Emaitzak: 9
2003 | ||
Bandresen txostenaren azken atalak une hartako egoera jorratu zuen. | Bertan azaltzen zenez, UEUren egiturak hutsune larriak zituen: sailburu gehienak ez ziren bileretara joaten, idazkaritza bakarrik zegoen zenbait arazo konpontzeko orduan, abenduko bilera irekian osatutako talde gehienek ez zuten funtzionatzen, sail askotan irakasleek erakutsitako formalidade eskasak ikastaroa kolokan jartzen zuten edo zenbait pertsonaren bizkar; salbuespen batzuk kenduta, Euskal Herriko kultura taldeak ez ziren UEUra hurbiltzen eta finantziazio arazo larriak zituen era kundeak. | |
2005 | ||
Maiatzaren 19an eginiko bileraren ostean, han parte hartutako batzukartikulu bat idaztera behartuta sentitu ziren. | Bertan azaltzen diren hitzak irainetikoso gertu daude34. | |
Lehendabizi, Hatxeroen bileren akta egingo da; beranduago, 1944 urtean San MartzialAlardearen lehenengo ordenantza egingo da. | Bertan azaltzen den hitzaurrearennondik norakoak oso esanguratsuak dira (besterik ere ez zen espero). Trantsizioaarte nagusituko den Alardearen interpretazioaren oinarriak ematen dira hitzaurrehorretan: | |
2006 | ||
Borgesek badu El Aleph liburuan ipuin bat ideia honekin nahiko lotua:. Deutsches Requiem?. | Bertan azaltzen da Otto Dietrich Von Linde delako bat. Ottohalako batean atxilotzen dute, Tarnowitzen go kontzentrazio esparrua zuzenduizanaren akusaziopean. | |
2008 | ||
Azken kasuan modu lokalean gorde diren paketeak erreferentziatzen dira. | Bertan azaltzen diren zehaztasunak ez ohi dira aldatzen, banaketak eskaintzen dituen zerbitzuen helbideak direlako. | |
2011 | ||
Ikus 3.2.4.1 Irakasle Eskolak Euskaltzaindiaren jomuga atala. | Bertan azaldu ditugu Euskaltzaindiaren eskariaren nondik norakoak zehatzago. | |
urtean argitaratu zuen HGH taldeak bere ikerketa lanen lehen albistea. | Bertan azaldu genuen ezen Euskal Herriko gazteak komunikazio teknologia berrienetako aparatu ugariren jabe direla, teknologia horiek eskura izateak ahalbidetzen diela gure gazteei lehenago ez bezalako kontsumo maila potentziala edukitzea kultura industrietako produktuen artean. | |
2012 | ||
Editoreak albistegiaren egitura erabakitzen du. | Bertan azalduko diren albisteak, horien hurrenkera eta trataera zehaztea dagokio. Albistegiak agertuko dituen berriak elkarrekin aurkeztuko ditu editoreak. | |
2015 | ||
Hala, laugarren kapituluak lanaren izateko arrazoia, helburuak, hipotesiak eta erabilitako ikerketa teknikak zehazteaz gain tesiaren perspektiba metodologikoansakontzen du, logika ideografiko eta nomotetikoaren eta kasu azterketaren figuraren ezaugarrigarrantzitsuenei erreparatuz. | Bertan azaltzen dira baita ATLAS.ti programaren bidez erabilitakoazterketa eta kodeketa estrategiak eta eredu interpretatibo esplikatiboa osatzeko erabilitakotriangulazioaren eredua ere. Bostgarren kapituluak tresneria analitiko honetatik ondorioztatutakokontzeptuzko kasu analisia aurkezten du: |
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...
Aldaerak
bertan | 9 (0,06) |
Lehen forma
Bertan | 9 (0,06) |
Argitaratzailea
UEU | 9 (0,06) |
Konbinazioak (2 lema)
bertan azaldu | 9 (0,06) |
Konbinazioak (3 lema)
Urtea
Bilaketarako laguntza: adibideak
Oinarrizko galderak | |
---|---|
katu | "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu |
!katuaren | "katuaren" formaren agerpenak bilatu |
katu* | "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!katu* | "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu |
*ganatu | "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!*ganatu | "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu |
katu + handi | "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu |
katu + !handia | "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu |
Distantziak | |
katu +3 handi | "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handia | "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handi* | "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu |
Formen konbinazioa desberdinak | |
bero + handi | asko | "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu |
bero +2 !handi* | !asko* | "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak |
!bero + handi|asko|gutxi|txiki | "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak |
Ezaugarri morfologikoekin | |
proba + m:adj | "proba" lema eta jarraian adjketibo bat |
proba +2 m:adj | "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat |
bero + handi|asko + m:adi | "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat |
proba + m:izearr-erg | "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta |
Ezaugarri morfologikoak
KATEGORIA
adb | adberbioa |
---|---|
adi | aditza |
adilok | aditz-lokuzioa |
adj | adjektiboa |
det | determinatzailea |
ior | izenordaina |
izearr | izen arrunta |
izepib | pertsona-izena |
izelib | leku-izena |
izeizb | erakunde-izena |
lbt | laburtzapena |
lotjnt | juntagailua |
lotlok | lokailua |
esr | esaera |
esk | esklamazioa |
prt | partikula |
ono | onomatopeia |
tit | titulua |
KASUA
abs | absolutiboa |
---|---|
abl | ablatiboa |
ala | adlatiboa |
ban | banatzailea |
dat | datiboa |
des | destinatiboa |
erg | ergatiboa |
abz | hurbiltze-adlatiboa |
ine | inesiboa |
ins | instrumentala |
gel | leku-genitiboa |
mot | motibatiboa |
abu | muga-adlatiboa |
par | partitiboa |
psp | postposizioa |
pro | prolatiboa |
soz | soziatiboa |
MUGATASUNA/NUMEROA
mg | mugagabea |
---|---|
ms | mugatu singularra |
mp | mugatu plurala |
mph | mugatu plural hurbila |
ADITZ MOTA
da | da |
---|---|
du | du |
dio | dio |
zaio | zaio |
da-du | da-du |
du-zaio | du-zaio |
dio-zaio | dio-zaio |
da-zaio | da-zaio |
du-dio | du-dio |
da-zaio-du | da-zaio-du |
da-zaio-du-dio | da-zaio-du-dio |