Bilaketa
dist.
non
lema/forma
nola
bilaketa
kategoria
Iragazkiak

Emaitzak: 8

2000
‎–Gorritara pasa duk hori ere. Berak zabaltzen ziek atea.
2004
‎Txillardegiri esker ikasi genituen euskaraz euskal fonetika eta fonologiak, euskara batuari buruzko hainbat gorabehera. Berak zabaldu zituen soziolinguistikako bideak, beste hainbat bide bezala, eta bera izango zen Euskal Herrian Euskaraz lelopean, euskaltzaletasuna eta lurraldetasunaren kontzeptuen inguruan, abertzaletasunaren praxi politikoan kabitzen ez zen/ den errealitate bati bidea irekitzen lehena.
2013
‎L: Berak zabaldu zuen nik lagunduz. Non ikasi zuen ofizioa. Xabier:
2014
Berak zabaldu du.
2017
‎–Gorritara pasa duk hori ere. Berak zabaltzen ziek atea.
‎Eskerrak emateko orduan, luis silgo gauche irakasle valentziarra datorkit lehenik gogora, beste gorabehera baten ere irizkide dudan adiskidea. Berak zabaldu zidan islako leihoa 2009an, gai honetan murgilduta omen zebilen irakasle katalan baten izena aipatu zidanean. Eskerrak handik laster ezagutu nuen irakasle horri, Eduardo Blasco Ferrer du grazia; Cagliariko Unibertsitateko irakasleak sakon ikertu du gaia azken urteetan, eta horren ondorioa da plazaratu duen hipotesi ausarta, hots, euskara eta paleosardiniera senide hurbilak direla.
2019
‎Atea jo zuen, baina ez zen geratu ilobak atea zabaldu zain. Berak zabaldu zuen: " Beldur naiz traba egiten ez ote dizuedan esan zuen.
2023
‎Leihora hurreratu nintzen eta errezelak baztertu ote nitzakeen galdegin nion. Berak zabaldu zituen eta Kontxen parkearen oso ikusmira ederra zabaldu zitzaidan. Petrak, baina, elurra malo malo ikusirik, adierazi zidan beharbada ez zela oso poetikoa baina Nikolasek aipatutako akaroak ekartzen zizkiotela malutek gogora.
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...

Bilaketarako laguntza: adibideak

Oinarrizko galderak
katu "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu
!katuaren "katuaren" formaren agerpenak bilatu
katu* "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu
!katu* "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu
*ganatu "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu
!*ganatu "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu
katu + handi "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu
katu + !handia "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu
Distantziak
katu +3 handi "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu
katu +2 !handia "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu
katu +2 !handi* "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu
Formen konbinazioa desberdinak
bero + handi | asko "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu
bero +2 !handi* | !asko* "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak
!bero + handi|asko|gutxi|txiki "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak
Ezaugarri morfologikoekin
proba + m:adj "proba" lema eta jarraian adjketibo bat
proba +2 m:adj "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat
bero + handi|asko + m:adi "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat
proba + m:izearr-erg "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta

Ezaugarri morfologikoak

KATEGORIA
adb adberbioa
adi aditza
adilok aditz-lokuzioa
adj adjektiboa
det determinatzailea
ior izenordaina
izearr izen arrunta
izepib pertsona-izena
izelib leku-izena
izeizb erakunde-izena
lbt laburtzapena
lotjnt juntagailua
lotlok lokailua
esr esaera
esk esklamazioa
prt partikula
ono onomatopeia
tit titulua
KASUA
abs absolutiboa
abl ablatiboa
ala adlatiboa
ban banatzailea
dat datiboa
des destinatiboa
erg ergatiboa
abz hurbiltze-adlatiboa
ine inesiboa
ins instrumentala
gel leku-genitiboa
mot motibatiboa
abu muga-adlatiboa
par partitiboa
psp postposizioa
pro prolatiboa
soz soziatiboa
MUGATASUNA/NUMEROA
mg mugagabea
ms mugatu singularra
mp mugatu plurala
mph mugatu plural hurbila
ADITZ MOTA
da da
du du
dio dio
zaio zaio
da-du da-du
du-zaio du-zaio
dio-zaio dio-zaio
da-zaio da-zaio
du-dio du-dio
da-zaio-du da-zaio-du
da-zaio-du-dio da-zaio-du-dio

Euskararen Erreferentzia Corpusa Euskararen Erreferentzia Corpusa (EEC)
© 2025 Euskaltzaindia