Emaitzak: 7
2001 | ||
Bartzelonako kondeena, Tolosa eta Flandesko konderriak, Burgundia eta Proventzako erreinuak (denboralaburra iraun arren), Italiako eliz printzerriak (Modena, Parma...) eta printzerrilaikoak (Toskana, Spoleto, Benevento...), Alemaniako Saxonia, Frankonia eta Bavaria... | Baina prozesu hori mendebaleko Europa osoan orokorra izan zen (monarkia ahulez, Otondarren kasua edo printze txiki batzuena salbuespenak izanik: Flandes eta Bartzelonako konderriak, Akitania eta Normandiako dukerriak). | |
2002 | ||
Bigarrena, berriz, Radio5 TodoNoticias izeneko emankizuna bilakatu zen 1994ko apirilaren 18an. | Baina prozesu hori Mugimenduko irratiak RNEren barruan sartu zirenetik gertatutakoa izan zen, gaurko egiturara heldu arte. | |
2007 | ||
Prozesu orokor horiek ez diraeremu bakoitzeko ezagutzaren sortzaileak, horretazeremu egiturak arduratzen dira-eta. | Baina prozesu orokor horiei esker, beste eremubatzuetan erabilgarriak izan daitezkeen kontzeptu egiturak sortzen dira. Hala, ezagutza eremuak aldatu ez ezik, berriak sor daitezke ere (Pozo, 1994). | |
2010 | ||
Izan ere, XIX. mendearen bukaerako eta XX. mendearenhasierako industrializazio prozesuak hirigintza prozesu garrantzitsuak abiarazizituen industria jardueraren gune ziren hirietan. | Baina prozesu haiek ondoriokaltegarriak ere ekarri zituzten, bai bizi kalitateari dagokionez, baita hirigintzagarapen koherenteari dagokionez ere. Azpimarratzekoa da, diferentziak diferentziaeta hainbat ñabardura eginez, lehen autore haiek lurralde antolamenduaren beharrajustifikatzeko argudiatzen zituzten arazoetako asko errepikatu egiten direla zenbaithamarkada geroago, ondoren adierazten den bezala. | |
2012 | ||
Ardatzen urrezko aroan ez bezala, orain ez dago lotura egonkorrik, eraaskotako lokarri aldakorrak baizik. | Baina prozesu ahula da hori eta hastapenetandago oraindik. | |
2014 | ||
Aurrerago ikusiko dugun bezala, Ilustrazioaren, liberalismoaren, eta antolakuntza sozial eta politikorako berdintasunaren ideia irizpide teorikotzathartu izanaren ondorioz, emakumeak eskubideen printzipio sortzaile eta herritartasuniturburu horretatik baztertuago geratu ziren. | Baina prozesu hori aztertu aurretik, zilegi bekigu galdetzea zein paper jokatu zuen generoak garaikidetasuna bainolehenagoko Mendebaldeko gizarteetan. | |
2015 | ||
Irakasleak nahiko luke ahalik eta ikasle gehienek zuzen erantzutea, galderaren esanahi optimoa galdu gabe. | Baina prozesu horretan gerta daiteke, aukeraturiko galderak geroz eta errazagoak izanik, helburu zen ezagutza erabat desagertzea, hots, irakaskuntza egoeraren kolapsoa gertatzea. |
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...
Aldaerak
baina | 7 (0,05) |
Lehen forma
Baina | 7 (0,05) |
Argitaratzailea
UEU | 7 (0,05) |
Konbinazioak (2 lema)
baina prozesu | 7 (0,05) |
Konbinazioak (3 lema)
baina prozesu hori | 4 (0,03) |
baina prozesu ahul | 1 (0,01) |
baina prozesu haiek | 1 (0,01) |
baina prozesu orokor | 1 (0,01) |
Urtea
Bilaketarako laguntza: adibideak
Oinarrizko galderak | |
---|---|
katu | "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu |
!katuaren | "katuaren" formaren agerpenak bilatu |
katu* | "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!katu* | "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu |
*ganatu | "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!*ganatu | "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu |
katu + handi | "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu |
katu + !handia | "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu |
Distantziak | |
katu +3 handi | "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handia | "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handi* | "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu |
Formen konbinazioa desberdinak | |
bero + handi | asko | "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu |
bero +2 !handi* | !asko* | "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak |
!bero + handi|asko|gutxi|txiki | "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak |
Ezaugarri morfologikoekin | |
proba + m:adj | "proba" lema eta jarraian adjketibo bat |
proba +2 m:adj | "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat |
bero + handi|asko + m:adi | "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat |
proba + m:izearr-erg | "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta |
Ezaugarri morfologikoak
KATEGORIA
adb | adberbioa |
---|---|
adi | aditza |
adilok | aditz-lokuzioa |
adj | adjektiboa |
det | determinatzailea |
ior | izenordaina |
izearr | izen arrunta |
izepib | pertsona-izena |
izelib | leku-izena |
izeizb | erakunde-izena |
lbt | laburtzapena |
lotjnt | juntagailua |
lotlok | lokailua |
esr | esaera |
esk | esklamazioa |
prt | partikula |
ono | onomatopeia |
tit | titulua |
KASUA
abs | absolutiboa |
---|---|
abl | ablatiboa |
ala | adlatiboa |
ban | banatzailea |
dat | datiboa |
des | destinatiboa |
erg | ergatiboa |
abz | hurbiltze-adlatiboa |
ine | inesiboa |
ins | instrumentala |
gel | leku-genitiboa |
mot | motibatiboa |
abu | muga-adlatiboa |
par | partitiboa |
psp | postposizioa |
pro | prolatiboa |
soz | soziatiboa |
MUGATASUNA/NUMEROA
mg | mugagabea |
---|---|
ms | mugatu singularra |
mp | mugatu plurala |
mph | mugatu plural hurbila |
ADITZ MOTA
da | da |
---|---|
du | du |
dio | dio |
zaio | zaio |
da-du | da-du |
du-zaio | du-zaio |
dio-zaio | dio-zaio |
da-zaio | da-zaio |
du-dio | du-dio |
da-zaio-du | da-zaio-du |
da-zaio-du-dio | da-zaio-du-dio |