Emaitzak: 6
2009 | ||
Bi instituzio hauek ez ziren kontrakoak (batzuetan ika mikak sor daitezkeen arren), are gehiago, elkarlanean aritzeko borondatea zuten herri beraren zerbitzuan. | Baina bi pertsona juridiko ezberdin ziren (dira) eta bakoitzak bere eginkizunak zituen, bere aktuazio esparruak, bere zuzenbide propioa (zibila eta kanonikoa) eta bere sistema ekonomikoa. Alkatea ez zen (ez da) parrokoa («abadea»), parrokoa ere ez zen alkatea. | |
2010 | ||
15 | Baina biak daude bilduak, beste lan batzuetan, bai Ataunen, bai eta Tolosan ere (cf. Izagirre 1967, Azurmendi 1996 eta Hurtado 2001). | |
2012 | ||
prentsa, irratia, ikus entzunezkoak, Internet... | Baina bi ezaugarri nagusi horiez gain, parkea beste zeregin gehigarri batzuetarako ere aurreikusten da, formazio eta aisialdiko zentro gisa dituen potentzialtasunei esker (gaur arte azken bi funtzio horiek ezer gutxi garatu izan diren arren). | |
2015 | ||
Kanaldude eta Xaloa Telebistek izan zuten harremana duela zenbait urte, diru-laguntza batzuk ere eskuratu izan zituzten. | Baina bi telebista mota ezberdin izateak egunerokoan zailtasuna sortzen die, Joseba Igerabide Xaloa Telebistakoak azaldu duenez: «Beraiek bideo bitartez funtzionatzen dute, eta guk eguneroko emisioan. | |
2017 | ||
| Baina bien aurretik, berriz ere, Artelekuren garrantzia aipatu behar dugu, Zehar aldizkariaz eta erakusketen zein tailerren katalogoez gain, bertan ospatutako jardunaldi eta ekarketen inguruko argitalpen anitz egin baitzituen Koadernoak izenpean, berriz ere arte sorkuntzarako iturri eta oinarri teoriko izan direnak maiz. Hainbat izan dira bertan landutako gaiak, eta, berriz ere, antolamendu eta analisi sakonagoa luke azterketa zehatz honek. | |
2020 | ||
Ikasleek errealitatea den bezala ikas dezaten, eskolak iragazkorra eta irekia izan behar du (Carretero, 1993). | Baina bi ezaugarri horiek ez dira nahikoa ez badira eskolako ikasketa osatzeko oinarrizko aktibitate batzuekin uztartzen, hots, ez bada behaketa zuzenarekin lotzen, esperientzia zuzenaren bidez espiritu kritikoa ez bada sustatzen, adierazpenera eramateko ideien eta kontzeptuen arteko asoziaziorik ez bada egiten, eta adierazpena bera ez bada behaketa eta asoziazio bidez gauzatzen. Izan ere, irakaskuntza prozesu guztiak du azken xedetzat gizabanakoak ezagutza berria bereganatzea eta duena eraldatzea, eta, horretarako, arestian azpimarratutako aktibitateak aproposak izan daitezke. |
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...
Aldaerak
baina | 6 (0,04) |
Lehen forma
Baina | 6 (0,04) |
Argitaratzailea
Uztaro | 6 (0,04) |
Konbinazioak (2 lema)
baina bi | 6 (0,04) |
Konbinazioak (3 lema)
baina bi ezaugarri | 2 (0,01) |
baina bi egon | 1 (0,01) |
baina bi pertsona | 1 (0,01) |
baina bi telebista | 1 (0,01) |
Urtea
Bilaketarako laguntza: adibideak
Oinarrizko galderak | |
---|---|
katu | "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu |
!katuaren | "katuaren" formaren agerpenak bilatu |
katu* | "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!katu* | "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu |
*ganatu | "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!*ganatu | "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu |
katu + handi | "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu |
katu + !handia | "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu |
Distantziak | |
katu +3 handi | "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handia | "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handi* | "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu |
Formen konbinazioa desberdinak | |
bero + handi | asko | "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu |
bero +2 !handi* | !asko* | "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak |
!bero + handi|asko|gutxi|txiki | "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak |
Ezaugarri morfologikoekin | |
proba + m:adj | "proba" lema eta jarraian adjketibo bat |
proba +2 m:adj | "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat |
bero + handi|asko + m:adi | "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat |
proba + m:izearr-erg | "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta |
Ezaugarri morfologikoak
KATEGORIA
adb | adberbioa |
---|---|
adi | aditza |
adilok | aditz-lokuzioa |
adj | adjektiboa |
det | determinatzailea |
ior | izenordaina |
izearr | izen arrunta |
izepib | pertsona-izena |
izelib | leku-izena |
izeizb | erakunde-izena |
lbt | laburtzapena |
lotjnt | juntagailua |
lotlok | lokailua |
esr | esaera |
esk | esklamazioa |
prt | partikula |
ono | onomatopeia |
tit | titulua |
KASUA
abs | absolutiboa |
---|---|
abl | ablatiboa |
ala | adlatiboa |
ban | banatzailea |
dat | datiboa |
des | destinatiboa |
erg | ergatiboa |
abz | hurbiltze-adlatiboa |
ine | inesiboa |
ins | instrumentala |
gel | leku-genitiboa |
mot | motibatiboa |
abu | muga-adlatiboa |
par | partitiboa |
psp | postposizioa |
pro | prolatiboa |
soz | soziatiboa |
MUGATASUNA/NUMEROA
mg | mugagabea |
---|---|
ms | mugatu singularra |
mp | mugatu plurala |
mph | mugatu plural hurbila |
ADITZ MOTA
da | da |
---|---|
du | du |
dio | dio |
zaio | zaio |
da-du | da-du |
du-zaio | du-zaio |
dio-zaio | dio-zaio |
da-zaio | da-zaio |
du-dio | du-dio |
da-zaio-du | da-zaio-du |
da-zaio-du-dio | da-zaio-du-dio |