M. A.,. El derecho a un proceso sin dilaciones indebidas como derecho fundamental?, op.cit. Beste egile batzuek eraginkortasuna babes exekutiboarekin lotzen dute, eta eraginkortasuna neurtzeko bi elementu daudela aldarrikatzen dute, betearazpenean organo jurisdikzionalak dituen ahalmenak eta sententzien derrigorrezko betetze indizea. Iritzi horretakoak dira, askoren artean, Andino Axpe, L. F., Ejecución en el orden jurisdiccional social, op.cit., XVII or. eta Rodríguez Escanciano, S., Deficiencias del proceso social y claves para su reforma, op.cit., 157 or. Aurreko irizpide guztiak uztartzen ditu, Gómez de Liaño, F. k, Introducción al Derecho Procesal (Abogacía y Proceso), op.cit., 236 or., eraginkortasunaren printzipioa aplikatuz «prozesuak emaitza erabilgarri bat, herritarrari benetako konponbide bat ematen diona, sortu zuen eskari sozialari erantzun egoki bat ematen diona» izan behar duela idazten du, betiere «arrazoizko iraupen batekin, eskuragarria den kostu batekin eta ebazpenak betetzeko edo betearazteko erraztasunarekin».
2011
‎Hedabidearekin parte hartzea ere posible du, bere edukiakjarriz (elkarreragin produktiboa) (Philip van Allen, 2004). Beste egile batzuek ereaudientziak Interneten komunikazio prozesuaren kontrol handiagoa duela aitortudute. Abantaila hori kanal berriaren elkarreragin gaitasunari dagokio.
‎Elkarreraginaren jatorria informatikaren eta telematikaren sorkuntzarekinlotuta dago (Holtz Bonneau, 1986; Multigner, 1994). Beste egile batzuek, berriz, kontzeptuaren jatorriaz hitz egitean, informatika arlora beharrean, komunikazioarenarlora jotzen dute, nahiz eta bi diziplinekin lotuta dagoen. –Elkarreraginaren ikerketaeboluzioaren parte da, oro har, komunikazio teknologia berrien, eta bereziki, ordenagailuen ontologian eta epistemologian?
‎Aditu batzuen arabera, baliabide interaktibo zaharrena telefonoa da (Bretz, 1983; Carey, 1989; Vittadini, 1995). Beste egile batzuek, berriz, 1946an Philadelphiansortu zen ENIAC izeneko lehenengo ordenagailua (Rogers, 1986) eta 1964angizarteari aurkeztutako bideotelefonoa (Carey, 1989) dituzte erreferentzia gisa.
2014
‎itxaroten daudenean haien barneko erlojua azkarrago mugitzen da, eta atzerapenak gorrotatzera daramatza horrek. Beste egile batzuen iritzian, denbora prozesatzean gertatzen diren diferentziak bigarren mailakoak dira (Barkley, 1997). Portaera inhibitzeko gabezia da lehen mailako gertaera, eta horrek eragotzi egiten du lan oroimena behar den moduan garatzea.
‎Egile batzuen arabera, haur batzuei AGNHa diagnostikatu izan zaie, azpiko nahastea depresioa denean. Beste egile batzuen arabera, sintoma depresiboak AGNHaren ondorenez sortutako porrotari eta adoregabetzeari zor zaizkio (Brown, 2003).
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...

Bilaketarako laguntza: adibideak

Oinarrizko galderak
katu "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu
!katuaren "katuaren" formaren agerpenak bilatu
katu* "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu
!katu* "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu
*ganatu "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu
!*ganatu "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu
katu + handi "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu
katu + !handia "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu
Distantziak
katu +3 handi "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu
katu +2 !handia "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu
katu +2 !handi* "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu
Formen konbinazioa desberdinak
bero + handi | asko "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu
bero +2 !handi* | !asko* "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak
!bero + handi|asko|gutxi|txiki "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak
Ezaugarri morfologikoekin
proba + m:adj "proba" lema eta jarraian adjketibo bat
proba +2 m:adj "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat
bero + handi|asko + m:adi "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat
proba + m:izearr-erg "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta

Ezaugarri morfologikoak

KATEGORIA
adb adberbioa
adi aditza
adilok aditz-lokuzioa
adj adjektiboa
det determinatzailea
ior izenordaina
izearr izen arrunta
izepib pertsona-izena
izelib leku-izena
izeizb erakunde-izena
lbt laburtzapena
lotjnt juntagailua
lotlok lokailua
esr esaera
esk esklamazioa
prt partikula
ono onomatopeia
tit titulua
KASUA
abs absolutiboa
abl ablatiboa
ala adlatiboa
ban banatzailea
dat datiboa
des destinatiboa
erg ergatiboa
abz hurbiltze-adlatiboa
ine inesiboa
ins instrumentala
gel leku-genitiboa
mot motibatiboa
abu muga-adlatiboa
par partitiboa
psp postposizioa
pro prolatiboa
soz soziatiboa
MUGATASUNA/NUMEROA
mg mugagabea
ms mugatu singularra
mp mugatu plurala
mph mugatu plural hurbila
ADITZ MOTA
da da
du du
dio dio
zaio zaio
da-du da-du
du-zaio du-zaio
dio-zaio dio-zaio
da-zaio da-zaio
du-dio du-dio
da-zaio-du da-zaio-du
da-zaio-du-dio da-zaio-du-dio

Euskararen Erreferentzia Corpusa Euskararen Erreferentzia Corpusa (EEC)
© 2025 Euskaltzaindia