2001
|
|
Era horretako liburuak asko egin ditut euskaraz.
|
Baina
hemen oihartzunik ez dute. Hemen San Juan Bataiatzailearena da:
|
|
|
Baina
hemen ere kontu zelebrea da. Jende asko etortzen zait honela galdetuz:
|
2003
|
|
|
Baina
hemen, Euskal Herrian, sutsu ari dira batzuk horren defentsan. Orain artekoa baino zabalagoa izan behar duela Egunkari berriak, iritzi aniztasuna gehiago errespetatu behar duela, jarrera editorialak ez duela hain murritza izan behar... eta beste hainbat gauza irakurri ditut otsailaren hogeitik joan den hilabete t’erdian.
|
2007
|
|
Ondo gogoratu behar dugu batuaren asmoa hizkuntza idatzia eta jasoa zela besterik gabe.
|
Baina
hemen aipatuko ez ditugun arrazoi pragmatiko eta ideologiko batzuengatik, euskara batua hitz egiteko hizkuntzatzat eta benetako euskaratzat jo da. Ondorioz, nahasmen bat gertatu da errepertorioetan eta jendearen behar komunikatiboei ezin izan zaie erantzun.
|
|
Burtsan jardutea onartzen, hori bai, ‘Euskal Herriaren’ alde, zelan ez ba.
|
Baina
hemen aritzeari utzi, eta hor eta han dihardute, halakoan eta bestelakoan, gero eta sakabanatuago. Lurraldetxoko kutxa buru izatea ahaztu, eta eremu zabaletan finantza guru izatea omen zaigu onuragarri.
|
2012
|
|
Eztabaidaren tonua, ikusten denez, gogorra zen benetan.
|
Baina
hemen ez zaigu haren edukia hainbeste interesatzen, hori azaltzeko erabilitako hedabidea baizik: bi idazle handi horien deskalifikazioak Goyanarteren aldizkarian agertu ziren, eta horrek, modu batez, haren garrantzia erakusten digu.7
|
2013
|
|
Beno, ez daukat nik ezer Merkelen alde, baina argi dago aberatsen klubean egotea ez dela, ez, merke.
|
Baina
hemen jadanik ez da gelditzen marxista groutxistarik —gu bezalako bazkiderik nahi duen klubekoak izateak ezin duela ona izan pentsatzen duenik, alegia—, ezta ere euskaldun peto kalbinistarik —estu eta larri, umil eta apal, bizitza horrek geroko oparoa emango digula predikatzen duenik, alegia—, beste uda parrandero eta beroa eman dugu Euskal Herrian, krisian estu, gure betiko k... Baina oraingoan ez dugu Europar Batasunaz hitz egingo, ezta, momentuz, gure kontuei buruz ere.
|
2015
|
|
Toki askotan bai.
|
Baina
hemen igual beste toki batzuetan baino gehiago egin da. Beste toki batzuetan hamarretik hiruk egin badu euskararen hautua, hemen hamarretik zortzik egin du.
|
2017
|
|
Ez, bakan gertatzen da hori, Sabiña ateratzen delarik koruan kantatzera eta holakoetan.
|
Baina
hemen ukaraian badut segurtasun alarma bat, baleki bale... [ordulari gorri bat erakutsiz].
|
|
Popori eta Arantxa Zuluetari buruzkoa, zergatik ez.
|
Baina
hemen ez dut antzezlanaren kritika egiteko asmorik. Antzezlanaren sortze prozesuaz eta sortzeko motibazio eta asmoez hitz egitea iruditzen zait niri bereziki interesgarri.
|
|
Izan ere, ezagutzen dut hemengo jendea akademian txinera ikasten ari dena.
|
Baina
hemen bizi eta kalean hitz egiten den hizkuntza ez jakitea, hori guztiz ilogikoa egiten zait. Zentzu horretan, askotan esaten didaUste dut pertsona ten esaldi hau letra larriz dut bakoitzak duela bere buruan eta bihotzean txoko bat.
|
2018
|
|
|
Baina
hemen azken tanta, hemen gakoa:
|
2020
|
|
Ez daukat berak duen ezagupen filosofiko eta historikorik bere lana juzgatzeko orduan.
|
Baina
hemen niri inporta zaidana ez da Azurmendiren erudizioa; horretaz beste batzuk arituko dira ni baino ezagupen gehiagorekin. Azurmendik gerraondoko euskal belaunaldien pentsamenduaz eta subjektibitateaz izan duen testigantza interesatzen zait, gure azken mendeko hausturen lekukotasuna berak barnetik nola subjektibatu duen bere obran.
|
|
|
Baina
hemen inporta zaiguna esperientzia traumatiko horrek Azurmendiren idazle genesian eta bere ondorengo obran eragingo dituen ondorioak dira. Espirituz frantziskotar eta intelektualki ateo, egoera horren jasanezina Azurmendiren suzko bataioa izango zen.
|
2022
|
|
Gogoa ematen du, egiaz, koherentzia falta hura eta antzeko beste batzuk aztertzeko, non eta koherentziarekin horrenbesteko obsesioa duen jurisprudentziaren esparruan.
|
Baina
hemen, jakina, ezin da horrelakorik egin.
|
|
Zaintza desberdin horiek guztiak derrigorrezkoak eta txandakakoak izango lirateke, eta ez jarraituak; alegia, kasu honetan, umeak (edo umeak eta zaharrak) dituzten etxebizitzek zenbait ezaugarri izango dituzte beste etxebizitza mota batzuek demagun, ikasleen etxebizitzekizango ez dituztenak.
|
Baina
hemen gakoa zera da: ikasleek ere zaindu dituztela umeak, dela horien eskoletan, dela etxebizitzetan.
|