Bilaketa
dist.
non
lema/forma
nola
bilaketa
kategoria
Iragazkiak

Emaitzak: 16

2002
‎Irudi horren arabera, Islama fundamentalismoarekin eta integrismoarekin identifikatzen da, eta, gainera, gizabanako eta gizarte musulmanetan Islamaren dimentsio erlijiosoak duen berebiziko garrantzia azpimarratzen da. Baina zein neurritaraino baldintzatzen du, egiaz eta benetan, erlijioak herrialde islamikoetako jarduera soziopolitikoa?
2005
‎Aurreko puntua eztabaidarako utziz, inork ez du ukatuko tituluen produkzioak gora egin duenik. Baina zein hazi da gehiago, nobedade liburua ala berrargitaratua. Nobedadeak ia 19 puntu gora egin du, berrehun titulutik gora.
2006
‎Esan dugu arestian nobedadeak mantendu egin direla. Baina zeini esker: euskal jatorrikoari esker ala erdal jatorrikoari esker?
2007
‎Informatikari Euskaldunen Bilkura (IEB07) burutu zen Donostian, inoizko parte hartze onenarekin gainera, Web 2.0 Hemen izenburudun jardunaldian Interneteko aro berria hizpide hartuta. Baina zein da ondorioa. Zertan laburbildu daiteke Miramongo jarduna?
2008
‎Paradoxa nabarmena da, zeren aldi berean etorkinei leporatzen diegu euskararekiko atxikimendu eskasa. Baina zein ahalegin egiten ari gara harrera gizartean atxikimendu hori sustatzeko?
2009
Baina zein zen gure protagonistaren izena. Zeren modu desberdinetan ikusten dugu idatzita.
2013
Baina zein da pentsamenduaren eta hizkuntzaren arteko harremana?
‎Giro ona bai, hala nahi bada... Baina zein ondoriotarako. Nolako emaitzentzat?
2017
‎Gasteizko ereduko ikastetxe batean, non ama hizkuntza euskara duten umeentzat gela bat zegoen (‘D naturala’ deitzen zitzaion), duela urte batzuk eztabaida bat sortu zen ume etorkin guztiak beste geletara bidaltzen zituztelako. Baina zein zen gela horren helburua eta nola betetzen zen. Helburuen artean gaztelaniara ez jotzea baldin bazegoen, euskarara baizik, ume marokoar edo pakistandar heldu berri bat, gaztelaniaz ez dakiena, ez genuke bertan kokatuko?
2018
‎‘Bloke sozial’ horri zuzentzen zitzaizkion langile prentsa eta koadro gidarien eskola. Baina zein da La France Insoumiseren jomuga? ‘Mundu ikuskera’ batek indar politikoa izaten du beste klase batzuei aurre egiten dion klase koalizio batean oinarritzen denean.
‎Zeinen aspergarria litzatekeen euskal teatro guztia esperimentala balitz! Baina zeinen pobrea euskal teatroa, dramaturgia berriei lekua egin gabe...
2020
‎Arizmendiarrietaren eraldaketa proiektua liburuak irakurtzea, horietan sakon ulertuko duzuelako Azurmendik egindako euskal kooperatibismoaren sistematizazioa. Baina zein logika erakutsi digu euskal kooperatibismoaren sistematizazio lan horrek. Pertsonatik hasten da, eta esaten du lanaren bitartez eta komunitateari eskainiz egiten dela pertsona.
Baina zein da liburu horiek bere gelako bakardadean idazten ari den autorea. Michel Leirisek idaztea tauromakiarekin konparatu zuen; idazle izatea, letretako gizona beste gabe, ez da aski; zeregin aspergarria da hori, arriskua falta zaio.
‎Argudioak isiltzen direnean, dosi txikiko mitoa eta utopia ere iradokitzaileak izan ohi dira. Baina zein da orduan mezua. Gogora dezagun istoriotxoa:
2021
‎Zein labur gelditu diren Greziako mendirik altuenaren 2.919 metroak! Baina zein begi dira horiek. Antropomorfizatu gabeko begi teknologikoak, gure gainean jirabira ari diren satelite espazialak.
2022
‎Desagertzeak eta agertzeak poza eragiten zuen. Baina zein ote da hain ohikoa zaigun jolas horren funtzioa. Ezkutatzea ezinbestekoa zaigu sinbolizazio prozesua gauzatzeko:
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...

Bilaketarako laguntza: adibideak

Oinarrizko galderak
katu "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu
!katuaren "katuaren" formaren agerpenak bilatu
katu* "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu
!katu* "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu
*ganatu "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu
!*ganatu "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu
katu + handi "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu
katu + !handia "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu
Distantziak
katu +3 handi "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu
katu +2 !handia "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu
katu +2 !handi* "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu
Formen konbinazioa desberdinak
bero + handi | asko "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu
bero +2 !handi* | !asko* "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak
!bero + handi|asko|gutxi|txiki "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak
Ezaugarri morfologikoekin
proba + m:adj "proba" lema eta jarraian adjketibo bat
proba +2 m:adj "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat
bero + handi|asko + m:adi "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat
proba + m:izearr-erg "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta

Ezaugarri morfologikoak

KATEGORIA
adb adberbioa
adi aditza
adilok aditz-lokuzioa
adj adjektiboa
det determinatzailea
ior izenordaina
izearr izen arrunta
izepib pertsona-izena
izelib leku-izena
izeizb erakunde-izena
lbt laburtzapena
lotjnt juntagailua
lotlok lokailua
esr esaera
esk esklamazioa
prt partikula
ono onomatopeia
tit titulua
KASUA
abs absolutiboa
abl ablatiboa
ala adlatiboa
ban banatzailea
dat datiboa
des destinatiboa
erg ergatiboa
abz hurbiltze-adlatiboa
ine inesiboa
ins instrumentala
gel leku-genitiboa
mot motibatiboa
abu muga-adlatiboa
par partitiboa
psp postposizioa
pro prolatiboa
soz soziatiboa
MUGATASUNA/NUMEROA
mg mugagabea
ms mugatu singularra
mp mugatu plurala
mph mugatu plural hurbila
ADITZ MOTA
da da
du du
dio dio
zaio zaio
da-du da-du
du-zaio du-zaio
dio-zaio dio-zaio
da-zaio da-zaio
du-dio du-dio
da-zaio-du da-zaio-du
da-zaio-du-dio da-zaio-du-dio

Euskararen Erreferentzia Corpusa Euskararen Erreferentzia Corpusa (EEC)
© 2025 Euskaltzaindia